{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
994 visninger | Oprettet:

hmmmm ?????? {{forumTopicSubject}}

ja hmmmm der sker ikke meget her inde for tiden -ss-

hvad skal der ske for at der kommer til at ske noget ?? nogen forslag????

jeg vil meget gerne ligge opskrifter her ind men jeg ved ikke om i kan læse opskrifter fra kokke bogen ( kokkens bibel )
jeg ved fesk. ikke om i ved have en velute er ?? osv osv ..

hjælp


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hmmmm ??????
  • #1   15. maj 2007 Jeg er gået helt sukkerkold over maden i øjeblikket... Det er svært at blive ved med at finde på, så jeg vil da være lykkelig over nye forslag. Men nej, jeg ved ikke, hvad velute er ... måske kan du forklare undervejs ;o)

  • #2   15. maj 2007 ja det er tit svært at komme i tanke om noget. Jeg elsker lasagne men den det kan vi jo ikke få hver dag.

    Sidder tit og laver en madplan for en uge af gangen så hjælper det på det og så laver jeg ikke de her impulsive køb eller istedet for at lave mad så blir det en tur på grillbaren.. det gider jeg bare ikke mere..


  • #3   15. maj 2007 hmm kunne folk ikke prøve at skrive hvad de bedst kan lide ?? så skal jeg se om jeg kan anbefale nogen retter -gs-

    gerne om det skal være lam,kalv,okse eller svin måske fisk eller kylling



  • #4   15. maj 2007 Noget indbagt kylling? hvad/hvordan gør man det.. Har aldrig arbejdet med butterdej så hvis du har en god ide så lytter jeg gerne.. og hvad kan man lave til det?

  • #5   15. maj 2007 jeg tænker også tit over der ikke sker meget i gruppen her, men f.eks. det med at lægge opskrifer ind er ikke særlig fedt når vi kun er nogen få der gør det, synes det kunne være dejligt hvis ALLE gjorde det, vi har jo alle brug for ny inspiration :o)

    Et lille surt opstød fra mig *GG*

    god dag til alle


  • #6   15. maj 2007 Vi spiser ikke så meget lam, men ellers alt muligt andet.

  • #7   15. maj 2007 jamen jeg vil så gå i tænke box -gs-

    det der indbagt kylling skal det være i buttedej??? for man kan nemlig lave noget andet dej så det bliver ligesom når man spiser kina-mad..????

    kan se der er mange der ikke rigtig spiser lam ??? hvorfor det om man må spørge ??

    lam er da lækker og hvis man ikke lige skal bruge kølle så er det heller ikke så dyrt.... selv min store søn på 13 år var helt grøn i hovedet den anden dag da jeg lavede en ret med lam -gg-

    og når jeg får lagt opskrifter ind så kan det faktisk bruges med alle slags kød. ( nogen af dem )


  • #8   15. maj 2007 Jeg har været uheldig med nogle lammekoteletter nogle gange, så derfor er jeg ikke så meget for lam, og så har vi i min familie ikke været så vant til det. Jeg har til gengæld fået lam ved en fest, hvor det smagte så godt, at jeg troede, at det var en ung kalv.

  • #9   15. maj 2007 man kan altid være uheldig med kød når man køber det.. hvis man vil være helt sikker på godt kød så skal man købe en hel lam feks. ved en opdratter ( det kunne så være kalv eller gris osv osv )
    jeg ville meget gerne selv kende en som ville sælge mig nogen marsk lam ....



  • #10   15. maj 2007 Det kan nok være svært at finde marsk lam herinde, men måske du kan finde en fårehund ;o)

  • #11   16. maj 2007 Stampe S jamen det må du da meget godt komme med en opskrift på..

  • #12   21. maj 2007 undskyld jeg ikke har smidt nogen opskrifter i nu -s- men jeg har været i haven da vi havde besøg af nogen der gerne ville hjælpe .

    men jeg skal nok komme igang -gg-


  • #13   21. maj 2007 helt ok det har været så skønt vejr her i weekenden at jeg har også bare været ude og nyde det. Så skal man heller ikke sidde fast ved en computer... *Gg*

  • #14   27. maj 2007 mange gange UNDSKYLD at jeg ikke har fået skrevet noget i nu

    jeg lover at jeg skal få det gjort ...

    men denne uge er bare blevet væk for mig -gg- har vist hygge lidt for meget med lille magnus basse -gg-
    så det kære hjem trænger oz til en kærlig hånd -lol-


Kommentér på:
hmmmm ??????

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce