Forum kategorier

Dværgpinscher

Dværgpinscher

Medlemmer: 91
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Barf din kat. Ja som overskriften så smukt siger så er det da en naturlig ting at vi med katte også tager varer om hvad vi fodrer vor...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. feb 2007
Visninger:
1.284
channi jamen stod det til channi ville hun gerne blive i sengen det meste af dagen. jeg er hjemme hele dagen så vi hygger me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. feb 2007
Visninger:
365
børn har i børn?hvis i har vil i så ikke smække nogle billeder her ind af dem? kig på min side, og se min smukke datter
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. feb 2007
Visninger:
373
Hvornår har jeres fødselsdag?? ja jeg ku måske gå ind på jeres profiler men dette er lidt lettere : - ) tænkte på om vi ikke sku skrive hvornår vores...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. feb 2007
Visninger:
864
HAAALLOOO! hjælp mig. please vær sød at hjælpe mig i min første udfordring! ville være meget taknemmelig.
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. feb 2007
Visninger:
359
Råfodring Jeg vil gerne råfodre mine hunde, er der nogen der har nogle gode tips eller nogle gode links? Og hva er forskellen og ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. feb 2007
Visninger:
720
arghh hvor er det altså træls at channi ikke kan få hvalpe! hun fejler intet. men når man tænker på at hendes hvalpe har 50/5...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. feb 2007
Visninger:
322
Ser hunde farver? jeg har hørt mange forskeligge teorier, nogle sir at de kun kan se sort/hvid, nogle sir at de kan se farver lige som os...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. feb 2007
Visninger:
366
Alene hjemme! Gir i jeres hunde nogle godbidder eller aktiveringsting når de er alene hjemme? Det er lidt forskelligt hva jeg gir dr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. feb 2007
Visninger:
291
HUNDESYNDROMET Prøv lige at tjekke dette: HUNDESYNDROMET I opslagsbogen "Vestens sygdomme" fandt jeg en beskrivelse af den al...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. feb 2007
Visninger:
1.056
Kennel >< privatsalg Da jeg går og leger med tanken om nummer to hund. Ville jeg høre jeres holdning til, hvor man skal købe sin hund. Efter...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. feb 2007
Visninger:
795
Træf på søndag! Hej alle. Er der nogle friske hundeejere, der vil med i Søndermarken på søndag? Vi mødes kl 13 ved Springvandet overf...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. feb 2007
Visninger:
379
træf ved århus?? skal vi ikke holde træf nær århus snart? hvem er friske?
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. feb 2007
Visninger:
442
Til jer der var i odense i weekenden!! Læs dette, det er langt men læs det! Hvis du udstillede hund i Odense i lørdags, skal du læse dette. Da vi anko...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. feb 2007
Visninger:
999
Stamtavler og søskende... Når man kigger hernde, så er der rigtig mange af DP der er i familie med hinanden, der er jo også rigtig mange skønne "...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. feb 2007
Visninger:
622
Konstateret ikke hårmider... Ja så tog jeg eddie til dyrelæge klinik en gang til ..har lige hentet ham hjem.. en gang til har han fået hudskrabni...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. mar 2007
Visninger:
1.205
Levealder Er der nogen der ved hvor gammel denne race blir?
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. mar 2007
Visninger:
402
ØRE. er der nogle der ved om alle dværgpinchers øre hænger når de er små ?eller de allerede godt kan stå når de er ca 8 uger...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. mar 2007
Visninger:
398
Han er ikke en fejl. : - ) Har lige læst mig frem til at eddies blå/grå farve ikke er en fejl farve ,, de findes men er sjældne.. Har også kun s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. mar 2007
Visninger:
395
Når de gør?? jeg ville bare høre hvor meget jeres gør .. og hvornår og hvad i gør ved det ?? Ja vi skal nu til at flytte for 3 g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. mar 2007
Visninger:
1.115

Annonce