Forum kategorier

<De seriøse kaninejere> ;)

<De seriøse kaninejere> ;)

Medlemmer: 100
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
hvad gør i? hej. jeg tænke på hva gør jer med kaniner der står ude på græsset, med kanin lorten? går det bare i græsset eller samle...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2010
Visninger:
482
Træf i østjylland Er der interesse for dette? Bliver nok i Odder. Nærmere dato følger..
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. mar 2010
Visninger:
1.036
konkurrence nu synes jeg at vi skal have skiftet det gruppebillede... man må deltage med 1 billede pr. kanin. og ikke stemme på ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. mar 2010
Visninger:
445
Glædelig påske... ...Ønskes i alle af mig, vovserne og ja, så lige Joey min søde påskehare ;-) http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. mar 2010
Visninger:
584
YES!!!!!! (langt) jeg har jo hele vinteren gået og ventet på at Vimse ville hoppe udenfor i sin løbegår(har flyttet hende i et nyt bur) m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. mar 2010
Visninger:
866
Prinsessen på eventyr :o) Idag har min lille løvevædder Joey været udenfor haven i sele for første gang. Hun tog det simpelthen så flot - se bill...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. mar 2010
Visninger:
376
kanin opdræt lidt langt ja jeg har jo får snart mange år opdrættet ude kaniner. men men men nu vil jeg gerne igang igen men denne gang skal ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2010
Visninger:
1.564
Interesseret i dværgvædder ? Nogen der er interesseret i en han kanin , dværgvædder ? Han er fra Juli måned , sælges for 300 kr med bur , mad , hø o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. feb 2010
Visninger:
723
Søger kanin (: Jeg søger en løvehoved kanin (: Kønnet er lige meget. Skriv hvad du har og gerne billeder (;
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. feb 2010
Visninger:
596
Hedeslag Hvor hurtigt kan en kanin dø af hedeslag?? Spørg' fordi at vi skulle have Sofus ind og få klippet klør. Der var lidt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. feb 2010
Visninger:
1.499
Kaninpasning - Kbh? Hej, Vores kaninpasser er lige sprunget fra idag... Vi står og skal på ferie i morgen (skal være i lufthavnen kl. 6)...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. feb 2010
Visninger:
1.236
kanin unger min beste ven har lige fået unger faren har jeg haft glæder mig til at se de små
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jan 2010
Visninger:
565
kaninsnor.. hvordan lære jeg Magic(udtales Maggie) at gå i snor.. har tænkt mig at i morgen vil jeg se om jeg kan finde en kanin se...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jan 2010
Visninger:
1.757
Gives til godt hjem:) Plet gives væk til godt hjem!!!! Hun gives væk med bur, transportbur og alt jeg har til hende! Og meget gerne til et...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jan 2010
Visninger:
1.380
Kaninunge søges!! Efter sylvester gik bort har jeg overvejet om jeg skulle købe endnu en kanin, og er nået frem til at JA det skal jeg:) ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. dec 2009
Visninger:
880
Pisser i madskålen Vores mærkelige han kanin pisser i madskålen , nogen der ved hvorfor ??
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. dec 2009
Visninger:
573
Frosen vand? Hej alle dejlige kaninejere. Har i no...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. dec 2009
Visninger:
491
Video: min hund og kanin Har lige lagt en video op med min hund og min kanin Neofuz :) Og lidt af mine heste og små gedekid ;) http://www.hu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. dec 2009
Visninger:
684
Julekonkurrence :o) Hej! Reglerne for denne konkurrence; 1) I må tilmelde 1 billede pr 1 kanin! 2) Der skal være noget julehalløj på ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. dec 2009
Visninger:
1.134
Ugenlig mad..? jeg tænkte på vi har nemlig en HEL MASSE æbler som vi gerne vil have spist.. ville det så være en god idé at lave en bl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. dec 2009
Visninger:
362

Annonce