Forum kategorier

BARF-Gruppen

BARF-Gruppen

Medlemmer: 361
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
opstart med barf 12 uger gammel hvordan er det nu man gør med en hvalp i den str der hidtil har fået tørkost. er lidt i tvivl for synes nogen laver en ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. apr 2011
Visninger:
666
Er der andre der skal hente billig kød http://hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=455501 og måske havde lyst til at gå en tur i skoven med hu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. mar 2011
Visninger:
1.036
Drægtig - fodermængde Hej Alle Min tæve er blevet drægtig, en ups'er, og vi blev først opmærksom på det i går, hvor hun iflg. dyrlæge er c...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. mar 2011
Visninger:
625
Barf Nordjylland Vil lige høre hvor i andre har fra nordjylland handler jeres barf henne?? Og hva priser i ca giver??
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. mar 2011
Visninger:
3.681
Blodfyldt kød = dårlig mave? Hænger det så'n sammen??? Her i hytten, får hundene engang imellem en kæmpe klumo okseben, Meget rødt, og blodigt.... ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. mar 2011
Visninger:
1.836
dårlig mave :( Min stakkels stakkels ynkelige buller har sprutmås og har haft det i et døgn nu. Er ikke så meget inde i alle de tricks...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. mar 2011
Visninger:
1.517
Vitaminer....? Jeg har lovet min veninde at finde ud af om hun kan lade være med at fodre med indmad? Jeg tænker selv at hunden går gl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. feb 2011
Visninger:
892
Forskellen Hvad er forskellen på www.rigtighundemad.dk og på www.barf.dk ? Jeg tænker ikke på lokalition eller på priserne ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. feb 2011
Visninger:
1.095
Fra barf til tørfodder har min amstaff på 3 år, som har fået tørfodder de 2 første år, og 1 år ca med barf, men nu vil jeg til at skifte til t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jan 2011
Visninger:
1.407
Hej - spørgsmål om kylling.. Kan man egentlig give sin hund Kyllinge Filet??? Mvh. Katarina
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jan 2011
Visninger:
1.096
Foderseminar Hejsa Der bliver afholdt foderseminar i Sakskøbing på Lolland mandag den 24/1-11 Hvis det kunne friste nogen at få ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jan 2011
Visninger:
586
Information om Barf ? Hej Jeg ny i den her gruppe, jeg har altid haft det sådan lidt med BARF at jeg syntes det lød fornuftigt men jeg ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jan 2011
Visninger:
1.575
Body Boost Hejsa, Jeg vil lige høre om der er nogle her i gruppen som har nogle erfaringer med at anvende Body Boost Olien fra ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jan 2011
Visninger:
1.524
torsk og rødspætter Er der nogen der har erfaring med fodring af torsk og rødspætter... Da jeg lige har fået 100 kg i fryseren er jeg lidt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. dec 2010
Visninger:
704
Barf kennel. Hej.. Ville lige hører om der nogen af jer der kender nogen barf kenneler med labarador formel1. De skal gå flere g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. nov 2010
Visninger:
899
BARF Bøger Jeg har to BARF Bøger skrevet af Tom Lansdale til salg hvis nogen skulle have lyst til at læse mere om emnet :o) God...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. nov 2010
Visninger:
1.302
ny barfer - hjælp Jeg havde her inde fået rådet, hest og kartofler til min allergi hund (ruhåret ), da vi så kom der ud, lærte vi så at m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. nov 2010
Visninger:
953
grøn kallun....??? Hej alle sammen Jeg er rimelig ny i dette forum men vil gerne vide noget om barf fodring. Nu har jeg hørt ordet GRØN...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. okt 2010
Visninger:
3.916
Forhandler i nordjylland Er der ikke nogen der har nogen adresser (webadresser) på nogen forhandler her i nordjylland, meget gerne omkring aalbo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. okt 2010
Visninger:
529
Billige forhandlere? Hej alle i dejlige hunde elskere =) Jeg vil utroligt gerne begynde at Barfe mine hunde igen, især Kato da han har pr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. okt 2010
Visninger:
1.248

Annonce