Forum kategorier

Udstillere i DKK

Udstillere i DKK

Medlemmer: 352
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Jamen Velkommen til . Nu prøver vi at lave en gruppe kun for udstillere i DKK Er spændt på om den vil komme til at kører .. I er alle...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. sep 2008
Visninger:
650
Junior handling Jamen en ny gruppe, må jo være starten på en ny debat :o) Til ballerup udstillingen i søndags, gav jeg mig for en ga...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. sep 2008
Visninger:
1.314
Billede Hvis i har et forslag til vores forside billede så kom endelig med det .. Så vi kan få fundet et . ;o)
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. sep 2008
Visninger:
697
klasse i Herning? Sad lige og ville melde Cadence til Hering, men da Cadence er fra april og vil være 18½ mdr når der er udstilling i Her...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. sep 2008
Visninger:
508
Hvem skal til Års den 11 og 12 Okt. eller er det kun newfklubben der udstiller begge dage ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. sep 2008
Visninger:
725
kennelnavn er der nogen der ka hjælpe mig? Hvis jeg vil undersøge om et kennel navn er ledigt hvor kan jeg så søge på det????
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. sep 2008
Visninger:
529
? om fotograf Ballerup søndag 21.09 Til DKK-udstillingen søndag i Ballerup gik der en mand (fotograf) rundt med et stort kamera og en taske og tog billede...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. sep 2008
Visninger:
998
Skal du til Poznan (Polen)? Lige lidt nysgerrig om nogle af jer skal til Poznan i november. Jeg skal derned med No-Ma, men er på udstillingen be...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. sep 2008
Visninger:
1.140
Skuer Er der nogen der kan hjælpe mig, med at finde de skuer som kommer til at være i DKK og Små selskabshunde klubben, reste...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. okt 2008
Visninger:
892
Udstilling i Års næste weekend Hej, Er der nogen der ved, om gæste hunde må komme med ind på udstillingen i års næste weekend? Desværre er gravhun...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. okt 2008
Visninger:
535
Herning, husk .. at sidste tilmelding er her i weekenden . dog er sidste frist online først på mandag kl. 8 .. Har for engang sk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2008
Visninger:
708
Overnatning Herning Jeg har ekstra værelse til Herning kig på www.sportscenter.dk - det er dobbeltværelser. Kontakt på PM hvis du er inte...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2008
Visninger:
445
Indendørs Ringtræning Kolding Opstart af indendørs ringtræning lidt udenfor Kolding fra Torsdag d. 09.10.2008. der kan være 10 på holdet for racer de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. okt 2008
Visninger:
577
sletning af "os der udstiller" ? Er alle herinde med på vi lige så godt kan slette den "gamle" gruppe ? . Vi er 257 medlemmer i den "gamle" gruppe m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. okt 2008
Visninger:
667
Fantastisk dag på udstilling i Sverige Er lige kommet hjem fra Svensköp ved Tollarp i Sverige. Baloo stillede i åben klasse hanner. Her blev han reserve, d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. okt 2008
Visninger:
905
Euro dog show - Budapest Nogle resultater herfra?
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. okt 2008
Visninger:
621
Ringpersonale søges! Hej Er der nogen ringpersonaler herinde? Cavalierklubben mangler en til at skrive søndag d. 9. November i Vildbje...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. okt 2008
Visninger:
511
tilmeldingsfrist udsat til herning . Tilmeldingen til herning er udsat pga europa udstillingen i Budapest .. Så hvis nogen ikke har fået tilmeldt endnuu ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. okt 2008
Visninger:
513
Udstilling i Sverige. Har tænkt på at prøve at udstille Ikaros i Sverige men ville lige høre hvordan det er med vacc. og hvor lang til før hu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. okt 2008
Visninger:
1.254
dkk`s hjemmeside er for svær... hej allesammen Jeg har så svært ved at finde ud af dkks hjemmeside. Nogen der ved hvornår der er et skue næste gang?...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. okt 2008
Visninger:
566

Annonce