Forum kategorier

© Os Foto-Freaks

© Os Foto-Freaks

Medlemmer: 107
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
please hjælp mig i denne konkurrence Please vil i ikke være sød at hjælpe mig i en konkurrence inde på land & fritid på face mangler minimum 35 stemmer pt o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. okt 2011
Visninger:
390
nyt album - kritik? http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=56975 jeg håber der er nogle der vil kigge forbi og smide en kom...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. okt 2010
Visninger:
520
Roser og prinsesser i Bogense Så har der været rosenfestival i Bogense... Masser af roser og "en dåb" af en smuk lille rose af Marie... http://www...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. aug 2010
Visninger:
459
Coda i ViMedHund Så kom Coda med i vi med hund's konkurrence om månedens billede :) Vil meget gerne have en stemme hvis i har tid og ly...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jul 2010
Visninger:
514
NY GRUPPE! JOIN IT! :) Nogle, der vil være med i min nye gruppe? Har oprettet den i dag, så vi kan hjælpe andre med, at finde navne til deres...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jun 2010
Visninger:
438
Coda og Jeg Hej alle sammen. Fik lyst til at lave et fotoalbum med mig og Codas hverdag siden vi fik hende :) Håber i vil kigge f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. maj 2010
Visninger:
470
Fotografering tilbydes. Hejsa Jeg tilbyder fotografering. (pris ka skrives over pb) jeg tager billeder af heste, hunde, katte osv. Jeg bor c...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. apr 2010
Visninger:
782
Photoshop ;D halløj der ude ;D Jaer jeg har lige fået photoshop (på dansk) Meeen ved ikk hvordan man bruger det XD og hvilke bil...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. mar 2010
Visninger:
491
Billeder - King 1 år Ja, så er vores lille hvalpe-basse pludselig blevet en stor knægt :) Han 1 års føs'dag blev fejret med et stort kødben...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. mar 2010
Visninger:
430
Lidt af mine snap-shots Jeg har taget lidt forskellige billeder af egne og andres hunde og kunne godt tænke mig at høre hvad i synes?? De ligg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. mar 2010
Visninger:
886
hvordan gør man? hej.. jeg vil gerne kunne lave billeder hvor man kan skære i billedet så man fx. kan skære et ansigt ud på et billed, ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. feb 2010
Visninger:
532
Nye opdateringer På min hjemmeside . Synes jeg vil dele de sidste nye justeringer på min side :) , da det kun er mig der primært er i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jan 2010
Visninger:
510
Julebilleder af Scully Ja jeg står jo hellere ikke tilbage for et par juleskud af vovsen .. disse er fra et test shooot for 14 dage siden :) ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. nov 2009
Visninger:
468
Julefotografering 2009 Julen nærmer sig og vi holder igen i år julestue hvor i har muligheden for at få fotograferet jeres hunde , børn , jer ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. okt 2009
Visninger:
1.043
Lidt nadet fra mig :) Jeg laver jo andet end hunde så vil da lige vise jer et par af mine nyeste skud :) http://www.tosafoto.dk/coppermine...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. okt 2009
Visninger:
1.327
Kamera aften kursus Århus Der er 2 ledige pladser på vores 2 dages aftenkursus i Århus/Lystrup . Mandag d 26 - Tirsdag d 27 Oktober . Begge dage...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. okt 2009
Visninger:
600
Kamera jeg har snart fødselsdag og jeg skal ønske mig noget xD jeg havde tænkt at ønske mig et kamera. Men ved bare ikk hvilk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. sep 2009
Visninger:
425
gnavner / smådyrs galleri -------------------------------------------------------------------- jeg ved ikke om jeg må poste det her men ellers k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. sep 2009
Visninger:
444
Yashica HD..? det hedder vist nok et YASHICA hd 3"lcd touch. Men nu er billederne vi har taget væk. det er nok omkring 700-800 bill...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. aug 2009
Visninger:
661
hvilket kamera undskyld der er sikkert oprettet rigtig mange tråde lignende min, men nu opretter jeg altså også lige for at få den nye...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jul 2009
Visninger:
722

Annonce