Forum kategorier

Familien Sankt bernhard / Grand danois

Familien Sankt bernhard / Grand danois

Medlemmer: 8
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Hvad laver vores dejlige hunde? Hej alle sammen. Jeg vil gerne starte en tråd om hvad vores dejlige hunde går og laver. Syntes nemlig at vi skal ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. apr 2010
Visninger:
717
Saga update ;) Så har min (lille) prinsesse Saga været på hendes første besøg hos dyrlægen og det forløb rigtigt fint. Dyrlægen sagde...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. maj 2010
Visninger:
1.160
balder hej alle d 9-4 måtte vi sige farvel til bernhard , det var dyrlægens råd . d 12-4 døde min mor , så her har været en...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. maj 2010
Visninger:
527
bølle hej til jer alle,,,,har lige et spørgsmål om jeres hunde drikker meget vand,,,,,,,,,,og jeg mener MEGET,,, bølle kan dr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. maj 2010
Visninger:
300
hejsa hej med jer er græsenke i 4 dage så nicole er passet og jeg skal ud og lege ung igen,,,,meeeen har det skidt med bølle ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. maj 2010
Visninger:
312
hej hej har set at en til som har en han fra kuldet, har oprettet sig,,,,,,,,,, der er også billede af faren,,,,,,,,,hold op h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. maj 2010
Visninger:
1.147
freja i dag rejste freja hjemmefra , jeg er spændt på hvor meget balder kommer til og savne hende. hun er dog kun 7 km væk s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. maj 2010
Visninger:
941
Geyser Hejsa. Så har jeg fået smidt lidt nye billeder ind af Geyser så i kan se hvor stor og fin han er blevet ;) Mvh Helle
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. maj 2010
Visninger:
574
seng hejsa er der nogen af jer som har 1.sal på og kommer hundene derop,,,,eller sover de hos jer,,,,,,,tænker om bølle vi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2010
Visninger:
338
opfordring jeg har sendt mail til flere af dem som har købt hvalpe hos os , i håb om at de vil være med på hg og i gruppen , jeg k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. maj 2010
Visninger:
1.134
Sagas trick ;) Saga kan noget, som ingen af mine andre hunde har gjort. Når hun bliver bange - rigtig bange - så tømmer hun sine anal...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. maj 2010
Visninger:
1.155
samson hende der skrev hedder jane og hunden samson,,,,,,,,,,,,prøv lige at kigge på hendes profil
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. maj 2010
Visninger:
827
lille spejl på væggen der hej jeg havde en sjov oplevelse med balder forleden dag han var med inde og lægge tøj på plads og så fik han øje på en...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. maj 2010
Visninger:
475
luftballon ja bølle har gøet i 10 min. nu han har fået øje på en luftballon,,,,,,,,den må da ikke være der oppe,,hmm......
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. maj 2010
Visninger:
345
søster på besøg i dag freja har været og lege , det var hyggeligt ..... men for pokker da de tumler det er ret vildt nu de er blevet lidt æld...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. maj 2010
Visninger:
325
bule hejsa bølle har en stor bule oven på hovedet,,har jeres også det..............det virker som en knogle... det ser lidt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. maj 2010
Visninger:
402
Hvor er mine søskende.... Hejsa, Samson (og familie) kunne godt tænke sig at vide hvor hans søskende er i verden.. Samson bor i en lille land...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. maj 2010
Visninger:
1.947
hvordan gør jeg jeg vil gerne oprette freja under balders profil på samme måde som lea har sine 3 hunde , men hvordan gør man det og sk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. maj 2010
Visninger:
1.188
freja er med nu så fik jeg oprettet freja også knus dorte
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. maj 2010
Visninger:
305
godmorgen er der nogen af jeres hunde,, der bliver MEGET hurtigt forpustet,,,bølle bliver det efter bare 5, min. leg så puster ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jun 2010
Visninger:
614

Annonce