{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  6 årig pige skal bortadopteres
  • #1   17. maj 2007 Jeg har hørt at det er moren der vil have pigen bortadopteret og ikke kun i pleje. Men ligemeget hvad, så er det groteskt at den familie hun er hos nu, så ikke kan få lov til at adoptere hende.

• #4   17. maj 2007 Har også fulgt sagen...Skrækkelig historie....Mener nok bare at plejefamilien har sovet i timen. De burde have været obs på følgerne meget tidligere, ved at de sagde nej til at adoptere pigen..

• #5   17. maj 2007 Vanessa >> Så vidt jeg har forstået sagde familien nej til at adoptere hende pga pengene de fik som pleje familie...Kommunen vil selvfølgelig have barnet bortadopteret pga pengene.....Og derved har kommunen vurderet at familien " kun gjorde det får pengene skyld" min fortolkning af grunden...

• #6   17. maj 2007 Hej

Jeg har selv været plejemor.

Og jeg syntes det bør hedde forældre tarv og ikke barnets tarv. Forælderne kan i mange tilfælde skalte og valte med de stakkels børn som det passer dem.

Bare det at pigen er flyttet så mange gange inden for de første 10 mdr taler jo for sig selv.??

At plejefamilien i første omgang ikke lige kunne finde en ekstra indtægt når de skulle adoptere er da fuld forstålig og at plejefamilien ikke kan overskue dette skal da ikke stille dem i et dårlig lys.

• #7   17. maj 2007 Hej Vanessa

Ja Sjuss har det fint. Hun er dog lidt sur på sin mor fordi hun ikke gider gå tur i det møjvejr.

• #8   17. maj 2007 har skrevet under,
    kommune svineri, når det er bedst... bvvaaarrrdd.. altså nogen kommuner er ikke interesseret i at børn får det godt...

• #9   17. maj 2007 Birthe >>> Fuldt enig...Mener bestemt ikke at der er noget galt med familiens takling af situationen. Bare for at belyse sagen...

• #10   17. maj 2007 Ja Venessa

Hun har en stor indhegnet grund på 5000 m2 med en kattelem som hun kan gå ind og ud af;men det er ikke nok til den unge dame.

Kommentér på:
6 årig pige skal bortadopteres

Annonce