{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
300 visninger | Oprettet:

Her vogter jeg {{forumTopicSubject}}

Da jeg bor i en opgang med banditter, luskebukser og andre kedelige typer, som ikke helt kan kende forskel på dig og mig, så har jeg tænkt mig at købet et "her vogter jeg" skilt til at sætte på døren, men da Tjalfe er en blandingshund, så kan man ikke lige finde hans "race", så jeg vil høre om nogen herinde skulle kende til et sted, hvor man evt. kan sende et billede af hunden, hvorefter de så laver et skilt med netop min hund på?

Ellers bare en hjemmeside, som har mange forskellige racer og ikke kun schæferhunde og Dansk Svensk Gårdhunde, som man ka få alle vegne.

På forhånd mange tak smiley

Forresten er det muligt, at jeg først svarer i aften, da jeg er på arbejde.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Her vogter jeg
  • #1   21. maj 2007 du kan jo selv lave et,ved at tage et billede af ham og laminere(staves) det og sætte det op.

• #4   21. maj 2007 tror måske maxizoo laver det?? så i hvert fald nogle skilte uden hund men med plads til en, men jeg så ikke nærmere på det da det ikke lige var det jeg var ude efter

• #5   21. maj 2007 Mange tak for svarene.
    Jeg vil da ikke have en rottweiler, når jeg ikke har denne race.
    Jeg ville elske at have et skilt af MIN hund på døren:-)

Jeg må se på maxizoos hjemmeside, eller besøge dem engang.

Jeg har desværre ingen laminerings maskine og mit nuværende arbejde har heller ingen, desværre. Jeg havde nemlig godt tænkt på det, men indtil videre forbliver det ved tanken.

• #6   21. maj 2007 Kan godt forstå, du gerne vil have en med lige præcis din hund. Ville jeg egentligt også gerne, bare bange for at Ally ikke rigtig har 'the look'...
    Der er en del indbrud på min vej for tiden, og der er hun sgu ikke meget bevent... Savner Andrea smiley

Kommentér på:
Her vogter jeg

Annonce