{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ja det er tybisk
  • #1   6. jun 2007 det er den jo lang fra ...

  • #2   6. jun 2007 Så må jeg jo blive politikker så jeg kan ryge på arbejdet ;o)

  • #4   6. jun 2007 Jeg synes det er helt okay at man ikke må ryge indne for man skal gå ud, det gør jeg også selv.

    Men det der med at man slet ikke må på området går lige en tand for vidt.


  • #5   6. jun 2007 SKOD!!!

  • #6   6. jun 2007 hehe.. ja det er sgu typisk! Vi skal have små miljø rigtige biler, ministrene skal have store dyre audi A8ere, BMW 7 serie, og kæmpe mercere! Det er nemt at sidde at flytte på reglerne, som var det stort spil ludo, men selv spille med, det er for hårdt! På mit job havde vi infomøde, og blev til sidst bedt om at blive siddende tilbage os der røg, for nu skulle vi have ren besked om den nye ryning forbudt politik fabriksshefen havde besluttet der skulle indføres, men da det kom bag på ham at det var 200 ud af 300 der blev siddende tilbage, blev hans tale ændret til vi bare skulle huske at samle vores cigaretskodder op fra gulvet ude i værkstedet! Jeg vil gerne stoppe, men jeg vil sgu gerne selv ha lov at bestemme, hvornår og hvordan! mit liv, mit helbred!

  • #7   6. jun 2007 Ja jeg vil også selv bestemme...

    Det værste er et på Svendborg sygehus må personalet ikke ryge på sygehusetsgrund (det gælder også besøgnede og patienter) de skal gå uden for området hvis de vil ryge, men personalet skal stå til rådighed i deres pauser så de må ikke forlade området... Men de må gerne ryge... Ja det er rigtig flot.


Kommentér på:
Ja det er tybisk

Annonce