{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
323 visninger | Oprettet:

åhhh nyt job dejligt {{forumTopicSubject}}

ja efter jeg havde et psykisk præs fra mit "gamle" job sygemeldte jeg mig og igår var jeg så ved et vikar bero og jeg skal starte på et lager imorgen kl 23 (det er nattearbejde) og nøj jeg glæder mig til at starte et nyt sted bare det jeg ikke skal tilbage til de 3 K******** "kvinder" og blive joret det er bare dejligt.... og jeg glæder mig helt til at kunne lukke den bog helt..... men min trøst har været at jeg har haft en kanon tilsynsførende der har hjulpet mig med at komme vidre....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  åhhh nyt job dejligt
  • #1   6. jun 2007 puuuha... jeg har også prøvet at blive tromlet af et job.. havde stress et helt år efter, det er ikke det rareste =o/

TILLYKKE med det nye job, håber du får en god start forfra =o)

• #2   6. jun 2007 tløk med dit nye job og håber du får nogle bedre kolleger SS

• #3   6. jun 2007 Tak skal i have

ja det er ikke sjovt og være et sted hvor man faktisk er ked af at stå op og når man køre hjem ja så er man ved at tude fordi man har det så elendigt

det var sådan at den ene kunne ikke lide mig (det kunne jeg både se og mærke) og når vi var allene i et rum ja så stod hun med ryggen til mig som om jeg ikke var der (og rummet var ikke særlig stort) og sige god morgen og sådan noget det var næsten helt umuligt at hun kunne sige....
    men lige så snart vores tilsynsførende var med til pauserne så var det hele i og åhh så godt men når hun så var gået ja så var jeg luft og jeg fik bare den glatte skulder :o( og til sidst ja så var der kun den Tilsynsførende jeg snakket med når jeg var inde i kantinen ved hende og hjælpe hende og lige fra starten sagde mine kolegaer at jeg skulle gå uden om den tilsynsførende hvis der var noget så skulle jeg bare sige det til dem så jeg føglte mig helt allene :o(

Kommentér på:
åhhh nyt job dejligt

Annonce