Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ulv angriber mand.
  • #1   14. okt 2019 smiley smiley smiley

Hvorfor er danskere så dumme? smiley

• #2   14. okt 2019 Det nægter jeg at besvare, da det indebærer brugen af 1. person. Prøv at erstatte danskere med sønnejyder smiley

• #3   14. okt 2019 Var det ik ham, som havde fået en hudafskrabning efter det brutale overfald...
    Jeg havde nu ik regnet med, at der var hold i den "sag". Den var fuld af løse ender og selvmodsigelser.

• #4   14. okt 2019 Sønderjyder plejer nu nok at kunne kende forskel på hund og ulv. Forholdet til hund oplever jeg som væsentligt mere naturligt dernede end andre steder.
    Jyske Vestkysten i Aabenraa har flere gange været kaldt ud til fotoseancer i skovene i præcis det område, den mand bor i, uden de nogensinde har fundet en ulv. Jeg var til interview deroppe med Kida en dag, og fortalte dem at der bor en del store slædehunde i området, og at det helt sikkert er dem, folk spotter som værende ulv i farten i skoven.
    Men at manden har dyret så tæt på, og tror det er en ulv, virker helt tosset. Han har enten set for mange film eller for meget nyheder.

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 667 Svar: 5.765
    #5   14. okt 2019 danskere.... skrev med en af mine amerikanske venner i går og han påstår de ulve vi har er større end deres....

alt er større i USA

så det er global uvidenhed om de danske ulve hehehe

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#6   14. okt 2019 til historien

det er alligevel en vild hund den der de har gående løs..... slæbte den ham ikke rundt?

• AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

Følgere: 5 Emner: 49 Svar: 961
    #7   14. okt 2019 Hvis man kender manden, så undre det bestemt ikke en at han ikke kan se forskel på en hund og en ulv...
    Ligeledes er der også stor sandsynlighed for at en fjer er blevet til 100 høns... ??

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.225
    #8   14. okt 2019 Han påstod aldrig at det var en ulv. Som jeg husker det. Han var ikke klar over hvad det var.

Forståeligt man bliver forskrækket. Med en rift på benet,kan man da regne ud,at det ikke er en ulv. Tror det have set anderledes ud,hvis han have trængt sådan en op i et hjørne.

• #9   15. okt 2019 https://nyheder.tv2.dk/samfund/2019-10-14-mand-blev-bidt-af-en-hund-ikke-en-ulv-afsloerer-dna-proever

Jeg ved ikke, hvilke svampe den mand havde fundet i skoven, eller hvad han har røget, men det dér er vist en, der aldrig har haft en hundehvalp smiley smiley smiley

• #10   16. okt 2019 Mon ikke bare han var ude efter 5 minutters berømthed.

Mon der overhovedet har været nogen som troede at det kunne være en ulv?

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

#11   16. okt 2019 Manden blev forskrækket. Har børn der skal være i haven. Er vil ikke noget i vejen for at melde det.

Han var ikke klar over hvilket dyr det var. Han har altså ikke påstået at det var en ulv.

Jeg vil da heller ikke være glad for, at blive bidt i min egen have en mørk aften.

• AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

#12   16. okt 2019 Max: sjovt nok er mandens have indhegnet med et 180 cm højt massivt træhegn, hvor en ulv nok ikke lige sådan kommer ind og ud ??

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

#13   16. okt 2019 Det har han jo heller ikke påstået. Han var ikke klar over hvad det var. Det er jo så lykkes for en fremmede hund at komme ind og ud.

• AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

#14   16. okt 2019 Max: arg, det tvivler jeg på..

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

#15   16. okt 2019 Så du tror han har opdigtet historien?.

• #16   16. okt 2019 #11

Det var 'i nærheden af hans have' smiley Ergo ikke inde i haven og han var vist heller ikke sammen med børnene eller andre , da han mødte hunden.

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

#17   17. okt 2019 Det have jeg ikke lige fået læst. Jeg have den opfattelse,at det var sket i hans have. Uanset hvad,så forstår jeg at man bliver forskrækket,og bekymret for om andre kan komme galt afsted.

• #18   17. okt 2019 Hvis nu man tænker HELT logisk, er der vel ingen der tager en DNA-prøve, for at tjekke om det er en ulv, med mindre noget (forurettede) har givet anledning til at tro, at det kan være en ulv?

Manden har tidligere påstået at have set ulve i området, så mon ikke han selv har luftet tanken?

• #19   17. okt 2019 Han er nok endnu en af de klovne, der lader som om, at de elsker ulven, men alligevel hele tiden forsøger at bringe negative ting til torvs. Det er så let gennemskueligt smiley

• #20   17. okt 2019 AT, når en schæferhund kan klatre op ad sådan et hegn, så er jeg ret sikker på, at en ulv også kan smiley
    Det handler om teknik.

• #21   17. okt 2019 Men CH, det var jo ikke inde i hans have. Så er hegnet egentlig ligegyldigt smiley

• #22   17. okt 2019 Jep - bare lige en serviceinformation...

• #23   17. okt 2019 Selvfølgelig kan de komme over det. Men det kræver jo at der er noget på den anden side, som er besværet værd. Børn er næppe besværet værd, hverken for hund eller ulv smiley

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#24   17. okt 2019 https://youtu.be/qtY7CiGjqZ4

mener runar næs skrev ca 3 meter hegn er deres must for at hegne dem plus tag

Kommentér på:
Ulv angriber mand.

Annonce