303 visninger
|
Oprettet:
Jeg fik pladsen!! {{forumTopicSubject}}
Jeg bliver lige nødt til at dele det med jer, er så glad at det ikke kan beskrives og sidder som et stk glad julegris. Hehe
I dag fik jeg svaret, jeg fik pladsen på en dyreklinik - Så nu starter jeg på veterinærsygeplejerske uddannelsen.
Åhhhh yeah, im so happy!!
Selvom jeg har haft en godt følelse de gange jeg har været ude hos dem osv, så har jeg været bange for at tro for meget på det. Netop fordi jeg kender så mange der har prøvet at få en elevplads i så mange år uden held.
Men i dag smilede lykken til mig
Nøøøj det bliver en skøn Sankthans
aug 2006
Følger: 29 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 893 Svar: 11.795
Hatten af for dem der kan klare sådan en hverdag....
okt 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 84 Svar: 359
okt 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 84 Svar: 359
aug 2006
Følger: 29 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 893 Svar: 11.795
okt 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 84 Svar: 359
okt 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 84 Svar: 359
nov 2006
Følger: 62 Følgere: 63 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 6.973
okt 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 84 Svar: 359
dec 2005
Følger: 21 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 22 Svar: 1.076
maj 2006
Følger: 104 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.189
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 316 Svar: 2.626
Hilsen Karin & Frosty
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.300
maj 2006
Følger: 69 Følgere: 91 Hunde: 5 Emner: 233 Svar: 11.250
okt 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 84 Svar: 359
okt 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 84 Svar: 359
okt 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 84 Svar: 359
Og smilende susie: hehe ja det er som at vinde i lotto (hvis ikk bedre) Haha
okt 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 84 Svar: 359
Jeg har lige meldt mig ind i gruppen
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 68 Svar: 541
Jeg fik pladsen!!