App har drænet batteriet på min mobil {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har flere gange set opslag fra "Jodelgrin" på FB og tænkte at jeg vil da prøve at tjekke appen ud! For at få flere gode grin, dog er den ikke så munter som jeg troede :S
Lige siden jeg har fået downloadet appen, synes jeg at min mobil bliver drænet for strøm! batteriet har svært ved at blive ladet op og hvis den lader op går det ultra langsomt - ca. 10% pr. time (må sætte den på flytilstand om natten, så den ikke taber yderligere strøm, i løbet af natten). Og jeg har også oplevet at opladeren kan finde på at stjæle strøm fra mobilen, eller at batteriet har samme procent som for 1 time siden trods den har været til opladning hele tiden. Ved sidste nævnte havde jeg skiftet til et andet stik men samme adapter som før.
Mit spørgsmål er kan det virkelig være appen der er skyld i det eller kan et batteri blive dårlig lige pludselig på blot 1 uge? min mobil er lige knap 1 år og har passet rigtig godt på den, jeg oplader den bl.a aldrig op igennem en hel nat (så heller sætte den på fly tilstand
)
Eller skal jeg virkelig til at skifte batteri og oplader? men hvis vi antager at det er appens skyld, og jeg så har købt nyt batteri og oplader, vil den så ikke fortsætte med at dræne det nye batteri?
jeg har forresten slettet appen idag, hvis dette kunne hjælpe på problemet?
for øøvv, hvor er det træls at miste ca. 30% i strøm på blot 1 time (hvis ikke mere)
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 940 Hunde: 8 Emner: 354 Svar: 8.061
feb 2013
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 127
jeg synes bare ikke at jeg havde det problem før jeg downloaded dén app
okt 2018
Følger: 13 Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 85
dec 2010
Følger: 87 Følgere: 66 Hunde: 4 Emner: 1 Svar: 915
feb 2013
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 127
feb 2013