Stakkels lille Toy . . (: {{forumTopicSubject}}
åååh Tattoi er ved at komme i løbetid tror vi . .
og Sam jagter hende rundt i hele huset og vasker og vasker hende . . hun kan overhovedet ikek være i fred han skal ligge ved siden af hende . .
lige før kom der et hyl inde fra stuen af hvor Tattoi kom løbende ind til mig og gik ind og kiggede og der lå Sam .. og han var plask våd bag ørene . .
Nu ligger hunde inde i min seng og sam ligger et andet sted i huset . . såå kan hun ligeg lidt i fred og hun er allerede faldet i søvn hun plejer eller normalt ikke og vil ligge i min sengg så lang tid . . men nu er hun godt nok helt væk . . ;o))
iig har heelt ondt af det lille puus . . heh . .
og hvis hun er på vej i løbetid plejer vi normalt at sende hende hjem til min mors arbejds kolega men de kan ikke passe hende denne gang da de passer en anden hund som de skal i 4 uger . . iih nogen hårde dage vi får . . han er allerede begyndt med at hyle og pive osv . . :o/
sep 2005
Følger: 96 Følgere: 95 Hunde: 6 Emner: 755 Svar: 7.164
mar 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 203
De har kun en ting i deres små hoveder =0).
Men nu er det jo så at du skal passe på din lille pige hvis du ikke vil ha babyer ,man kan jo detsvære ikke få gummimænd til hunde,så det er med at holde dem adskildte. knuz gitte
mar 2006
Hvor er det da nogle skønne bamser du har .sådan en vil jeg da gerne have og putte med ,men jeg tror ikke der er plads i sengen vi har nemlig 7 stk der i forvejen =0)
mar 2006
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
Hun er i øvrigt på jagt efter en Eurasier, men fik da noget at tænke over, da hun så dine.
Fortsat god dag.
sep 2005
oog jaa vi skal snart til at passe på . . ;o))
Gitte M - heh . . ;o))) hun er da i hvertfald velkommen til at kontakte os hvis hun vil hører lidt . . ;o))
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
Hun har en Sheltie nu, men ønsker en mere - vil det være et godt match? Det ville jeg mene.
sep 2005
man skal bare vide først hvad man går ind til ved at få en Akita . . ;o))
Stakkels lille Toy . . (: