{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
301 visninger | Oprettet:

sidste skoledag (næsten) {{forumTopicSubject}}

ja , nu går jeg jo på en skole hvor der kun er op til 7.klasse trin, så efter sommerferien skal jeg på en anden skole.. å vi har jo nogle traditioner her fra ons-tors-fredag . og jeg kan næsten ikk dy ig for at fortælle om dem XD onsdag= havde vi den årlige idræts dag for hele skolen, som biver åbnet med at alle klasser har delt nogle hold til en fodboldkamp, og vi vaaandt! og så er det ellers med at komme rundt til alle diciplinerne og samle points (der bliver uddelt 1. 2. 3. plads til drenge og piger i hver klasse) og det gik jo rigtig godt i forhold til at det blæste og stod ned i stænger ! og derfor blev de papire hvor pointene stod p temlig våde X( men så da jeg skal til at tage den sidste diciplin sammen me en ven, bliver der råbt at nu skal alle 7. klasserne altså klæde om. (til en vandkamp mod lærerne , som også er en tradition)så derfor nåede jeg en diciplin mindre end de fleste men pyt skidt nu med det. så kommer vi til vandkampen, som går ud på at alle, ink. lærerne, skal klædes ud (min lære som går på pension efter vi går ud var klædt ud som hula dame, og det skal lige siges at han altså er en ,ikke helt så ung MAND!) og det starter så med at vi spiller et eller andet spil mod dem, indtil den første nupper sin vandpistol og starter vand kampen XD og det hele gik godt trods dn "lille storm" der var over oz. torsdag= starter vi med morgensang og trods vejret til idrætsdagen blev premieoverrækkelsen udsat til idag, og jeg fik (selfølgelig) bronze XP og så skulle vi ned i klasserne og aflevere bøger og ryde op. og efter det skulle vi ud og kaste karameller ind i alle de andre klasser XD. og iaften er der afslutningsfest på skolen. fredag= ja der skal vi tidligt op og spise morgenmad med lærerne, og efter det ved jeg faktik ikk heeelt hva vi skal, men jeg ved at lig inden vi har fri, samles alle eleverne fra skole (og evt. forældre) i vores store sal hvor vi synger en fælles sang og til aldersidst for vi lov at skråle "go sommerferie!" ud i hele salen XD og a så er der sommerferie XD

er der ellers andre end mig der har lyst at fortælle om nogle sjove traditioner på jeres skole sådan lig op til sommerferien ?

(undskylder eventuelle stavefej XD)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sidste skoledag (næsten)
Kommentér på:
sidste skoledag (næsten)

Annonce