{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

et julemirakel (ikke hund) {{forumTopicSubject}}

Julen kan altså noget helt særligt smiley

En jeg kender, mistede sin kat Ko i starten af året... Han har været efterlyst alle vegne i byen, flere gange.. Hendes datter var ulykkelig, for hendes kat var væk.

Jeg gik den anden dag forbi efterlysningen af Ko, og tænkte "ham finder de aldrig, den kan vidst godt pilles ned"

Men idag plimmer min Facebook. Jeg bliver kontaktet af nogen som har fundet Ko!

Ko er kommet langt væk, knap 20 km er han gået.

Hans familie henter ham i aften, så han kan komme hjem til jul. smiley

Så bliver det da ikke en bedre afslutning på året! smiley

Denne tråd, er til julemirakler, for julen er noget helt særligt! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  et julemirakel (ikke hund)
  • #1   23. dec 2019 Har lige set billedet på FB smiley

• #2   23. dec 2019 Ej hvor vildt. Den må da have sneget sig ind i en bil eller lignende?

Fedt den er kommet hjem igen. Det er et ægte mirakel smiley

• #3   23. dec 2019 Så opslaget på FB - hvor er det bare dejligt for familien og ikke mindst for Ko smiley

• #4   23. dec 2019 Ej hvor er det fantastisk! smiley

• #5   23. dec 2019 Det er simpelthen så vildt.
    Facebook er altså guld værd, i de her situationer! smiley

• #6   24. dec 2019 Med fare for lidt for meget "Ananas i egen juice" er det her en af de mest sære oplevelser for mig i 2019.
    Lidt forhistorie - det står nemlig ikke i den artikel, jeg linker til herunder. Simon (kat) var blevet bortført af sin nabo og kørt langt væk fra sit hjem. Det hedder sig at han slap ud af buret da naboen ville aflevere katten på internat efter aftale med politiet. Hvad der passer ved kun naboen. Simon's bortførelse endte med at være en ret stor sag her på øen, nærmest alt og alle havde hørt om den kat - undtagen os.

Artiklen er sådan nogenlunde rigtig - dog var det ikke helt så let som det lyder i avisen smiley

https://www.tidende.dk/tidende/seneste-dogns-nyheder/2019/12/06/katten-simon-hjemme-to-maaneder/

• #8   24. dec 2019 Det var min gå-tur ven, ikke min mand smiley - og heldigvis havde vi kun min hvalp og Tom's 2 hunde med, som er ligeglade med katte. Milas var gået agurk med kat i bilen smiley

• #10   24. dec 2019 Jeg har også virkelig svært ved at gå videre når jeg ser alle de der katte, men mange af dem har jo et hjem, så man skal være lidt sikker i sin sag.
    Min mand er knap så red-alle-dyr-agtig som jeg er, men han har lært at leve med, at jeg slæber hjemløse dyr med hjem i tide og utide smiley

• #12   24. dec 2019 Ej, Rikke altså smiley Jeg får sgu helt tårer i øjnene over den historie - og at du donerede pengene til internatet smiley smiley smiley

Og en dejlig slutning for Ko smiley

Mine forældres kat forsvandt for mange år siden, en håndfuld dage før jul. Han var aldrig væk særlig længe ad gangen, og de havde ledt og kaldt over hele denne ende af øen.

Vi tog til juleaften hos mine bedsteforældre i Randers, og vi hang noget med mulen alle sammen. Første juledag ringede naboen til mine bedsteforældre. “Vi har fundet den Bassemand” (sagt med tyk tysk accent) smiley

Vi lod julefrokost være julefrokost, pakkede bilen og ræsede hjem til Bassemand, som lå i en bunke dyner i sengen, hvor han fik serveret fløde og friske rejer smiley

Basse levede i yderligere 4-5 år, og blev aflivet 18 år gammel. Han var den bedste kat, og elsket af alle smiley

• #13   25. dec 2019 Årh Ida! Jeg havde også fældet en tåre smiley men jo godt at Garfield kom hjem også.

• #14   25. dec 2019 Jeg troede også på julemirakler.

Onsdag i sidste uge fik vores gamle pige en hjerneblødning, og vi troede faktisk at det var farvel, men dyrlægen synes hun skulle have 36 timer for at se om der kunne ske en bedring.
    Torsdag morgen var hun frisk som en havørn smiley

Desværre varer mirakler ikke evigt og idag blev hun en stjerne, ramt af akut livmoderbetændelse smiley

• #15   25. dec 2019 KRAM

Øv det gør så ondt at miste smiley

• #17   26. dec 2019 Selv tak - eller hvad man nu skal sige smiley
    Jeg er så glad for det hele endte med at flaske sig. Simon er en ældre herre på 10 år, så jeg er så glad for, han kom hjem i varmen, inden der evt. kommer sne. Og ja, hans ejere blev fuldstændigt lykkelige smiley

Kommentér på:
et julemirakel (ikke hund)

Annonce