293 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

kritoneeee kritoneeee

da jeg for nogle uger siden holde en lille venne fest halløj, kom vi til og knække et håndtag på havedøren, så den kan kun lukkes i nu, døren er halv tung så den bliver lukket, trods det manglene håndtag. men kriton(min søster kæmpe hund) har nu fundet tricket i og åbne denne dør, det er fri hundelem. møg dyr. så nu må vi hellere få lavet døren..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kritoneeee
  • #1   7. jul 2007 Ja, det regner de hurtigt ud.
    Så er det godt, det ikke er vinter

ggg

• #2   7. jul 2007 heh jo tak, men det da heller ikk varm sommer endnu.. og heller ikke dag 24/7.. døren smækker tit i. så er han fanget.. Muhahaha

• #3   7. jul 2007 Sidste sommer lod vi tit terassedøren stå åben om natten. Det var jo kanonvarmt, og så slap jeg også for at stå op med vores hvalp, der selv listede ud og tissede...Smart.....

Lige indtil det blev efterår, og vi begyndte at lukke døren igen. Det ville han naturligvis ikke finde sig i. Hold da op for en nervekrig vi lige kørte der i en måneds tid. TIl sidste måtte jeg sidde oppe i stuen med dynen om mig hele natten, og bare sige NEJ, hver gang han gik hen og kradsede på døren...

Så i år er den LUKKET.

• #4   7. jul 2007 heh jah forståeligt. men vi bor i omgangskreds hvor man ikk bar har åben dør.. heh. vi har haft indbrud mens vi sof. han blev godt overrasket da han kom ind (vi havde kun bulldoggen dengang

• #5   7. jul 2007 Du har ret. Selv om vi bor i den mørke provins burde jeg jo heller ikke lade døren stå. Jeg har bare så dårlig til at gå og tænke på den slags. Selv om vi har desværre oplevet indbrud en gang.

• #6   7. jul 2007 men det jo heller ikk de små hunde vi holder os så intet og være nervøs for hehe

Kommentér på:
kritoneeee

Annonce