{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hundehistorier ..
  • #1   11. jul 2007 min gamle hund sad i armen på mig, en dag vi var uenig om hvordan tingede var hos mig. han var blevet mishandlet så viste godt han måske kunne finde på det en dag. jeg måtte på sygehuset og syes. av. han fik rigtig fat.

• #2   11. jul 2007 jeps... er engang blevet bidt af en dobermann... det var ikke sjovt, der skete ikke noget vildt, men tilliden til dem forsvandt.. dog har jeg da i den seneste tid mødt doberman der var søøøde....

• #3   11. jul 2007 Er blevet bidt i brystet af en kammerats schæferhund...
    Vi var en flok lettere beruset unge mennesker til fest hos ham, - stod og snakkede/kløede hunden, samtidig med at jeg var midt i en super intelligent samtale...!! Mistede fokus på hunden, som af den ene eller anden grund, snurrede rundt og bed mig.... - Lige i brystet...

Den blev selv så forskrækket at den stak af bagefter, og ejeren var helt ude af den... Var et smut på skadestuen, fik en stivkrampe og så ellers tilbage og feste videre...

Hunden var i mellemtiden kommet tilbage og hilste pænt og glad på mig... Så no hard feelings fra nogen af os,o)

• #4   11. jul 2007 åååh. jeg blev også bidt af en doberman da jeg var lille.

jeg var 4 år gammel, og en dag var jeg med min mor og hendes kæreste hos nogle venner og få kaffe og kage. på et tidspunkt da jeg skulle ind på værelset ved siden af stuen hvor vi sad, skulle jeg gå forbi hundekurven hvor hunden(en doberman) lå, og i dét jeg går forbi den farer den op og bider mig flere gange i ansigtet. - den skulle til at bide mig i nakken men så blev den heldigvis stoppet af min mors kæreste. Jeg blev straks kørt på sygehuset, den havde nærmest flænset hele højre side af mit ansigt. da jeg kom på hospitalet blev jeg syet 4 forskellige steder, og min mor regnede faktisk med at jeg ville være bange for hunde fra den dag. men nææ:) idag har vi selv 3 hunde.

• #5   11. jul 2007 Verdens dejligste hund...
    SILLE musen !!! . - ooh, lyder forfærdeligt! av av. - det kan bare ikke være rigtigt at den ikke blev aflivet smiley !! ejeren af hunden som jeg blev bidt af, nægtede simpelt hen at aflive sin hund, men den blev skudt samme dag som den overfaldt mig. - det første jeg gjorde da jeg kom ud fra sygehuset var at gå over til en hund og snakke med den;)

• #6   11. jul 2007 Puha, sikke nogen historier i kommer med....

Føler mig helt heldig at jeg ikke er blevet bidt... Håber aldrig min søn bliver bidt. Er sgu lidt ligemeget med mig, jeg klarer den nok, men sådan et lille barn..
    Kan godt forstå at der er mange af jer der har haft problemer med at være angste for hunde bagefter !!! smiley

• #7   11. jul 2007 SILLE - ville ønske du kunne få en positiv oplevelse med en schæfer, det er en skøn hund - men det kan jeg jo sagtens sige, - mit bid var jo minimalt i forhold til... Synes bare det er synd at du ikke oplever hvor skønne er er;o)

• #8   11. jul 2007 Er blevet bidt af en labrador. Min egen skyld, jeg forskrækkede den. Mange år siden

• #9   11. jul 2007 SILLE - Kan sagtens følge dig, og kan godt forstå at der sidder en skræk i det..

Synes bare at det er sån en dejlig hund;o)

Kommentér på:
hundehistorier ..

Annonce