298 visninger
|
Oprettet:
hundehistorier .. {{forumTopicSubject}}
er i nogensinde blevet bidt eller overfaldet af en hund? eller haft en dårlig oplevelse med en hund?
- keder mig lidt:) så ville jeg lige høre det.
jun 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 84
jan 2007
Følger: 32 Følgere: 32 Hunde: 4 Emner: 99 Svar: 4.034
jun 2007
Følger: 41 Følgere: 37 Hunde: 3 Emner: 190 Svar: 2.913
Vi var en flok lettere beruset unge mennesker til fest hos ham, - stod og snakkede/kløede hunden, samtidig med at jeg var midt i en super intelligent samtale...!! Mistede fokus på hunden, som af den ene eller anden grund, snurrede rundt og bed mig.... - Lige i brystet...
Den blev selv så forskrækket at den stak af bagefter, og ejeren var helt ude af den... Var et smut på skadestuen, fik en stivkrampe og så ellers tilbage og feste videre...
Hunden var i mellemtiden kommet tilbage og hilste pænt og glad på mig... Så no hard feelings fra nogen af os,o)
maj 2004
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 27 Svar: 66
jeg var 4 år gammel, og en dag var jeg med min mor og hendes kæreste hos nogle venner og få kaffe og kage. på et tidspunkt da jeg skulle ind på værelset ved siden af stuen hvor vi sad, skulle jeg gå forbi hundekurven hvor hunden(en doberman) lå, og i dét jeg går forbi den farer den op og bider mig flere gange i ansigtet. - den skulle til at bide mig i nakken men så blev den heldigvis stoppet af min mors kæreste. Jeg blev straks kørt på sygehuset, den havde nærmest flænset hele højre side af mit ansigt. da jeg kom på hospitalet blev jeg syet 4 forskellige steder, og min mor regnede faktisk med at jeg ville være bange for hunde fra den dag. men nææ:) idag har vi selv 3 hunde.
maj 2004
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 27 Svar: 66
SILLE musen !!! . - ooh, lyder forfærdeligt! av av. - det kan bare ikke være rigtigt at den ikke blev aflivet
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.777
Føler mig helt heldig at jeg ikke er blevet bidt... Håber aldrig min søn bliver bidt. Er sgu lidt ligemeget med mig, jeg klarer den nok, men sådan et lille barn..
Kan godt forstå at der er mange af jer der har haft problemer med at være angste for hunde bagefter !!!
jun 2007
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
jun 2007
Synes bare at det er sån en dejlig hund;o)
hundehistorier ..