{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.043 visninger | Oprettet:

Udstillingsvogn/klapvogn {{forumTopicSubject}}

Hej
Som i nok efterhånden har fundet ud af, er vi skrevet op til hvalp. Og nu hvor ventetiden for alvor er gået i gang, begynder jeg så småt at kigge efter de ting jeg mangler.
Det meste til dagligdagen har jeg i forvejen eller ved hvad jeg skal kigge efter og hvor, men en del af det kan jeg ikke købe før hvalpen er født. smiley

Planen er at hvalpen skal udstilles, og derfor får jeg jo selvfølgelig brug for ting til dette. En af tingene er et sted at have den når vi ikke er i ringen. Rosa kan godt lide at komme med, og i hvert fald ved de udendørs kan Lucky også sagtens få en god dag. Derfor vil jeg gerne have noget som de alle kan være i, men ikke nødvendigvis behøver at være sammen, og som er nem at transportere og gå rundt med, specielt hvis jeg er alene afsted.

Opdrætter fortalte så at man engang kunne få noget i stil med den på billedet i dk, men nu kan vi simpelthen ikke finde dem nogen steder. (det er alt for dyrt at få den hjem fra den hjemmeside hvor vi fandt billedet) så er der nogle der ved om der findes et sted i dk eller indenfor EU så jeg ikke skal betale told osv. Hvor man kan købe denne eller noget lign?

Jeg har også kigget på de vogne med bord ovenpå, og de er jo ret smarte, men der er kun 1 rum og derfor lidt bøvlet hvis jeg har 3 med og gerne vil have dem lidt adskilt.

I må også gerne komme med andre anbefalinger som i selv bruger eller har erfaringer med smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstillingsvogn/klapvogn
Kommentér på:
Udstillingsvogn/klapvogn

Annonce