{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.300 visninger | Oprettet:

Aprilsnar {{forumTopicSubject}}

Er i blevet fuppet i dag, eller har fuppet andre?

Jeg har fuppet mine forældre og min ældste datter.

Jeg er rimelig træt af at bo i rækkehus for tiden, det der med at dele vægge med andre, er tæt på at drive mig til vanvid. Det ved min familie godt.

Så de fik besked om, at jeg havde endelig fundet et lille hus jeg havde råd til at leje.
Minuset var, at det ligger 45 km nord fra hvor jeg bor nu. Vi er meget tætte, så de var ikke heeelt med ideen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aprilsnar
  • #1   1. apr 2020 Datterens lærer forsøgte at fuppe os smiley

    Hun påstod vi skulle lære vores unger grønlandsk fordi der kom nogle grønlandske børn og som skulle bo hos hver sin familie i klassen smiley

    hun havde lagt link ind til grønlandske ord, og havde lavet en video hvor hun sådan ret glædes-"rystet" fortalte om det smiley

    Heldigvis hoppede vi ikke på det smiley


  • #2   1. apr 2020 Og så er der utrolig mange på Facebook der pludselig er gravide eller skal adobterer smiley

  • #3   1. apr 2020 Jeg fik fuppet min familie godt og grundigt, jeg sendte en snap med et meget glad ansigt og en besked om at jeg havde lagt et bud på et rækkehus jeg har kigget på på nettet, men aldrig set smiley

    De faldt alle i!!

    Min svigerinde narrede så mig et par timer senere om at de havde fået leveret rådden kylling af nemlig.com..:/

    Jeg synes min aprilsnar var bedst smiley


  • #5   1. apr 2020 Man kan nok fuppe mig til en hver tid, for jeg tænker ikke over aprilsnar selv. Det var kun fordi jeg så et par stykker på instagrame, jeg kom i tanke om det.
    Normalt kan jeg ikke holde den for jeg skriger af grin, inden jeg får det fortalt. Men pga afstand, skulle jeg ikke stå med dem face to face smiley



  • #6   1. apr 2020 .

    profilbillede
  • #9   1. apr 2020 Jeg har lagt mig i min seng nu, med en meget underlig følelse.

    Min søster narre mig hvert år, med et eller andet vanvittigt, som dengang jeg kom babu babu for at køre hende på skadestuen, da hun påstod hun havde klippet sin finger af med en hækkesaks...

    Men jeg har ikke hørt noget fra hende idag? Det plejer hun ellers HVERT år.


  • #10   1. apr 2020 Nej, der har ikke været mange Aprilsnar i år, hvilket jeg faktisk også syntes er på sin plads.

    Jeg(og nogle kolleger) blev dog fuppet i formiddags af en kollega til Skype møde, selvom vi undervejs rynkede lidt pande indtil han afslørede sig selv. Det var meget sjovt og godt fundet på, men også meget internt, så det vil ik give mening at fortælle om den her.


  • #11   1. apr 2020 Jeg bandagerede min arm ind, og tog et billede, som jeg sendte med beskeden: "forklaring kommer senere - jeg bliver nok forsinket idag" smiley

  • #12   1. apr 2020 Jeg har ikke oplevet nogen.

    Jeg må indrømme, at jeg synes heller ikke det er særligt sjovt!

    Skal det være, skal det være noget internt og ikke sådan i medierne. Det er for plat. Det har jeg altid syntes.

    Jeg er så heller ikke lige typen, der bryder mig om, at vores nyheds medier skal være sjove som sådan. Så jeg er lidt biased.

    Hader foreksempel de der der "Far joke" journalisten på TV2 (altså ikke ham kun joken), hvor mange andre synes det er megasjovt.

    Sådan er vi så forskellige. smiley


  • #14   2. apr 2020 Jeg har nu også kun joket internt, og ikke noget som sårer folk. Det kunne jeg ikke finde på.
    Det eneste jeg har set på internettet er på insta, og det var Sofie Linde der stod og sang ( ikke nogen skøn-sang ) og sagde hun havde fået en pladekontrakt.
    Ret nemt at høre hun ikke havde. Så også meget uskyldigt smiley


  • #15   2. apr 2020 Sidste år gav jeg den gas.

    På egne vegne skrev jeg, at jeg havde sagt mit job op, og ville forfølge min drøm om at arbejde med børn, og derfor ville uddanne mig til pædagog smiley

    Og så lavede jeg en på hundeklubbens vegne om, at kommunen havde totalfredet vores arealer, og i stedet tildelt os den store af "fugleøerne" ude i Engsøen, og at man derfor skulle købe en redningsvest, og anvende de kanoer, der ville ligge ved badebroen.

    I år har jeg ikke lavet nogen. Jeg tænker at situationen lige nu, gør at det er svært at lave passende banditstreger smiley


  • #16   2. apr 2020 Børnene fik en aprilsnar fra skolen sammen med deres daglige nyheder og lektier for dagen. Den stod under engelsk lektierne.

    De troede på den de første 5 minutter, indtil de kom i tanke om, det var 1. april smiley smiley smiley
    De var ikke lige helt skarpe endnu, da lektierne kom på kl. 8 smiley

    Har copy pastet deres engelsk lektier for i går:

    “Good Morning pupils
    English: I hope that you speak a little English at home every day. On the News today I heard that they have cancelled our summer holiday this year because you have had so many days without school. But! Don't worry it will be so much fun!“


  • #17   2. apr 2020 Caroline

    Det er SÅ sjovt - min veninde har tvillinger i den str der hedder - Carl og Gustav smiley


  • #18   2. apr 2020 Jeg var 100 på at min dansk lære kom med en besked om at vi skulle skrive en stil på 5 sider til fredag (ikke noget vi gør på 3 dage, mere en måden) eller noget andet mærkeligt, men der kom ikke noget... jeg er skuffet over hende!

  • #20   2. apr 2020 Min lillebrors skole havde en, og Min bror hoppede på den.
    Og det gjorde jeg også da min mor fortalte mig om det, på trods af at vi lige havde snakket om aprilsnar haha

    Kære Alle forældre og elever
    Hermed information omkring lørdagsundervisning og at I kan komme op på skolen og hente jeres møbler. Informationen ligger på Youtube.
    https://youtu.be/iLjnd6fJ4QE

    Dbh
    Brian


  • #21   2. apr 2020 Haha bumle, hvor mange mon der kom afsted efter dem smiley

  • Dog Lover
    Dog Lover Tilmeldt:
    feb 2016

    Emner: 8 Svar: 147
    #22   2. apr 2020 Hos os er der ingen aprilsnar, da vi ikke går op i det, mange af dem jeg kender laver rent faktisk ikke sådan noget. smiley
    Men hver sin lyst. smiley


Kommentér på:
Aprilsnar

Annonce