{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.105 visninger | Oprettet:

Lens
Lens
Online Tilmeldt:
12. apr 2018
Følger: 19 Følgere: 661 Emner: 120 Svar: 6.968

corona hår tråden {{forumTopicSubject}}

så lige Andens corona hår og det er total grineren. Det vokser op i luften hahaha

Har set flere på fb i dag og tænkte vi skulle have en smiley

Det nyeste af mig. Jeg farver det normalt ved frisøren men nu træder den naturlige mere og mere frem lol

i kan kalde mig Helle Henna eller Ronald McDonald fra nu af. Jeg tror jeg beholder det lidt bare for at få folk til at grine. havde glemt hvor orange det er i skæret og så lige som mørkere ubeskrivelig farve i bunden hahaha nå men altså det er grineren

har I en sjov corona hår/hvor er min frisør? oplevelse at dele? så post det gerne. Vi må også grine os lidt igennem denne krise som åbenbart trækker ud.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  corona hår tråden
  • Lens
    Lens Online Tilmeldt:
    apr 2018

    Følger: 19 Følgere: 661 Emner: 120 Svar: 6.968
    #1   19. apr 2020 her er Andens hår hahaha

    #maybeheisbornwithit

    https://www.instagram.com/p/B-kOwVTj_WC/?igshid=f5wa6m5q7mzv


  • Lens
    Lens Online Tilmeldt:
    apr 2018

    Følger: 19 Følgere: 661 Emner: 120 Svar: 6.968
    #3   19. apr 2020 åh Ida du vidste det! hahaha

    (off topic åbner biblo i morgen? det mener en af mine venner... Jeg har ledt men kan ikke finde det..)


  • #5   19. apr 2020 Jeg har klippet eget hår de sidste 4 år med køkkensaksen..
    ca. 2 gange i alt.
    Med andre ord - jeg ligner mig selv...


  • Lens
    Lens Online Tilmeldt:
    apr 2018

    Følger: 19 Følgere: 661 Emner: 120 Svar: 6.968
    #6   19. apr 2020 Ida øv håbede lige smiley



  • #7   19. apr 2020 Den største forskel er at lige nu har alle andre samme unikke anti-klipning som ellers var MIT varemærke...

  • Lens
    Lens Online Tilmeldt:
    apr 2018

    Følger: 19 Følgere: 661 Emner: 120 Svar: 6.968
    #8   19. apr 2020 Ginne du var first mover! hahaha

  • #9   19. apr 2020 @Ida.
    3000 kroner. smiley

    Hvordan kan det komme til at koste det?

    Fik du bladguld i enderne?


  • Lens
    Lens Online Tilmeldt:
    apr 2018

    Følger: 19 Følgere: 661 Emner: 120 Svar: 6.968
    #10   19. apr 2020 Jeg må bakke op om Martins spørgsmål her smiley

  • #11   19. apr 2020 Har ikke været til frisør i flere år. Så jeg er ligeglad smiley

  • #12   19. apr 2020 @Zenta.
    Jeg er skaldet, så heller ikke lige mit problem.. smiley

    Men 3000 kroner.

    Det er da fascinerende!


  • #14   19. apr 2020 Jeg var begyndt at overveje om jeg snart skulle have klippet spidserne, det mente corona så ikke at jeg skulle smiley

    Jeg er alligevel så sjældent afsted da jeg er møgnærig.. det der med at give 3-400kr for at få klippet spidser er ikke rigtig mig og pt. har de ingen billigere elev der hvor jeg normalt kommer smiley


  • #15   19. apr 2020 @Ida.
    Ok, så er det dig velforundt.

    Havde jeg haft en kæreste (med hår på hovedet) som ikke havde været afsted i 8 år, så havde jeg nok tvunget hende! smiley


  • #16   19. apr 2020 Jeg har klippet mig selv i mange år, det gør jeg stadig smiley så for mig ingen forskel

  • #17   19. apr 2020 Mit hår burde blive klippet lige omkring nu, men det betyder ikke andet end, at det er langt. Jeg tror til gengæld aldrig mit hår har været så sundt som nu. Det bliver vasket hver anden dag i plejede shampoo og får plejede balsam og hårkur, bliver ikke børstet og lufttørret. I modsætning til daglig vask med volumenshampoo og ditto balsam, og en ordentlig gang volumenspray inden det føntørres.

    Dog hader jeg Skype-møder, for mine kolleger kommenterer altid på min lidt for rodede knold på toppen af hovedet, og det ufikse hårbånd til at holde styr på de vildfarne hårstrå smiley


  • #18   19. apr 2020 Jeg har ikke været til frisør siden start december..
    og når jeg normalt har side cut - så kan vi tale om hvor yndig mit hår er lige pt smiley haha
    heldigvis har jeg fået tid på torsdag nu min dejlige frisør åbner op
    og så skal jeg have en veltrængt klipning smiley


  • #19   19. apr 2020 Ej, nu kom A med Bom mig til at tænke på sidste uge, hvor jeg havde en så sjov oplevelse!

    Vi havde Sprintmøde (fagudtryk) med en samarbejdspartner i Thailand hvor folk jo også er sendt hjem. Det foregik på Skype hvor der jo profil billede på.

    En af kvinderne var i en ret flot rød stram nedringet kjole (jo formene blev virkeligt fremhævet) og så stjernelækker ud. Indrømmet, jeg er bare mand, så det trykkede jeg jo på og tænkte. Wow!

    Nok om det.

    Da mødet går i gang så siger hendes chef.

    Orv, det er godt nok et flot billede af dig. Lækkert!

    Der tænkte jeg allerede, orv han går på grænsen.

    Så siger en af mine medstiftere som også har levet mange år i THailand.

    Virkeligt flot af den der undertone af sexet!

    Jeg tænkte helt automatisk, det her det kommer til at give ballade!

    Så taler denne unge skønhed og siger og ser enormt stolt ud.

    Tak, jeg føler også selv at billedet fremhæver mig på bedste hvis! smiley

    Havde det været en dansker man havde talt til sådan, så havde det jo nærmest været på forsiden af Ekstrabladet! smiley


  • Lens
    Lens Online Tilmeldt:
    apr 2018

    Følger: 19 Følgere: 661 Emner: 120 Svar: 6.968
    #20   19. apr 2020 åh gud A vi har heldigvis ikke møder hahaha

    men er måske kaldt ind på onsdag lool


  • #22   20. apr 2020 Mit hår trængte til klipning allerede inden corona. Nu trænger det ekstra meget, så her er det hestehale hver dag. Udover 3-4 hjemmearbejdsdage har der ikke været nogen ændringer i mit fremmøde på arbejde, så kan nok ikke slippe afsted med mindre vask osv som A beskriver smiley

  • #23   20. apr 2020 Med alt det hår, frisørene pludselig skal klippe, efter flere ugers karantæne, så jeg forudsiger at, de bliver sygemeldt, med seneskedehindebetændelse smiley

  • Lens
    Lens Online Tilmeldt:
    apr 2018

    Følger: 19 Følgere: 661 Emner: 120 Svar: 6.968
    #24   20. apr 2020 salla hahaha så bryder ragnarok ud lol

  • #25   20. apr 2020 Ingen forskel for mig. Jeg har langt hår, der bare sættes i en hestehale dagligt smiley Trænger spidserne gør min mor det :D. Det sker alligevel kun et par gange om året og jeg fik det gjort midt februar smiley
    Jeg har dog klippet ældste afkommet og manden smiley Den yngste klarede det selv med maskinen smiley Han havde ellers sådan et flot hår, men det vokser jo nok ud igen smiley


  • #26   20. apr 2020 Jeg er typen der går til frisør hver 3. måned, bliver klippet, farvet, og nogen gange køber produkter.. Det var egentlig tid i februar, meeen jeg skulle jo på ferie i marts, så det kunne ikke betale sig at tage afsted endnu... corona lukkede så Danmark en uge før vi skulle afsted. så ja - mit hår trænger! Har en flot udgroning, og det er blevet lige lidt for langt.. min frisør åbner ikke endnu, så jeg venter virkelig bare på, at hun gør. smiley

  • #27   20. apr 2020 Klassisk fedtet mor-knold
    Jeg har glemt hvilken grad af fedtet, der socialt acceptabelt


    profilbillede
  • #28   21. apr 2020 Jeg plejer at gå til frisør hver 4-5 uge, så mit hår trænger gevaldigt til en klipning. Jeg er korthåret og håret er nok det eneste ekstreriøre træk hvor jeg er lidt forfængelig smiley så er ved at gå til af mit nuværende garn der ikke kan bringes til at se casual pjusket ud mere. Jeg har megameget hår på hovedet så min korthårsfrisurer er totalt i udu nu hvor den er temmelig overdue til en klipning smiley

  • #30   21. apr 2020 Jeg går til frisøren sådan ca. hvert 3 år , så her er alt som det plejer smiley

  • #32   21. apr 2020 Nu kan man ikke sætte det sådan op. Hunde er jo ikke alt.
    Min søster bruger gerne penge på frisør og en dyr hest, men hun ville aldrig i livet give 10.000 for en hund. Jeg ville derimod gerne give 10.000 for en hund, men ikke 50.000 for en hest. Min far vil hverken give 50.000 for en hest eller 10.000 for en hund, men giver gerne 7.000 for en fladskærm.
    Fortsæt selv.


  • #34   21. apr 2020 Præcis Janni. Jeg kunne f.eks heller ikke drømme om at bruge så mange penge på en cykel som min lillebror gør, hvor han ikke kunne finde på at bruge så mange penge pr måned på dyr som jeg gør. Der er så mange ting der spiller ind. Det er jo heller ikke sådan at jo mere man er villig til at give for f.ekks en hund, jamen jo mere elsker man den/går man op i det, der kan være mange grunde til at man synes f.eks 15.000 for en hund er vanvittigt.

    Jeg erkender da gerne at jeg synes de fleste racehunde har en meget høj pris, men derfor kommer jeg jo nok til at betale det alligevel, men derfor synes jeg sgu stadig det er mange penge.


  • #35   21. apr 2020 Præcis! Det var da en virkelig mærkelig ting at skrive.
    Vi har alle forskellige ting vi går op i og forskellige ting vi bruger penge på og som vi er villige til at bruge mange penge på.
    Så selvfølgelig er der intet galt i at ville bruge 3000 på frisør og samtidig synes at prisen på racerene hvalpe er for dyre.


  • #36   21. apr 2020 Det er i min optik bare generelt en underlig ting at kommentere sådan ud af den blå luft . Hvis ens mormor nævner at hun betaler 8.000 i husleje, så siger man da heller ikke " og så synes du vi brugte mange penge på vores bil" smiley

  • #37   21. apr 2020 Nej præcis. Sådan kan det slet slet ikke sættes op.

  • #38   21. apr 2020 For een gangs skyld har jeg som kræftpatient efter 6 måneders kemo en fordel!

    Mit hår er pt omtrent 1 cm langt (på en god dag). Når det får en længde, hvor det trænger til en klipning, så har min frisør helt sikkert tid igen smiley


  • #39   21. apr 2020 Sådan prioriterer vi alle sammen da!

    Jeg var fascineret over at det var så dyrt.

    I mit hoved (det er mere end to årtier siden at jeg var ved frisøren), så kostede en klipning for en mand 200 kroner og for en kvinde måske 400 kroner. Så stor var min overraskelse.

    Omkring at det bruge penge prioriterer vi alle.

    Jeg kører i Mitsubishi Spacestar (alle jeg kender har en finere bil end mig), til gengæld er mit feriebudget et der nok kunne betale afdragene på en Tesla og stadig have til en tur i Bonbon land.

    Alting er et valg her i livet.


  • #40   21. apr 2020 Jeg bruger gerne 1450 hver 3. måned på en klipning, striber og toning. Det gør mig ikke spor.
    ..i følge min bedre halvdel herhjemme, så drikker jeg også for mange redbull og spiser for meget kinder. Det er også en.. halvdyr vane engang i mellem. smiley


  • #41   22. apr 2020 Kæresten farvede mit for nogle dage siden, men blev klippet lige inden corona smiley så ikke så meget nyt..


    Jeg undre mig dog over de priser der bliver nævn her... Jeg har givet 250 for en klipning, med etager.. Måske er prisen bare billigere i "udkant Danmark" smiley


    profilbillede
  • #43   22. apr 2020 Kan se, at min frisør er på listen. Så det må være godt nok smiley

    Jeg glæder mig over, at jeg ikke skal bruge så mange penge på hår... Så tror jeg skisme jeg klippede skidtet helt af istedet. smiley


  • #45   22. apr 2020 Arh...

    Det er nu engang smukkest når kvinder har lidt hår på hovedet!

    Altså selvom man kan blive forbavset.

    Jeg var for et halvt år siden til en vens fest, og en af hans venner hun var helt karseklippet.

    Nu er hun guddomeligt køn, og da jeg ser hende så siger jeg lige så glad!

    "Der er ikke mange der kan bære den frisure, men orv hvor ser du godt ud!".

    Hun kigger meget forbavset og siger:

    "Det er det sjoveste nogen har sagt til mig i lang tid. Jeg er endelig blevet færdig med kemo, og du synes synes bare jeg er smuk".

    Sådan kan en mand blive flov, og en kvinde blive glad på samme tid! smiley


  • #46   22. apr 2020 Jeg har det som Ida. Jeg har endelig fundet en frisør, der virkelig kan håndtere mit hår. Jeg er dog mere end tilfreds med prisen, men det var ikke pga den, at jeg valgte hende. Det var udelukkende på resultat smiley

  • #49   22. apr 2020 Min veninde er verdens bedste frisør, og hun klipper både mig og knægten for en kop kaffe og et kram. Det er skønt, og jeg blev klippet lige inden verden lukkede. Så det er kun manglende personlig hygiejne, der er en udfordring her.
    Manden får med trimmeren, når playmobil-håret bliver for voldsomt. Det er for 2 måneder siden, kan jeg afsløre.


  • #50   22. apr 2020 And
    Du må gerne daske din kæreste med en avis fra mig af- man kan IKKE SPISE FOR MANGE KINDER!!


  • #51   22. apr 2020 Salla - nej vel?!
    Han mener jeg har et seriøst kinder problem. kom til at spise hans datters kinder bueno der lå i skabet.. købte selvfølgelig en ny, inden hun kom. Men hun havde da glemt alt om den, og hun synes at jeg skulle ha den smiley haha!


  • #52   22. apr 2020 Så du scorede en mere smiley

    Nej det man ikke, om det er bueno, æggene, de der stænger eller chokobon, mums!


Kommentér på:
corona hår tråden

Annonce