{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.038 visninger | Oprettet:

Lille update på mig... {{forumTopicSubject}}

Jeg plejer faktisk at være herinde en hel del - ihvertfald og læse med.
Men på det sidste har overskuddet ikke rætti været der.

Sidste år fik min mor konstateret cancer i tarmen, og de kunne ikke fjerne det hele via operation... og udover at man ikke gerne kemo'er gamle damer, så virker den vist ikke superoptimalt på den type cancer. Lægerne mente dog at hun kunne leve mange år med det der var tilbage.

Ja, det kommer så nok ikke helt til at ske...
Kort før coronaen holdt sit indtog, der blev hun rigtig dårlig, med indlæggelser og hele pivetøjet.
Den tilbageværende tumor har blandt andet hæftet sig på nyren, sådan at den ikke kan fungere ordentligt, og derved fik hun forgiftningssymptomer.
Som det er nu, der er hun hjemme... med hospitalsseng, rollater, urin- og nyrekateter, sygeplejersker og diverse hjemmehjælp.
Hun er blevet meget meget mindre mobil (hun fylder 88 lige om lidt, og har klaret sig helt uden hjælp), og det gør jo så at der kommer komplikationer.... f.ex. blodprop i hvert ben og en i lungen.
Vi ved godt at det kun er et spørgsmål om tid, så jeg bruger selvsagt rigtigt meget tid ude hos hende.... med ca 1½ times transport hver vej.
Når jeg er hjemme, så er jeg nok en kende træt og har en shitload af hængepartier. Det er osse fysisk hårdt at køre scooter 3 timer i fåkking pisseblæsevejr!
Jeg får bare lallet lidt med småspil på mobilen hjemme og set tv, ikke engang hækling bliver til så meget.
Og nåeh jo, så er jeg gået i gang med at tage kørekort - så jeg måske kan nå at tage den gamle dame med på en køretur senere på sommeren.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lille update på mig...
Kommentér på:
Lille update på mig...

Annonce