832 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 27 Svar

Som Lovet : Bacon boble deklaration... Som Lovet : Bacon boble deklaration...

Jeg skrev i en tidligere tråd at jeg havde skrevet til Loppetjansen som snart får Bubble Buddy hjem..

Efterlyste en deklaration på hvad baconboblerne består af.. Om det er almindeligt sæbe eller hvad.. Jeg kan ikke forstille mig at der ikke er en form for sæbe i, da min ikke kan lave sæbebobler uden sæbe.. Heller ikke hvis det er med bacon smag smiley

Her var svaret:

Hej Stine

Vi tænker selv på det samme, men vi ved desværre ikke mere om det før vi får produktet i hånden og kan se hvad der står.

Så det bliver spændende at se ......
Stemmer stadig for at spare pengene og så købe en almindelig sæbeboblemaskine i Fætter BR, istedet for den uhæmmet dyre Boble Buddy....
Men glæder mig til at læse en deklaration alligevel...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Som Lovet : Bacon boble deklaration...
  • #1   30. jul 2007 Jeg har bestilt den fra england. koster 395,- for maskinen + 8 flasker "sæbe".

• #2   30. jul 2007 Min tanke... Men tror bare at de har skyndt sig at få produktet på salgslisten, efter den massive efterspørgsel da 'mig eller hunden' havde vist boblerne...

Men havde nu regnet med at de vidste lidt mere end os andre.. Også derfor jeg skrev og spurgte...
    Har googlet efter en deklaration og kigget mange sider igennem,men kan ikke finde et svar..

• #3   30. jul 2007 ohh jeg kan finde mange andre ting at bruge mine penge på i stedet for dem maskine.... der er så mange andre måder at aktiver dem på... her i huset bruger vi en 1½l flaske med godbider i, og det er også sjovt at se på, og hunden elsker det... og ja en flaske har vi vel alle.. og bider de den i stykker, har den kun kostet mig 3 kr...
    tror virkelig ikke den bobel maskine er god for dem... lige meget om det er sæbe eller ej...

• #4   30. jul 2007 Vibeke E -

Så burde du snart få den hjem smiley

Kan du så ikke lige smide en deklaration herind ?!

• #5   30. jul 2007 Stine - det bliver da meget spændende - men personligt ville jeg ikke bruge nogen af delene - da jeg mener at man stresser og forvirrer hunden, med alt den løben efter bobler smiley

Jeg ville hellere aktivere hunden ved, at lægge nogle ting ud i haven, som den så skulle finde og bringe tilbage til mig - hunden elsker det og det er mindre stressende end hvis man kaster rundt med en boldt smiley

• #6   30. jul 2007
    pernille staver dårligt N

Tror at en boblemaskine er fint for dem.. Men ikke mere end 5-10 minutter ad gangen.....
    Tror at det er samme princip som laserpointeren... Ikke for meget, ellers får de stress og bliver rundforvirrede..

• #7   30. jul 2007 Ulla - køber heller ikke en.. Synes bare at emnet er spændende....

Har en flaske sæbebobler som vi forbløffer vores lille søn med.. Dem kan vi også forbløffe Laura med smiley

• #8   30. jul 2007 ha ha, min hund må undværer, kæresten er så vild med bacon, at det bare ender med han bruger den istedet, og at hele hytten lygter af bacon *g*

• #9   30. jul 2007 Pernille - den bruger vi også her i huset - og for at gøre det lidt sjovere, så gemmer vi også godbidder i haven - det kan de få meget god tid til at gå med :-))

• #10   30. jul 2007 Nu er det jo ikke noget der skal bruges hver dag. For mig er det kun leg som hunden må gøre som den vil. Ellers bliver de aktiveret med spor, feltsøg og lydighedstræning og Rally-O. Sæbebobler skal ikke være en sovepude og så regne med nu er hunden aktiveret.

• #11   30. jul 2007 Camilla -
    Hvis jeg skulle sælge et produkt, ville jeg da gerne vide hvad det bestod af.
    Ellers ved man da ikke om man kan stå inde for produktet eller ej.....

Men tror nu ikke at det er specielt skadeligt for hunden... Især ikke hvis det også bliver solgt i USA, mht de kæmpe sagsanlæg man kan risikere...
    Kan lige se det for mig...

Men jeg tænker også bare på at hvis det er almindelig søbeboblevand, så kan man jo bare putte lidt baconolie i og så er den skid slået... smiley

• #12   30. jul 2007 Vibeke E -

I mine øjne behøver du ikke at forsvare dit køb.... Synes ikke at det er et dårligt køb, bare man bruger det med omhu...
    Jeg er bare for nærig til at gi' så mange penge for det smiley

• #13   30. jul 2007 laserpointeren er heller ikke sund for dem.. det er ting der gør dem stresset... det er bare min mening.. vi behøves jo ikke alle have dem samme...

• #14   30. jul 2007 ulla.. ja den er super... og billig.. jeg gemmer ikke godbider, da hun ikke er god til spor, vi har aldrig brugt det.. men kaster tit en håndfuld ud på græsset, det er jo næsten det samme.. smiler

• #15   30. jul 2007 Som sagt så er jeg enig i at laserpointeren stresser dem.. Men ikke hvis man bruger den kort tid....

Har aldrig brugt den på min hund, men mine to katte elsker den røde prik...
    De går helt bananas... Men jeg stopper også efter max 5 minutter.. Så sidder de og kigger lidt efter prikken og er derefter helt rolige og normale igen....

Men min kæreste fortalte at da han havde kat med sin ex, kunne de ikke forstå at den pludselig blev så underlig.... En nat kunne han så høre at den bragede rundt inde i stuen og han gik ind og kiggede.... Så sad genboen i en lejlighed overfor og 'pegede' laserpointeren rundt i deres stue så katten bare blev helt skør .... han åbnede så vinduet og brølede at han fandme fik nogle tæsk, hvis han ikke fik den pointer væk.. Og efter det blev katten normal igen.....
    Så jo, de kan godt blive stressede.......

• #16   30. jul 2007 Jeg vil så gerne se en der kan stresse mine hunde.

• #17   30. jul 2007 Vibeke E -

Hehe.... Der skal måske lidt til at stresse de store bamser !? smiley

• #18   30. jul 2007 hehe har nu aldrig prøvet laser pointere, men har prøvet at gå igennem stuen med en at de ride piske der har en lillesnor for enden, selv min hankat som normalt ikek gider lege susede efter og prøvede at fange spidsen smiley

• #19   30. jul 2007 Ratster Zoo *stavespasser (Tanja) *

Ja den er også god....

Min hankat er lidt underlig... Har sådan en fjer på en pind fra dyrehnandleren.. Min hunkat elsker at fange fjerenden og slå den ihjel, men min hankat vil fange den ende der ikke er noget på..... Hvor det bare er en tynd pind.. Det er mere overskueligt for det lille sarte pus smiley

• #20   30. jul 2007 Tak for foreløbig info - det blir spændende hvornår og hvad de svarer...ss

• #21   30. jul 2007 Sus - Satsede på at du så tråden på egen hånd smiley

• #22   30. jul 2007 laserpointeren skulle være direkte skadelige for hunde, ligesom med leg med lommelygte. De kan risikere at blive tvangsfikseret af alt hvad der skinder og lyser.

• #23   30. jul 2007 Og katte.

• #24   30. jul 2007 Stine > stor satsning..GGgg

• #25   30. jul 2007 Sabina A - lol min nevø er også tvangs fikseret på alt der lyser, sådan har han haft det siden ha nblev født..

• #26   30. jul 2007 Med hunde kan det medføre tvangsadfærd og dr er jo ingen grund til at tage chancen, hvorfor ikke bare lege med ting der er gode for hunden.

• #27   30. jul 2007 Sabina

Ja.. er 100% enig.. Hvilken del af hundens/ulvens naturlige adfærd emulerer man med sådan et apparat?
    Den kan jeg ikke lige regne ud

Kommentér på:
Som Lovet : Bacon boble deklaration...

Annonce