772 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Rikke
Rikke
Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 46 Svar: 1.550

DKK - Facebook DKK - Facebook

Er der andre, der helt uden grund, ikke længere kan deltage på DKK's facebook side? Jeg har læst med på sidelinjen omkring DRU, og at de dropper PL test på mange racer, men jeg ikke engang kommenteret noget derinde, så jeg synes det er ret spøjst. Jeg kan jo ikke engang sende dem en PB. Hvis jeg var blokeret, kunne jeg jo ikke se siden, går jeg ud fra.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DKK - Facebook
  • #1   19. okt 2020 EDIT: Man kan stadig kommentere på PL-opslaget. Så ingen ændringer her hos mig.

Måske er din browser gak? Eller hvis du bruger app, så kan de godt kokse ved opdateringer.

• #2   19. okt 2020 Jeg har ikke problemer med noget af det smiley

• #4   19. okt 2020 Man kan udelukke nogen fra ens side, så de ikke længere kan kommentere, sende pb, offentliggøre noget på siden eller synes godt om. Så det kunne godt tyde på, at det er det der er sket. Men det giver jo ingen mening, hvis ikke du har gjort noget forkert. Det kan også være det er Facebook der driller.

• #5   19. okt 2020 Jeg er på computer, og har også prøvet på både ipad og mobil. Jeg har lige prøvet at logge ind med en andens bruger på min computer, og det kan fint kommenteres osv., så det er tilsyneladende mig, der er udelukket så.

• #6   19. okt 2020 Jeg har sendt dem en besked fra en andens bruger, for det irriterer mig at være udelukket fra noget, når jeg ikke har lavet ballade - faktisk ikke engang deltaget. Så må vi se om der overhovedet kommer et svar.

• #7   19. okt 2020 Nåh....de siger, jeg ikke er udelukket, så der kommer vist ikke lige en løsning på det.
    Virkelig sært.

• #8   19. okt 2020 Hvor underligt....!

Kommentér på:
DKK - Facebook

Annonce