{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
514 visninger | Oprettet:

Ødelagt sækkeseng =( {{forumTopicSubject}}

Øv øv øv øv øv !!!

Kaoz har en sækkeseng, den er ikke beregnet direkte til hunde, men derimod til udendørs brug og derfor er den meget holdbar...

Jeg synes så, at der var for lidt kugler i til at han lå behageligt, så jeg har fyldt flere i idag (øv hvor det sviner, så er glad for min Dyson *GG*)

Alt går vel, og jeg vil lige se om der er nok kugler i, så jeg beder Kaoz lægge sig på den..
Op med ham og alt ser fint ud - ned igen og SÅ er det at det bare er ØV!

Sengen har ikke kunne hole til de ekstra kugler, og Kaoz har lavet en flænge i stoffet =(

Det er "kun" inderpuden, men det er jo et spørgsmål om tid før yderpuden er fyldt og det begynder at løbe ud =(

Iiihhh altså... Det var så de 600 kr *suk*


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ødelagt sækkeseng =(
Kommentér på:
Ødelagt sækkeseng =(

Annonce