{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
551 visninger | Oprettet:

Sidste advarsel til Jesper Worre !!! {{forumTopicSubject}}

En journalist: Jeppesen har besøgt Dansk Cykel Unions direktør i Allerød

Jeg er taget til Allerød for at gratulere Jesper Worre og Dansk Cykelunion med den flotte omtale de har fået på det seneste. Set fra et pressemæssigt synspunkt var det perfekt timet at han ventede med at gå til pressen til da Michael Rasmussen var i den gule trøje og det fortjener da virkelig et venligt portræt. Men han er ikke hjemme, så jeg må snakke med naboerne.

- Hvordan er Jesper Worre at have som nabo?
- Det er ikke så meget vi ser til ham. Han holder sig mest for sig selv.

- Men I ser ham vel til vejfester og den slags?
- Nej, det kommer han heller ikke til. Han er også den eneste der ikke er med i grundejerforeningen.

- Hvad med huset derovre, er han i gang med at istandsætte det eller hvad?
- Ja, han fik nogen jyder til at komme og sætte nyt tag på. Jeg har nogen billeder hvisdu gerne vil se det. De gjorde det på fire dage.
Jeg ser billeder. Der er ikke noget stillads. Og heller ikke noget firmanavn. Det er underligt.

- Hjalp I naboer ham så?
- Ja, vi har hjulpet ham lidt med nogen containere og det har også fløjet rundt med ting der skulle ryddes op.

Jeg er lidt i chok nu. Tydeligvis sort arbejde og nabohjælp for de 2 millioner han lånte i Totalkredit i julen 2006. En anden nabo har forsøgt at få et nummer til håndværkerfirmaet han benyttede, det kunne ikke lade sig gøre.

Jeg tjekker i hans garage. Der er fliser direkte hentet i Italien. Snyder han også med momsen!? Der er professionelle cementblandinger uden firmanavne og en privat lejet container i haven. Polske gardiner købe af 'Jesper Worde'! Og hans have ligner en skændsel. Jeg tjekker beplantningen ud til fortovet. Det rækker ud over fliserne! Det er bundulovligt! Der skal være to en halv meter fra fortov til beplantning. Jeg er rystet. Som en god dansk journalist er jeg rystet i min grundvold over denne løgn overfor samfundet.

- Velkommen til Skat.
Jeg trykker 5 for personlig betjening og bliver stillet om til en dame der stiller mig videre til skattecenter København der stiller mig videre til skattecenter Nærum der stiller mig videre til Fredensborg.

- Jeg hedder Michael og jeg vil gerne angive Jesper Worre på Drabæksvej 3 i Allerød for at have brugt sort arbejde i forbindelsen med renoveringen af sit hus.
Jeg bliver bedt om at forklare nærmere. Jeg fortæller om de jyske håndværkere, om taget, om nabohjælpen og de helt sikkert manglende kvitteringer.

De lover at se nærmere på sagen og aflægge ham et besøg.
Jeg ringer til den lokale kommune for at klage over hans bevoksning og jeg burde også klage over det manglende stillads. Ja, det er faktisk min pligt at klage over det. Han har løjet overfor myndighederne og som dansk journalist er det min pligt at stoppe den slags og med al magt kæmpe for at få en snylter som ham udelukket fra samfundet. Og i øvrigt er det også min pligt at gøre det netop nu hvor der er så meget fokus på ham så denne her artikel kan blive læst af så mange som muligt så jeg ikke går bort som fuldstændig ukendt.

Men jeg giver ham en sidste chance. Få stillads på det byggeri du udførte for et par måneder siden, Worre, ellers melder jeg dig også til bygningstilsynsmyndighederne.

(link fjernet)


hehehe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sidste advarsel til Jesper Worre !!!
Kommentér på:
Sidste advarsel til Jesper Worre !!!

Annonce