Afbrænding at Mette dukke {{forumTopicSubject}}
Nu er det ikke fordi jeg synes at det er i orden, men jeg forstår ikke, at der skal gøres et så stort nummer ud af det.
Og så er der så lige dobbeltmoralen.
Hvorfor skal det politiefterforskes, og hvorfor skal dem der har brændt dukken straffes ?
Da man brændte Løkke dukken, hvor endda en borgmester deltog syntes man bare at det var sjovt, det samme da man slog Støjbjerg af tønden.
Dengang blev der ikke iværksat en politiefterforskning og der var ingen der skulle straffes
Jeg er så træt af dobbeltmorale.
https://www.dr.dk/nyheder/indland/demonstranters-dukke-afbraending-vaekker-forargelse-jeg-synes-oprigtigt-det-var
mar 2017
Følger: 6 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 2.811
Det har i de sidste mange år været anderkendt, at de har det sværest med mennesker af modsat holdninger til dem selv. Så bruger de gerne udskamning, chikane osv. Det har politiske ungdomspartier faktisk haft mange debatter om (det er der det er værst).
Jeg forstår dog godt man er rasende over det! Men det burde reelt være ligegyldigt hvilken parti farve der brændes af eller latterliggøres.
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 32 Hunde: 4 Annoncer: 6 Emner: 74 Svar: 4.137
maj 2008
Følgere: 64 Hunde: 2 Emner: 124 Svar: 6.583
"Hun må og skal aflives" - ja, dukken. Kom igen!
PS! Lige til orientering, så bærer muslimer ikke turban.
dec 2008
Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.220
Fint at der bliver trukket en grænse. Den skal så selvfølgelig gælde for alle.
mar 2017
Måske man skal se hvad Lars kommer op med næste gang. Mon ikke den kære Jens også hopper med der.
apr 2018
Følgere: 673 Svar: 5.720
ang emnet... erfaringer fra udlandet viser, at vi bør tage incels alvorligt.
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 96 Svar: 11.001
mar 2017
Men in Black demonstrationerne har intet med Incels at gøre. Så var der dæleme ikke kvinder der fik lov til at deltage!
Det er noget helt helt andet!
apr 2018
måske er der damer i det...
tjek ham her som Frederik har skrevet om
https://www.zetland.dk/historie/s8YxAVxW-aOZj67pz-f9571
Prøv også at gå på siden og klik på nogle af profilerne som står bag.
Jeg tænker de matcher incels profilen temmelig præcist for en stor del.
Ganske som Qanon medlemmerne gør for en stor del.
ja der er andre, men jeg er ikke overbevist om hvad der egentlig driver dem. så I Aftenshowet?
Men vi må se hvor det bærer hen.....
en ting er sikkert. menneskets reaktion under kriser kan gå i flere retninger. og denne er ikke en jeg bifalder. Det virker som stadiet før panik, der hvor de i paranoia bevæger sig, og de har åbenbart fundet en måde at endelig være noget og få opmærksomhed.
Så lad os se om nogle måneder, hvordan vi egentlig vil karakterisere kernegruppen.
Jeg vil være glad for at tage fejl.
https://www.dr.dk/nyheder/indland/stifter-af-men-black-staar-frem-der-foregaar-en-heksejagt-paa-os-lige-nu
Tjek iøvrigt forummerne for danske selverklærede incels.
en anden artikel af Frederik
https://www.zetland.dk/historie/se7EpGW4-aOZj67pz-99d19
mar 2017
De kalder sig selv en gruppe der er åben for alle. Det er ligesom forskellen på Incels. Det er et lukket miljø-
Uanset er det jo en herlig samling af alt muligt. Fra sølvpapirs hatte til indvandrere fra Nørrebro til Mette som stemmer på Ny Borgerlige og hader dem der vil tæve den lille leder fra Stram.
Det er bare en stor god gang rod af ballademagere. Brian, Winnie og Muhammed....
apr 2018
Når du har læst dem, så fortæl mig om du slet ingen incels der i MIBs kernegruppe.
Jeg oplever at det er en fejlslutning at kategorisere dem som ballademagere. De har noget dybere, som nu begynder at se overfladen. Igen må jeg henvise til Qanons udvikling over år.
Hvad de her egentlig vil er usikkert for mig. Vi får se hvor det bærer hen med den gruppering, kernen af den altså, men jeg oplever mennesker der er fulde af afmagt, paranoia og os mod dem attitude kombineret med et liv, hvor de føler sig udstødte og ikke lyttet til.
igen, jeg taler om kernegruppen, som er let at spore og undersøge via FB. De skjuler sig ikke just
mar 2017
Jeg hørte hans program om Incels og han har bestemt forsøgt at sætte sig ind i tingene.
Desværre i mine øjne, så gør han ud fra den politisk korrekte feministiske synspunkt.
Altså han forsøger at forklare nogen mænds personlige udfordringer udfra en feministisk tankegang. Han er jo selv en del af udfordringen i mine øjne. Han forstår dem ganske enkelt ikke. Derfor fremkommer ordene bizart, underlige osv også.
Incels er jo ikke være end feminister. De er modpolen. De er lige så lidt eller meget skøre/desperate som dem-
De er dog et symptom (problem) som ingen rigtigt vil acceptere findes. Derfor bliver det også værre indtil vi (M/K) lærer at prøve at forstå dem.
Feminister vil meget misforstået kalde dem farlige. Det er de ikke (jo der er skøre mordere i mellem, men det finder du i alt), de har bare mistet modet på det meste- Det er simpelthen så synd for dem!
Jeg er en af dem, som indtil for et par år siden da jeg læste om feminisme, ville have kaldt dem nogen vatpikke (altså de Incels)! Intet ville være dummere at sige. Nogen er endda ret veluddannet. Det er mange 4chan medlemmer, men det glemte Frederik at perspektivere i sin artikel synes jeg.
Det gjorde den dog ikke dårlig. Det var en af de bedste om en overset minoritet jeg har læst i lang tid.
Helt på linje med Sofie Jama som reelt nok startede min nysgerrighed om dette emne i sin tid.
apr 2018
Der er flere ligheder mellem dem og incels miljøet end langt størstedelen af de medløbere der pt bakker op, kan se.
Det her er udtryk for noget meget dybere end at nogle er sure over Corona.
De har været sure længe. Og nu er krisen blevet en katalysator som har fået dem frem
dog stadig betegnet af sig selv som mørkemænd og bemærk at kernegruppen og alle i starten var... mænd.
Jeg kan ikke overbevise dig og det skal jeg heller ikke, men lad os se hvordan vi omtaler kernegruppen om nogle måneder.
så ved vi måske mere
med mindre de forsvinder tilbage på 4chan mm men det gør de næppe. For nu er de endelig noget. Nu ser alle dem.
Jeg mener at vi bør tage dem meget alvorligt.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=4828775623852285&id=100001596849649
mar 2017
Enig i at vi skal tage den gruppe mænds problemer alvorligt. Uenig i at de er farlige.
Jeg foragter feminist bevægelsen handlinger, men jeg frygter da ikke de begår mord. Det tror jeg heller de MIB folk gør.
Medmindre der er en psykopat i mellem (i begge grupper), men det havde hon nok gjort alligevel.
apr 2018
jeg håber jeg kan logge ind om nogle måneder og sige at jeg tog fejl om kernegruppen
mar 2017
Jeg ser ikke MIB som en Incel gruppe-
Om der er et sammenfald. Sikkert. Det er jo desperate mennesker der render rundt og laver den slags ting.
Men MIB er en masse blandet fra den ene side til den anden..... Sådan er det.
Afbrænding at Mette dukke