{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

Sindsyg liderlig hanhund??? {{forumTopicSubject}}

Ja.... mon det er det Jazzy er??

Jeg ved ikke en gang hvordan jeg skal forklare det..... men han er totalt våd op af maven... så meget så det drypper... han slikker sig konstant, men det er kke derfor han er våd (har aldrig set noget lign.)...

Han hopper aldrig på nakken af andre hunde, for at bukke dem..... nu sidder han nærest fast i nakken på han bedste kammelegerat....... og er virkelig ivrig efter at komme på nakken af ham!!!!!!!

Jeg har nu lukket ham ud, for gulvet sejler..... både af savl og.......... ja et eller andet fra de nedre regioner!!!!!!

Ville det hjælpe at klippe pladerne på ham...... han bliver 5 til februar??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sindsyg liderlig hanhund???
  • #1   22. aug 2007 jeg har ikke meget forstand på det, men er det ikke sådan, at det ikke er alle hanhunde det virker på, det med at klippet pladerne

• #2   22. aug 2007
    Team Vomløs: Nej det er ikke alle det virker på...... specielt ikke når de er oppe i alderen......

Men han er virkelig blevet voksen på det sidste.... og nu får hormonerne også lige en tur...... han er ikke til at holde ud!!!!!!!
    Og det mærklge er at han ALDRIG har været sådan før!!!!

• #3   22. aug 2007 er det ikke en kasteration der menes ?? jeg tror det kan afhjælpe , men spørg lige en dyrlæge- for på nogle hunde virker det og andre hunde ikke , men sørg også for den ikke bare for lov til pinke andre hunde eller andre ben eller noget andet - sørg for at sige konsekvendt nej når den laver en handling du ikke ønsker

• #4   22. aug 2007 noah er snart 4 og han er blevet kastreret, og det har virkelig hjulpet meget. før kunne han ikke lade være med at hoppe på det hele, arme potteplanter og selvfølgelig hunde....

• #5   22. aug 2007 rasmus er 2½ og fik klippet pladerne her i uge 30.
    førhan humpede han puder, dyner, tæpper..... lugtede ofte af tis under maven, og havde snask i dilleren.....

nu er der intet smiley

• #6   22. aug 2007 Puhaaaa jeg føler med dig ,hvis du ikke skal bruge ham til avl så vil du få en meget lykkeligere hund der hviler mere i sig selv,og ikke konstant er stresset over at skulle finde et muligt offer for hans tendenser, ved at klippe pladerne på ham ,som du selv kalder det ,(foresten rigtig fint udtryk)

• #7   22. aug 2007
    Team Frosti: Han har altid fået nej når han har gjort det...... hvilket vil sige næsten aldrig!!!!!!
    Han har ALDRIG gjort det ved os,tæpper, puder osv., han har heller aldrig gjort det ved andre hunde...... men her på det sidste er han begyndt at bukke ud i luften ved siden af andre hunde der er i hans have.....

Men pludselig er han fuldstændig kulret, halser (puster og stønner) konstant, savler helt vildt og er totalt våd op af maven...... han er virklig klam!!!!!!
    *GGGG*

• #8   22. aug 2007
    Gitte A: Han skal ikke bruges i avl, han er uden papirer......

Når de stresser..... er det når de halser og vader rundt konstant.... og ikke rigtigt kan finde hvile????

Kommentér på:
Sindsyg liderlig hanhund???

Annonce