Sindsyg liderlig hanhund??? {{forumTopicSubject}}
Ja.... mon det er det Jazzy er??
Jeg ved ikke en gang hvordan jeg skal forklare det..... men han er totalt våd op af maven... så meget så det drypper... han slikker sig konstant, men det er kke derfor han er våd (har aldrig set noget lign.)...
Han hopper aldrig på nakken af andre hunde, for at bukke dem..... nu sidder han nærest fast i nakken på han bedste kammelegerat....... og er virkelig ivrig efter at komme på nakken af ham!!!!!!!
Jeg har nu lukket ham ud, for gulvet sejler..... både af savl og.......... ja et eller andet fra de nedre regioner!!!!!!
Ville det hjælpe at klippe pladerne på ham...... han bliver 5 til februar??
nov 2005
Følger: 18 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 142 Svar: 3.892
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 425 Svar: 1.979
Team Vomløs: Nej det er ikke alle det virker på...... specielt ikke når de er oppe i alderen......
Men han er virkelig blevet voksen på det sidste.... og nu får hormonerne også lige en tur...... han er ikke til at holde ud!!!!!!!
Og det mærklge er at han ALDRIG har været sådan før!!!!
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 316 Svar: 2.629
feb 2007
Følger: 41 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 440 Svar: 3.733
feb 2006
Følger: 61 Følgere: 60 Hunde: 3 Emner: 775 Svar: 6.115
førhan humpede han puder, dyner, tæpper..... lugtede ofte af tis under maven, og havde snask i dilleren.....
nu er der intet
mar 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 203
jan 2007
Team Frosti: Han har altid fået nej når han har gjort det...... hvilket vil sige næsten aldrig!!!!!!
Han har ALDRIG gjort det ved os,tæpper, puder osv., han har heller aldrig gjort det ved andre hunde...... men her på det sidste er han begyndt at bukke ud i luften ved siden af andre hunde der er i hans have.....
Men pludselig er han fuldstændig kulret, halser (puster og stønner) konstant, savler helt vildt og er totalt våd op af maven...... han er virklig klam!!!!!!
*GGGG*
jan 2007
Gitte A: Han skal ikke bruges i avl, han er uden papirer......
Når de stresser..... er det når de halser og vader rundt konstant.... og ikke rigtigt kan finde hvile????
Sindsyg liderlig hanhund???