{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
965 visninger | Oprettet:

Uuuh nogen folk . . jaa {{forumTopicSubject}}

iiiiihj skal lige af med min vrede .

ang en herinde . . og nævner ingen navne og det må i andre også helst gerne lade hver med . .

ang en person herinde .

jeg har tidligere udstillet hendes hund en gang hvor hun var ååh så lykkelig for det var sååå flooot gjordt . .
efter skulle jeg udstille dem igen på en udstilling i Odense hvor der sket nogen dagen før medm ine forældre og fik ikke lov til at udstille nogen hunde . . så alle mine aftaler blev ødelagt . .og INGEN fik grunden da den var meget privat . . dog var denne person meget sur over det for jeg skyldte en forklaring og det mente jeg ikk at jeg gjorde når det var noget imellem mig og min familie og ikke skulle videre ud og sådan var det bare . .

efter et godt stykke tid ( 1 - 2 år ) . . står der en "sviner" herinde på nette om mig . . at jeg er en lille snot unge og jeg ved INGENTING om hunde . . og er ikek en god handler . .

NÅ! . . jeg hilste ikke på personen på den næste udstilling da jeg da ikke gad det fis . .
så skrev person herinde at jeg var nok for sur til at hilse på hende . . eeeh nej . . men gider da ikke hilse på nogen der ikke synes om mig og desuden kunne vedkomne da selv hilse ?? . .

Så mødte jeg personen i lørdags på en udstilling og siger pænt Hej . . som jeg normalt gør når jeg møder folk jeg kender . . jeg går rundt på den udstilling med en hund .. vedkommende kommer hen og spørger om det er den hund jeg skal udstille osv osv . . såå til sidst når udstillingen næsten er slut kommer vedkommende hen og direkte fører en samtale med mig . . ja ja . .

Så ser jeg fandme herinde skrevet af personen at jeg er mærkelig og i sær på udstillinger ?? . fordi alt åbenbart ikke lige handler om hende . . nåååh . . så skriver jeg da tilbage og spørger hvorfor fanden hun enlig kommer hen og snakker med mig for hvis hun ikke kan lide mig . og det vidste jeg jo godt i forvejen takket det der var skrevet herinde før . .

hvor hun skriver " jeg ved ikk hvad dit problem er men bliv dog mere voksen hvis du ikek kan tale pænt " .

Tale pænt ??? . . øøøøhm . . hvem er det lieg der startede alt det p** . . ?! .

nu har vedkommende sat mig på filter . . og jeg spørger mig selv hvem er barnlig HER ?! . .

uuuh nogen mennesker kan bare gå mig på nerverne . . UUUUH .
sorry men skulle ud med noget af det . . er SÅ træt af det . . hvis folk ikke kan lide mig så hold dig da væk . . kan ikke se hvad problemet lige er ?? . . og vær dog voksen og skriv det til mig i stedte for at læg det ud på nettet ? . . ja ja . . men vi er jo ikek alle ens . .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uuuh nogen folk . . jaa
Kommentér på:
Uuuh nogen folk . . jaa

Annonce