{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

kassevogn {{forumTopicSubject}}

ja nu ligger landet sådan at med barnevogn og 2 amrikanske bulldogs er der trængsel i baggerummet i vores bil godt nok er det en stationcar men alligevel.. det var ikke noget problem da vi kun havde Leo men nu hvor bella er her også skal vi finde en bedre løsning. Snakken gik først på at vi sku have en gammel trailer også ssku kæresten bygge den om til hundetrailer... God ide men ved ikke om han sys det blev for lidt mekanisk eller hva (altså man er jo mekaniker) så nu går snakken på at vi skal have en kassevogn som fx en vw transporter eller en ford transit ... Nu er det så jeg tænker er der nogen herinde der har erfaring med at have hunde og evt soveplads i sådan en ? hvilken en er at foretrække? og der sku vel ikke være en der har sådan en stående til salg (behøver ikke være nysynet men dog skal den være billig) ... ?
ja der skal ske en masse herhjemme for vi skal jo så oz have vores golf 2 diesel på guleplader solgt og det er dejligt han kommer i tanke om den slags nu hvor vi lige har brugt penge på at syne den og den er gået igennem, penge ud af vinduet efter min mening...
linda


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kassevogn
  • #2   4. sep 2007 Min veninde har 2 børn samt 2 store hunde (Rottweiler og flatcoated/schæfer) - og hendes kæreste;o)

    De har en vw transporter, og er rigtig glade for den. Der er plads til 2 x barnevogn, 2 x store hunde samt oppakning....


  • #3   4. sep 2007 Hejsa...
    Vi har tilfældigvis en kassevogn til salg... en VW Transporter... fra '97 så det er med den billige afgift... Det er en allrounder så der er ruder hele vejen rundt, og så er der åbent mellem kassen og kabinen...
    vi har så isoleret kassen, og beklædt den med lidt "pænere" stof i stedet for de bare plader der var...
    Den er synes i Marts hvor den blev sat til salg..
    // louise


  • #4   4. sep 2007 det skal så lige siges, at det er en med tre sæder foran.. så der er plads til autostolen... smiley


  • #5   4. sep 2007 Har vw transporter,på grund af der skulle være plads til 4 hunde,klapvogn,og udstyr,samt man kan sidde 3 mennesker i den.. elsker min gamle spand,af en bil..

    Manden i huset var osse inde på at jeg skulle ha en fancy stationcar og så en trailer.. Men nej,ville ha en kassevogn og det fik jeg... smiley


  • #6   4. sep 2007 ja vi søger jo selvfølgelig oz efter en kassevogn med 3 sæder pga autostolen...

    men hva vi så skal gøre når vi engang er så heldige at få endnu et barn ja det vil tiden vise hehe...


  • #8   4. sep 2007 Min venindes er til 7 personer, men har så bare taget de bagerste sæder ud, så der er plads til 2 autostole pt...

    Så I kan jo købe én på hvide plader....


  • #9   4. sep 2007 hvis vi køber en med flere sæder i er der jo ikke helt den samme plads bag i .. hvis vi fx vil have både hunde bure og madrasser der ...


    ved heller ikke lige hvad sådan en koster vægtafgift og så er der noget med at man vist nok til nogle af dem skal have buskørekort


  • #10   4. sep 2007 Kommer an på hvor mange sæder der er i.....

    Og som sagt kan man jo tage sæderne ud - dem som man ikke skal bruge...

    Hvad den koster i vægtafgift osv aner jeg ikke...


  • #11   4. sep 2007 Vi har en seat (minibil) og den var der ikke meget plads i da hundene blev større, så nu har vi en Pegeuot Boxer også, hvor der er 3 sæder foran så der er plads til sønnen og os, og så skal vi ha købt nogle gode transportbure, som skal sættes fast i bag-rummet så vi kan køre ture med de to tøser uden de spærre hele bagruden samt vælter rundt oven i hinanden..

    Vi er glade for bilens størrelse, da vi samtidig kan se muligheden i at kører på en weekend ferie rundt i landet sammen med hundene og oppakning


  • #12   5. sep 2007 er der nogen der kna fortælle lidt om hvad sådan en kassevogn koster i vægtafgift og om det har nogen betydning hva årgang det er???
    har nemlig siddet og kigget rundt på forskellige hjemmesider ang dette men kan ikke gennemskue dem...


Kommentér på:
kassevogn

Annonce