444 visninger
|
Oprettet:
Nyt køkken, idéer søges {{forumTopicSubject}}
Hej derude
Vi skal her i efteråret lave nyt køkken. Elementerne er købt, de er i farven hvidbøg. Vi skal selv stå for langt det meste, men til vvs har vi dog hjælp...
Men nu kunne jeg godt tænke mig nogle idéer til finesser, smarte detaljer eller noget helt tredje, der gør køkkenet rigtig smart.
Har du noget i dit køkken, som du bare er SÅ glad for, noget der letter din hverdag, noget du er rigtig stolt af osv osv...
Frem med kameraet og tag billeder, så jeg kan blive rigtig inspireret....
På forhånd tak
dec 2005
Følger: 3 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 167 Svar: 1.674
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
Et hjørneskab er lavet sådan at når man trækker det ud er der trådhylder på første delen, og trækkes det hele ud, så drejer hele skabet, så 2 trådhylder, som går helt ind i hjørnet kommer frem. Nemt og ligetil og ingen spildplads, men det var også et dyrt skab, ca. 7000 kr. men godt givet ud.
Vasken sidder i et hjørne, så er der mere bordplads til resten, da man ofte ikke udnytter et hjørne så godt, i hvert fald hvis man er så lille som jeg.
Ovnen i "brysthøjde" og et skab ovenover med mikroen, hvor lågen kan skydes op er jeg også meget glad for.
Sidst men ikke mindst. Jeg formindskede mit køkken til det halve for at få et bryggers. For at en dør ikke ødelægger indretningen fik jeg sat en skydedør i - det har jeg aldrig fortrudt. Har det også ind til badeværelset, da gangen ikke er så bred.
Det var vist mine fif.
Nyt køkken, idéer søges