{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
467 visninger | Oprettet:

AT
AT
Tilmeldt:
2. apr 2017
Følgere: 6 Emner: 49 Svar: 1.008

Kamera {{forumTopicSubject}}

Jeg har en fornemmelse af at flere her inde tager billeder, og håber derfor på lidt rådgivning.

Jeg ønsker mig et kamera.

Det skal primært tage billeder i bevægelse og høj fart, og bruges udendørs. Samt skal gerne kunne tage gode billeder hvor det bliver zoomet ind

Også må det gerne være lidt idiotsikkert, og ikke alt for teknisk.

Findes det? Og hvilken prisleje skal man regne med?

Hvad skal man være opmærksom på?

Jeg nyder at tage billeder når kæresten køre motocross, men telefonens kamera er simpelthen ikke ideelt til det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kamera
  • #2   7. maj 2022 Jeg ville også tage en tur omkring Vefa foto eller en anden lignenede specialforretning.

    Jeg har et Nikon D7200 med et billigt zoomobjektiv og et par objektiver med fast brændevidde, det hele har efterhånden har nogle år på bagen, men fungerer fint for mig.

    Mit bedste råd vil ud over at besøge en specialbutik, være at finde et kamerakursus, for uanset hvad, får man bare ikke optimale billeder ved kun at bruge kameraets standardindstillinger, mulighederne bliver langt større, når man ved hvilke parametre man kan skrue på, for at få bedre billedkvalitet.

    Jeg har fotograferet i rigtig mange år, men når jeg tager billeder af hurtige hunde forventer jeg aldrig at kunne anvende mere end mellem 5 og 10% af billederne, så et andet råd er , skyd løs, hellere for mange end for få smiley


    profilbillede
  • AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

    Følgere: 6 Emner: 49 Svar: 1.008
    #3   7. maj 2022 Tusinde tak for jeres svar.

    Det lyder måske mere kompliceret end jeg regnede med. Men vi har heldigvis en butik i byen hvor de sælger kameraer, så håber at de kan være behjælpelige med rådgivning.

    Har i en fornemmelse af hvor vi ligger henne prismæssigt? Mere så jeg ved nogenlunde hvilket prisleje jeg kan forvente?


Kommentér på:
Kamera

Annonce