{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
286 visninger | Oprettet:

bur {{forumTopicSubject}}

Hvis vi om en times tid er de heldige ejere af en stationcar -skal vi nok have os et bur til bilen i stedet for en sele til hunden, som først var planen... (og nu har jeg ellers lige fundet ud af hvilken slags sele jeg skulle købe:-))

-Men nogen der ved hvor man kan købe et transportbur (labradorstørrelse)?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bur
  • #1   8. sep 2007 Du kan købe transportbure i næsten alle dyrforretninger...

    Men hvis du vil ha et der passer til din bil, så skal du få en smed til at lave et, det er nogenlunde i samme prisklasse, som de rigtige bure (ikke udstillingsbure)
    Du skal bare huske at fastspænde buret i bilen...

    Prisen på et rigtigt bur er fra ca. 2000 kr. og opefter.

    Du kan selføllig også se i DBA om der er nogen der har et brugt...


  • #2   8. sep 2007 Hold da op det var dyrt!!

    -Vil egentlig gå udfra at de fleste bure "passer" ind i en stor stationcar - det med at få en smed igang lyder ekstra dyrt:-)

    -De transportbure jeg har lagt mærke til i dyrehandlen, har alle været til små hunde - eller katte...



  • #3   8. sep 2007 Rie J

    Et bur der er lave af en smed, koster næsten det samme som et færdiglavet. der er ikke den store foskel..

    Med mindre at du får bygget et meget special bur. så koster der omkring 15,000 kr.

    Jeg har altid fået lave mine bure hos en smed, for så kan man bygge dem om - så de kommer til at passe til den næste bil. og det kan gøres for et par 100 kr.


  • #4   8. sep 2007 Rie J

    Men det er da mærkeligt, at man skal tale om prisen på et bur, folk giver mange 1000 kr. for en hund, og så vil man spare på sikkerheden... der er sq da noget der ikke stemmer..



  • #5   8. sep 2007 *G* Vil jeg spare på sikkerheden???? - jeg spørger jo netop til seler og bure for at have styr på sikkerheden!

    Konstaterer blot at det er pissedyrt:-)

    -Og vi har i øvrigt LIGE fået stationcar´en smiley


  • #6   8. sep 2007 Der er rigtig mange der køber bure i Harald Nyborg til at have til at stå i bilen.
    De er til at komme til for penge.

    Og tillykke med bilen forresten! ;o)


  • #7   8. sep 2007 Hov! Så lige et super-fund i "marked".
    Kennel Flatrunner har et lækkert transport bur til en tusse.
    Dét er supergodt kram!!!!!

    Skynd dig ind og tjek det ud!!!


  • #8   8. sep 2007 Oscar 1 år - ....

    Så godt annoncen:-) - og tak for tippet - men bor selv i vest-hylland og den sælges fra Vest-Sjælland - men godt tip:-)

    -Men tror jeg vil smutte forbi Harald Nyborg snarest muligt så - og kigge på hvad de har:-)


  • #9   8. sep 2007 Jaaaah... Hylland!!!! .... Jylland selvfølgelig! smiley

  • #10   8. sep 2007 Rie: ellers har de et lækkert et i bonnie - sådan et har vi til vores.... Det er i hårdt plast....

  • #11   8. sep 2007 og gitter foran selvfølgelig ..... Vil tror du kan få et til 500 ca.

  • #12   8. sep 2007 Husk bare at buret skal sættes fast i bilen. Ellers kan buret jo blive kastet rundt i bilen i tilfælde af uheld.

  • #13   8. sep 2007 ER kommet hjem med bilen nu:-) - og der er både det ene og andet omme bagi til at sætte et bur fast i.. Så må vi snart ta en tur i Harald Nyborg og bonnie dyrecenter - og se hvad de har der.... Men i morgen skal jeg med vovsen på stranden og NYDE at turen ikke kommer til at tage 4 timer, fordi vi ikke skal med offentlig transport - og gå flere kilometer på de kedelige strækninger.... Wuhuuuu!

Kommentér på:
bur

Annonce