{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.113 visninger | Oprettet:

Pasning af hund {{forumTopicSubject}}

Jeg har ferie i uge 27 og 28, og synes det er for stort et sats at slæbe Umi med på byferie i starten af juli - temperaturmæssigt.

Så nu overvejer jeg at lade hunden blive derhjemme og i stedet tage på solo-tur til London i uge 27. Men det forudsætter jo at hunden i det hele taget kan blive passet. Min familie kan ikke passe hende, og min veninde som indimellem passer Umi, har selv hund og det bliver nok lidt omstændigt for dem flere dage i træk.

Er der måske nogen jeg "kender" her på HG - ideelt i Østjylland - som kan/har lyst til at passe en rigtig sød lille schipperke i uge 27? Evt. i uge 28, hvis det passer bedre? Selvfølgelig mod betaling, gode vine, gavekort eller hvad man nu ellers er til.

Det drejer sig om en schipperke tæve på 2 år, som sagtens kan passes hos fremmede. Kan godt lide mennesker, kan med andre hunde, har dog tendens til lidt ressourceforsvar og kan ikke være i hjem med fri foderskål smiley smiley Tænker det eneste man skal være obs på er at man ikke bare lige kan tage (mad)ting fra hende.
Ellers er hun rimelig ukompliceret, kan godt lide at snakke og kan RIGTIG godt lide mad, så hun kan bestikkes til det meste, og kan godt passes i hjem med andre hunde.

Hvis ikke der er nogen bud her, hvad ville I så ellers gøre i min situation? Jeg ved jeg er rigtig sent ude ift. sommerferieplaner, så derfor tænker jeg bare bredt i netværket smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pasning af hund
Kommentér på:
Pasning af hund

Annonce