{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Wooow ... sikken en forvandling
  • #2   4. aug 2022 SEJT at hun er villig til at poste fotos af sig selv uden make-up. Stor respekt herfra!

    Jeg hørte et langt program med Lina Rafn forleden dag. Hun indrømmede, at hun aldrig postede "private" fotos, men kun de glamourøse, fordi så kunne hun bedre færdes anonymt ude i byen. MEN hun lagde til gengæld aldrig skjul på, hvor meget tid og indsats det krævede, at komme til at se ud, som hun gør på scenen smiley


  • #4   4. aug 2022 #3 .... Hippie ... hvad mener du Hippie ...Ingen "shamer " nogen her .... ... hvem siger hun ikke må tage makeup på ??? .
    Der er ikke nogen der brokker sig over hun gør som hun gør .

    Billedet er et hun har sat op på nettet .... så der er ingen grund til at komme op på dupperne her ... Så rolig nu .

    Det er bare forvandlingen der vises ...


  • #6   4. aug 2022 Hih, der kan man se, hvor forskelligt, det skrevne ord kan opfattes. Jeg læste det som, at Nittib var VILDT imponeret over forvandlingen smiley

  • #8   4. aug 2022 Ja, sikke en forandring, men lad jer nu ikke forblænde af sminkningen. Hun er en ret så køn pige også i usminket tilstand.

  • #12   4. aug 2022 Fniiiis ...

  • #13   4. aug 2022 Hun er bare skøn og synger fantastisk smiley

  • #16   4. aug 2022 Wow.
    Hun er hårdt plaget af fibromyalgi, og jeg er imponeret over, at hun virkelig er med til, at afstigmaticere den lidelse.
    Generelt virker hun som en virkelig autentisk person, og dette hjælper forhåbentligt unge påvirkelige piger/kvinder til at forstå, at det skønhedsideal de bombarderes med, på sociale medier, er konstrueret, og ikke virkeligheden. At alt det man beundrer ved personen (som ikke er udseende alene), ikke afhænger af udseendet.
    Hun er ikke mindre beundringsværdig, en ringere kunstner etc. når hun ikke har et tykt lag makeup på.


Kommentér på:
Wooow ... sikken en forvandling

Annonce