{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
912 visninger | Oprettet:

Blondine-dum.. Tror jeg nok da.. {{forumTopicSubject}}

Der må altså være noget om det der rygte med at blondiner ikke har den helt samme hjernekapacitet som andre..

Det skal lige siges at jeg selver blondine og har tit taget mig selv i både at gøre og sige nogle ikke alt for kloge ting, men min veninde slår nok dem alle..

En dag, da vi var ovre hos en veninde, fik vi en trang til æggemadder.. Så min veninde (ikke blondinen) går igang med at koge noget vand til æggene.. Vi kigger hen på Blondie, som står og ligner et kæmpe spørgsmål tegn.. Da vi putter æggene i vandet, spørger hun "Hvad i alverden putter i æggene i vandet for" Vi fortæller hen jo så, at det jo selvfølgelig er for at koge æggene.. Hun siger så at det er da slet ikke nødvendigt.. Vi kigger lidt på hinanden og spørger så hvad hun mener.. "Jamen hjemme hos os tager jeg dem da bare ud af køleskabet og så er de jo hårde" Vi spørger hende om ikke det så er fordi det kunne tænkes at hendes mor koger dem, hvorefter hun kommer dem ind i køleskabet.. Det påstår hun hårdnakket at det er det ihvertfald ikke og vi må til sidst bede hende tage et æg direkte fra bakken og knække det ud over vasken.. Da hun ser at det indeni er helt flydende bliver hun bare helt hvid i hovedet og skynder sig at ringe til sin mor og skælder hende ud fordi hun ikke har fortalt hvordan man koger æg..

Hehe, så kan man da vidst hellere ikke være dummere..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blondine-dum.. Tror jeg nok da..
Kommentér på:
Blondine-dum.. Tror jeg nok da..

Annonce