{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

Når man keder sig en lørdag formiddag {{forumTopicSubject}}

Så lærer man da hunden ting og sager x)

Vi har en "plejehund" som hedder Bertha. En fin lab'tæve. Hun er noget af det mest kærlige og godmodige, men nogle gange bliver det for meget for hende i en stor hundeflok. (hendes ejere avler labrador retrievere og har en del hunde).
- Så kommer lille Bertha da bare ud til os hvor hun bliver snotforkælet x)

Idag har jeg så lovet at passe Bertha da mine forældre skulle ud og besøge nogle venner, og i det hele taget har meget om ørerne lige idag. Bertha kedede sig voldsomt, så hvordan kan man dog underholde en lille tøs som hende :b
Svaret er - lær hende tricks.
Jeg har nu lært hende at hoppe på kommando, men hun fatter det ikke ved første ordre, så jeg må lge sige "hop" et par gange.

Nu er jeg igang med at lære hende at prøve at spille død, men jeg er kun nået til at lære hende at blive liggende på ryggen med benene op i vejret :b Det var lidt svært, da hun da syntes hun skulle følge efter når jeg rejste mig op. Men nu kan lille Bertha komme om på ryggen med lidt hjælp, og så blive liggende der. Fremskridt x) haha.
Hvad lærer i jeres hunde?

Og lige en anden ting - ville det være OK hvis jeg oprettede hende herinde? Vi har hende meget ofte på "aflastning", og hun er simpelthen så dejlig at jeg har lyst til at vise hende frem smiley

Mvh Line


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når man keder sig en lørdag formiddag
Kommentér på:
Når man keder sig en lørdag formiddag

Annonce