{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
445 visninger | Oprettet:

Det levende skelet, Max... {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg vist fået styr på følelser og fingre :o/

Jeg var ude at gå i eftermiddags sammen med Nala. Vi har jo været ude for en del overfald, så vi går vores normale rute, hvor der er aldrig er andre hunde- Troede jeg. Omkring hjørnet kommer to brune hunde (blandinger), jeg får bakset Nala op på en trappe, så jeg står forrest. Den ene får dog fat i hende, og der er lidt tumult. De render vidre, og jeg får ringet til kæresten, som kommer kort efter. Nala ind i bilen, og så ville jeg finde hunde og ejer, i tilfælde af dyrlæge.
Der går det meste af en time, før jeg får øje på dem igen, den lille vil SLET ikke hen til mig, men den store hanhund, er meget interesseret i det mad jeg altid har med i tasken. Jeg får snor på ham, og så begynder jeg at vræle som en besat. Han var meget meget tynd, øjnene var besat med betændelse oghavde et sår på str med en underkop på siden af hovedet.
Min kæreste følger efter den anden, og ser den render ind til et hus, hvor han får fat på ejeren. Det hele er nu meldt, og jeg skal personligt følge op på sagen.

Jeg har sværtved at slippe hanhunden, han er hele tiden i hovedet på mig. Stakkel stakkels dreng :o(

http://mail.tdconline.dk/viewattach.cgi/DSC00090.JPG?spec=0.1&UID=5039&pathname=%

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det levende skelet, Max...
Kommentér på:
Det levende skelet, Max...

Annonce