395 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Opbevaring af hj.lavet godbidder?? Opbevaring af hj.lavet godbidder??
Hvordan opbevarer man bedst hjemmelavet godbidder??
Er der nogen godbidder der er bedre til hvalpe end andre??
Hvilke godbidder laver I, når hundene VIRKELIG skal forkæles eller I VIRKELIG skal have deres opmærksomhed/fokus???
0 synes godt om
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.350
pas
Makrelsalat... det er han liiidt vild med
feb 2007
Følger: 41 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 440 Svar: 3.743
apr 2006
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 265 Svar: 4.543
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 425 Svar: 1.981
Lene: Hvis man skla rende rundt med de der pølser eller kylling i lommen, bliver det ikke lidt klamt??
Men ellrs er det jo nogle gode ideer til guffere........ hverken kylling eller skinke er jo særlig fedt :0)
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 44 Emner: 137 Svar: 5.810
Herhjemme er tørret lever/hjerte og andre organer i høj kurs når vi træner. Men ellers er godbidder ikke noget vi gør os meget i herhjemme, og når det sker så er det prøveposefoder jeg bruger, eller rettere min datter bruger.
Skal de have noget at hygge med er det som regel en okseknogle eller et gammelt frosset ben med tunguf i.
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 425 Svar: 1.981
*Miss Fich* : Det er nu heller ikke det store her, men vi skal have en hvalp til december, og den er af en race der hopper på tungen for dig hvis du har noget godt, men har du ikke så kan du hoppe og hønse, kan du :0)
Så jeg ville gerne lave nogle guffer som virkelig er GUF, som ikke feder for meget og som er noget specielt når vi skal træne (konstant med en hvalp). Så den ved at hvis den gør som jeg siger, så er der lækre guffer og masser af ros (rosen er bare ikke nok :0)).
Ellers får Jazzy lækre marvben fra slagteren når han skal forkæles :0)
Opbevaring af hj.lavet godbidder??