395 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Opbevaring af hj.lavet godbidder?? Opbevaring af hj.lavet godbidder??

Hvordan opbevarer man bedst hjemmelavet godbidder??

Er der nogen godbidder der er bedre til hvalpe end andre??

Hvilke godbidder laver I, når hundene VIRKELIG skal forkæles eller I VIRKELIG skal have deres opmærksomhed/fokus???

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opbevaring af hj.lavet godbidder??
  • #1   25. sep 2007 I en frysepose i fryseren.

pas

Makrelsalat... det er han liiidt vild med

• #2   25. sep 2007 altså hvis det e rsådan nogle tørrede kødstykker opbevares de bedst i en pose i fryseren, ellers ved jeg ikke lige hvad hjemmelavet du tænker på

• #4   25. sep 2007 Jeg opbevarer min i nogle galsdåser..

• #6   25. sep 2007
    Lene: Hvis man skla rende rundt med de der pølser eller kylling i lommen, bliver det ikke lidt klamt??
    Men ellrs er det jo nogle gode ideer til guffere........ hverken kylling eller skinke er jo særlig fedt :0)

• #7   25. sep 2007 Det er jo muligt at have kylling/skinke/pøsetern liggende i en pose i lommen, så er det ikke så slemt:-)

Herhjemme er tørret lever/hjerte og andre organer i høj kurs når vi træner. Men ellers er godbidder ikke noget vi gør os meget i herhjemme, og når det sker så er det prøveposefoder jeg bruger, eller rettere min datter bruger.

Skal de have noget at hygge med er det som regel en okseknogle eller et gammelt frosset ben med tunguf i.

• #9   25. sep 2007
    *Miss Fich* : Det er nu heller ikke det store her, men vi skal have en hvalp til december, og den er af en race der hopper på tungen for dig hvis du har noget godt, men har du ikke så kan du hoppe og hønse, kan du :0)
    Så jeg ville gerne lave nogle guffer som virkelig er GUF, som ikke feder for meget og som er noget specielt når vi skal træne (konstant med en hvalp). Så den ved at hvis den gør som jeg siger, så er der lækre guffer og masser af ros (rosen er bare ikke nok :0)).

Ellers får Jazzy lækre marvben fra slagteren når han skal forkæles :0)

Kommentér på:
Opbevaring af hj.lavet godbidder??

Annonce