{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.041 visninger | Oprettet:

ånder-- tror i??? {{forumTopicSubject}}

tror i på det??? at e kan være i jeres hus??

jeg tror på det.. men på den anden side ikke... her er en lille historie...

min hest har stået i en stald hvor de havde 4ånder.. 3gode og en ond mand.. der kom en ud og fjernede dem..
men den onde mnad var ikke blevet fjeret helt...

ånde damen ringede ud til hende med stalden igår, og sagde at den onde ånde mand var taget med en tynd, mørkhåret pige med hjem.. hun var stærk, men hu havde det ikke godt..
der har kun været to mørk håret piger derude.. min søster og mig.. og plus, jeg går sygemeldt pga en ride ulykke engang i maj..

tror i det bare er fordi hun vil tjene penge???

aner ikke om jeg skal tro på det eller ej

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ånder-- tror i???
  • #1   26. sep 2007 JEG tror på ånder !!

• #2   26. sep 2007 Uh. Det ved jeg nu snart ikke :S

• #3   26. sep 2007 Jg tror på dem og har også oplevet dem

• #4   26. sep 2007 jeg ved ikke helt hvad jeg skal tro

• #5   26. sep 2007 Ved det ikke helt. Skal nok opleve noget mystisk før jeg tror på det. Alligevel tror jeg altid selv at der er en logisk forklaring, så ville nok ikke tænke over det.

Men ved det ikke.

• #6   26. sep 2007 jeg tror på dem, .

• #7   26. sep 2007 der må jo være lidt om det... siden der så mnage der benytter at få en proff på besøg for at rense huse

• #8   26. sep 2007 Jeg tror på at der er mere mellem himmel og jord.

Om jeg vil tro på hende damen, ved jeg ikke.. Der findes mange fup-magere i den branche, men samtidig kan hun jo være reel nok...

• #9   26. sep 2007 Jeg tænker jo bare lidt, hvor skulle hun vide fra, at der er en pige fra rideskolen, der ikke har det så godt...... ?

Jo jeg tror på det...

• #10   26. sep 2007 karina--- det ikke en ride skole.. det en vi kender der fik bygget en stald... så vi kun 3 piger der har heste derude... så synes det meget mærkeligt

• #11   26. sep 2007 tror også på det... men har også mine grunde...

• #12   26. sep 2007 Vi joker lidt med den tidligere ejer af mine forældres hus, skulle gå igen. Han var gartner.
    Vi har oplevet vores kunstige planter var vandet da vi kom hjem fra ferie engang. Og ham som passede huset benægter hårdnakket at have vandet de kunstige, men... Hvem ville også indrømme den slags smiley

• #13   26. sep 2007 ginne---- det da ham der passede huset.. hehe, mænd smiley

• #14   26. sep 2007 tror bestemt også på dem! både dyr og personer..

• #15   26. sep 2007 men er det ikke noget med at dyr kan mærke dem bedre end mennesker???

• #16   26. sep 2007 Ja jeg tror på det da jeg selv har haft dem inde på livet og de var specielt efter mig nok fordi jeg var modtagelig og ,sidden 1999 og til 2006 var de meget inde i mit liv- en længere histore,men fik et ægtepar til at drive dem mod lyset et ægtepar fra hjemmesiden

http://www.kamadon.dk/

Selv min tidl hund blev mærke af det, hun var så bange på et tidspunkt og rystede over det hele og krassede på dørene. samt ånderne de vendte mine sutsko så de stod som en balerina, vendte bestikket på underlige forskelige måder, man kune mærke ubehaglig kullegys og meget mere - det er så rart nu der er en dæmper på det - helt væk er det ikke, men heldigvis er det mindsket så meget at jeg har det også bedre i daglig dagen

• #17   26. sep 2007 lige omkring da jeg fik Frosty- syntes jeg nu kunne det være nok - så heldigvis min opdratter kendte et ægtepar som måske kunne hjælpe med den slag, fordi jeg mente at Frosty skulle have en god start på livet, ved min tidligere hund havde jeg ikke pengene til at få det åndelige væk, men disse gjore det gratis da de kendte Frosty Opdratter -så det var jeg virkelig glad for ...

• #18   26. sep 2007 Team FrostyAdonis - ( Karin. H ) .
    jeg turde slet ikke være i huset hvis der var sådan noget...
    kommer det ikke helt væk på et tidspunkt

• #19   26. sep 2007 ja men problmet er bare vi ikke ved hvem den er taget med hjem.. for vi synes ikke vi har set noget heller...

• #20   26. sep 2007 jeg tror absolut på dem! Der er ret mange i mit hus... smiley

• #21   26. sep 2007 Jeg tror helt sikkert på det og synes det er rigtig spændende at høre folks beretninger om kontakt med den åndelige verden.

• #22   26. sep 2007 Maja -hvis i begge har det fint (du og din søster) så ville jeg da ikke tænke mere over det... Synes i deriomed at der lader til at være noget om snakken, ja så kan i jo prøve at ringe og få en snak med hende.

• #23   26. sep 2007 Det hjalp altså, men som jeg også siger kommer det også an på hvordan man tackler situation, men helt væk er det ikke,men det er blevet mildere - jeg mærke ikke kulde omkring mig mere og heller ikke ikke noget med ting bliver væltet osv og nej det er ikke løgn

• #24   26. sep 2007 jeg skulle sende en mail til hende damen for så ku hun mærke på den måde også om han er taget med hjem....

det gyseligt sådan noget... men syns alt har været normalt herhjemme... men ude i stalden drillede han bare hestene.. han var en meget ond mand

• #25   26. sep 2007 Team FrostyAdonis - ( Karin. H ) .
    har du ikke været rigtig bange

• #26   26. sep 2007 El, alså.. Nu har i lige gjort mig bange.. Er alene hjemme, og bor på en stor gammel gård..

• #27   26. sep 2007 Bla kunne det også have noget at gøre med jeg brugte ånden i glasset da jeg var noget yngre og andre hændelser har jeg også været udsat for dem som drev ånden væk, sagde først ville den ikke forsvinde og der var mere end 1 men gennem en åndelig gud tror jeg nok det de sagde : kontaktede de Sankt Michael og fortalte mig at de nu var drevet mod lyset,men man kunne opleveen meget mild græd , hvis der i det heletaget var mere tilbage, det er ikke meget jeg mærker noget til mere

• #28   26. sep 2007 annika hvordan kan du sige det??????

• #29   26. sep 2007 Jeg har både set, følt og mærket så jo, jeg tror!

• #30   26. sep 2007 annikaaaaaaa------ hvordan kan du sige hvordan du tror han ser ud

• #31   26. sep 2007 Anika, jeg gider ikke at diskuterer det, men de har forfulgt hvergang jeg var flyttet og underlig nok var de mere opmærksomme når jeg havde kæreste og der var så intet med min tidl hund når jeg var alene og der krassede hun heller ikke - Det med ånden i glasset fik jeg at vide fra åndeuddriverne- at dette skal man altså ikke lege med, selvom den siger det ergod ånd - kan ondskaben ligge og lure senere i livet og joo jeg har været bange,men dog ikke så slemt at jeg måtte tilkalde hjælp - men det gjore jeg så på et tidpunkt med havde ikke penge til det .. Såå jo joo- der er mere mellem himmel og jord

• #32   26. sep 2007 anika--- den mand du beskrev var den en der er ved mig eller

• #33   26. sep 2007 Jeg bor ikke i hus mere, jeg har været flyttet fra sjælland det var der det hele startede i 1999 og siden da har de forfulgt mig, til tider var de længe i davle og der var rart så man kunne få ro, men de rvar på et tidspunk hvor jeg havdse fået nok- så jeg begyndte ar råbe og skrive for at få dem væk - men det belv de så bare mere brutale over - så nej jeg leger aldrig mere med ånden i glasset, eller prøver på at tilkalde en ånd- for så man ski selv udenom det, men andre kan være uheldig hvis hus/ bolig er besat af åndelige sjæle og det kan kan både vi mennesker og også vore husdyr mærke - så man skal passe på med ikke at lege med ilden ...

• #34   26. sep 2007 annika----- var det min " mand " du beskrev

• #35   26. sep 2007 det skal du ikke Anika, nej jeg vil ikke snakke personli snak om dette - jeg har fået nok uhygge omkring det emne - jeg ved da godt jeg kan mærke lidt,men det er ikke det ubehaglige som sådan, jo mere til tænker og føler for dem - des mere er de her og det gælder om at at have solens tråler til at være over sit hovedet - det var det jeg fik at vide- man skal tænke på solen stærke/ varme stråler over sit hovedet- på den måde skulle man være mindre modtagelig for ånderne og det har hjulpet

• #36   26. sep 2007 Hold op hvor er det spændende at følge denne her tråd...

Jeg tror også på ånder... Min mor er død for 7 år siden.. Håber jeg en dag får nogle tegn fra hende... smiley

• #37   26. sep 2007 anika--- jeg kontakter dig lige når jeg har snakket med hende... tror jeg kører hjem og sover ved min mor idag:)
    søger lige venskab så logger jeg af

• #38   26. sep 2007 det var ved Snerlvej 48, 2 sal mf, 3000 helsingør
    og der var også noget med et sølvbryllupsur - som slog da vi købte det, da vi hang det op fungerede det ikke - ca efter en måned mens jeg støvsugede slog uret 12 så jeg fik et kæmpe chock, på det tidpunkt var der ogsp knas i forholdet og jeg bedte til gud om at se han søn " Jesus" og bedte sådan med Haleluja og det hele for jeg ville gerne se om han var til, når jeg havde brug for ham og jeg tror også at det kan have et indblik i det hele

• #39   26. sep 2007 Snerlevej skulle der stå

• #40   26. sep 2007 annika...Tak.. Kan godt være du ikke er prof, men det behøver man jo heller ikke og være... smiley

Det er spændende... smiley

• #41   26. sep 2007 Tror også på det åndelige... Føler indimellem min fars tilstedeværelse.. Han døde da jeg var 8-9 år siden... Men kan mærke han indimellem er til stede... Et eller andet sted synes jeg det er mærkeligt og vil ikek tro på det helt.. Men samtidig synes jeg egentlig også det er dejligt...

• #42   26. sep 2007 Annika... Ja den gør.. Ret godt faktisk..

• #43   26. sep 2007 Både og .,

Har hørt historie fra nogen .,
    Hvor jeg selv har siddet og tænkt meget over det .,

• #44   26. sep 2007 Jeg er lidt delt... Jeg synes det er rigtig spændende sådan noget, og tror osse der er mere mellem himmel og jord, men er ikke sikker på at jeg tror på det med ånder der render rundt i ens hjem og den slags.

Men jeg boede hjemme, havde vi flere lid mystiske oplevelser uden at man dog kan sige at det skyldes /ikke skyldes ånder. Mine forældre tror det gør, jeg ved ikke rigtigt.
    Min mors ene avlsso kunne pludselig ikke blive drægtig mere, vi mistede en hest 14 dage efter vi havde hentet den, den var gået amok og rendt igennem hegnet, ind i maskinhuset osv mens vi ikke var hjemme og var helt flænset op og måtte aflives -årsagen fandt vi aldrig. Min fars hest fik et dødfødt føl 14 dage efter hændelsen med den anden hest.

Min ene pony brød sig tydeligvis ikke om at gå på den bagerste fold, hundene ville i perioder ikke med derover om aftenen, og min ene het sprang ud af folden derovre flere gange og fik skåret senen over i hegnet.

Men om det er tilfældigt eller skyldes noget andet er jo ikke til at sige.

Mine forældre mener det kan være dyr der går igen (de bor på en gammel gård). De har begge en udefinerbar ubehagelig fornemmelse nogen bestemte steder i perioder, det er dog langt fra så tit mere.
    Hverken min bror eller mig har nogensinde fornemmet eller set noget, så om det bare er pjat eller om der er noget om det vil jeg lade stå hen i det uvisse, men mærkelige sammenfald med dyrene synes jeg det er.

• #45   26. sep 2007 Miss...min nabo får besøg af sin far engang i mellem.. han røg cigarer og nogle gange kommer der en tydelig lugt af cigerer i huset.. - ingen hos naboen ryger noget som helst, men så ved hun at faderen er kommet for at tjekke til dem, så hun snakker til ham mens hun kan lugte det og lige pludselig er lugten væk igen...

• #46   26. sep 2007 Michelle...kom du bare hjem og besøg mig.. så skal jeg nok vise dig nogle stykker smiley

• #47   26. sep 2007 Mt... Det er da spøjst... Men fedt alligevel... At man ikke helt er glemt fordi man ikke længere er i den samme verden...

• #48   26. sep 2007 Miss...ja smiley hun er heller ikke nervøs eller noget som helst når hun kan lugte det for hun ved hvem det er jo..

• #49   26. sep 2007 Gitte... Fed gruppe... Men den er jo lukket... smiley

• #50   26. sep 2007 Kamilla -jamen jeg tror sgu ikke jeg kan fornemme sådan noget. Mine forældre har altid trukket lidt på smilebåndet og har bestemt ikke troet på den slags. Men de er fuldt overbevist om at der er noget på gården.

Mig -ja keg mærker ikke en fis. Jeg har ofte måtte gå ud i den ene længe og slukke lyset om aftenen fordi min mor ikke kunne gå derud (pga en meget ubehagelig, truend fornemmelse), jeg har INTET mærket hehe...
    Eller osse er jeg ikke bevidst om at have mærket noget.

Ved det ikke -måske er jeg bare ikke særlig påvirkelig af den slags *G*

• #51   26. sep 2007 Mt... Nej kan jeg god forestille mig... Når jeg føler min fars tilstedeværelse er det også som der lige med et blir meget meget roligt og fredeligt omkring mig... Det er svært at forklare...

• #52   26. sep 2007 M T

Kan "alminlige" mennesker også se dem?

• #53   26. sep 2007 michelle...har haft folk her hjemme der ikke har troet på noget og har nægtet at sådan noget fandtes... alligevel tør de ikke gå ned bag i min have når det er blevet mørkt - de når et vist stykke, stopper op og trækker i land igen... og det er hver og en!

• #54   26. sep 2007 Jeg har boet i et hus engang hvor tidligere ejer havde hængt sig i entreen, det mærkede vi sådænd heller intet til, selvom det da var en lidt spooky tanke.

Men faktisk kunne jeg rigtig godt tænke mig at mine forældre fik en ud at kigge på gården. Kunne da være sjovt at vide om der er noget om det:o)

• #55   26. sep 2007 Jasmin...ja smiley mange kan..jeg kan ikke se dem men kan mærke dem.. kan dog se hunde...

miss...præcis sådan der beskriver hun det smiley

• #56   26. sep 2007 Aníka -jamen det har vi osse snakket meget om i familien, alt det der har været med dyrene, men som sagt har jeg intet fornemmet eller set.
    -og jeg ville ellers så gerne opleve sådan noget bare en gang, men nææh nej alle andre end mig *S*

• #57   26. sep 2007 Kamilla -jamen det er såmænd ikke fordi jeg ikke vil tro det, jeg mærker det bare ikke, selvom jeg sååå gerne ville bare en enkelt gang...

• #58   26. sep 2007 Det er faktisk lidt sejt smiley

• #59   26. sep 2007 aaiih Anika .,

er det gas ? .,

• #60   26. sep 2007 det er ikke alle ånder der kan ses, nogen kan se dem og mærke deres tilstedeværesle, jeg kunne heldigvis kun mærke de var tilsted,men min eks kæreste har set et enkelt syn engang da vi flyttede fra Gråsten i sin tid, men jeg bad en bøn til ikke at se dem- for jeg var rædselslagende nok i forvejen

• #61   26. sep 2007 michelle...hehe, så kom og prøv smiley

• #62   26. sep 2007 Kamilla -jamen det må jg da gøre en dag så... Og få testet om jeg er helt følelsesløs, blind og døv over for den slags:o)

• #63   26. sep 2007 i samme bolig i gråsten blev min tidligere hundvist op til loftet, der plejede hun andre at gå derop og det er sikkert en af disse ånder som ville være ond ved hende - ligepludelig var hun væk,men fandt hende på øverste trappetrin til lofrummet

• #64   26. sep 2007 Anika - aaiih .,

hopper ud af tråden igen ., LooooL .,

• #65   26. sep 2007 Team...har også kun oplevet at se 2 gange... den første var en ung mand der skulle bruge min hjælp til noget (fik vi ud af ham - aldrig hvad han skulle bruge hjælp til) og han råbte på et tidspunkt af min veninde og slog ud efter hende - der fik jeg et glimt af en meget vred mand der råbte.. og så på et hospital jeg var indlagt på..sad udenfor om aftenen med en anden (vi var 6 unge indlagt i alt i den weekend) og pludselig kigger jeg over mod en lygtepæl og ser et omrids, et splitsekund efter havde jeg noget HELT oppe i hovedet.. kylede mine ting og løb ind og ham der var udenfor sammen med mig gjorde det samme for han så det også..

• #66   26. sep 2007 hah ., Kambei er ski altid glad og hopper og springer rundt .,

Så ham får jeg det nok ikek at se på .,

men vil da ligge mig på lur en dag .,
    iiihj bare at tænke på det ., får en helt underlig følelse ., :o/

• #67   26. sep 2007 undskyld de dumme sjuskefejl igen - jeg kan ikke se de små bogstaver ordenligt

• #68   26. sep 2007 Anika... hehe kunne jeg godt forestille mig...

• #69   26. sep 2007 >Aníka< ---;--@ @

Ser min hund ånder?

• #70   26. sep 2007 anika...kan du så fortælle mig hvad der skete med den lille pige i mine svigerforældres sommerhus? og hvorfor hun var SÅ ubehagelig?

• #71   26. sep 2007 Jeg har heldigvis kun set og talt med famile, min bedstemor derimod taler med og ser alverdens fantastiske og modbydelige ting, hun vil helst ikke tale om det, hun har dog lovet mig hendes dagbøger når hun ikke er her mere, det glæder jeg mig til og frygter på samme tid.

Ville dog ønske at min bedstefar gav 'lyd' fra sig, savner ham frygteligt, og nåede aldrig at sige farvel inden han blev revet væk.

• #72   26. sep 2007 Uha........jeg tror fuldt og fast på det........tror min mand og jeg har en som følger os........det startede allerede dengang vi flyttede sammen for 19 år siden.......siden har der været en masse hændelser.........I en periode vågnede min mand hver nat kl 2.30 og i fodenden stod en ældre dame og kiggede på ham..........denne dame var også inde hos vores søn om natten og hun kaldte på ham og sagde han skulle op..........næste morgen lå han ved os i sengen og jeg spurgte om hvorfor han lå der....jooo sarah (hans lillesøster) kaldte på mig tror jeg..........mine hår i nakken rejste sig for samme nat havde damen stået i soveværelset.........gyyyyyyys

Vi er også sikker på der er en anden her.........vi er enormt forfulgt af uheld.........har været det i mange år.........og det føleles altså som om en eller anden "kigger" med..........eller blander sig :o(

• #73   26. sep 2007 Susie -har i overvejet at få en ud at kigge på det?

For hvis de er på den måde må det da være meget ubehageligt:o(

• #74   26. sep 2007 Tjaaa........vi har da snakket om det........vi mærker ikke så meget til det ligenu........måske de helller ikke kan lide denne lejlighed her *GG*

• #75   26. sep 2007 Hehe Susie -jamen så bliver i bare boende lidt endnu så bliver de nok trætte af jer:op

Jeg kunne nu rigtig godt tænke mig at mine forældre fik nogen ud (det kunne de osse selv ved jeg, men får det nok ikke gjort), om ikke andet for at stille min nysgerrighed.

Men det er jo heller ikke nemt at finde en man stoler på til at gøre det, for jeg synes godt nok osse det er mange useriøse imellem...

• #76   26. sep 2007 Vi talte i tlf et par dage inden, men det var for mig ikke farvel...

• #77   26. sep 2007 (og så tuder vi lidt igen)

• #78   26. sep 2007
    >Aníka< ---;--@ @

Ej, er det rigitgt? Alså er det hunde eller mennersker.. Og tak smiley

• #79   26. sep 2007 Oraklet........ja man er jo også lidt led ved at få sandheden af vide :o)).........men vi er stort set altid uheldige.........altid..........det kan ski da ikke bare være en forkert stjerne vi er født under *S*

• #80   26. sep 2007 Susie -ja det er jo lige det om man er sikker på man vil høre sandheden. Men i dit tilfælde tror jeg da nok jeg ville. Altså med alt det i har været igennem så kan det da næsten kun blive bedre...

Jeg ved at mine forældre rigtig gerne ville, men det erjo ikke småpenge sådan noget koster. Min bror og mig har overvejet at give dem sådan et besøg, selvom vi jo nok er lidt mere tvivlende, men så kan de jo måske få ro...

• #81   26. sep 2007 Anika..det ved jeg ikke - det har været svigerforældrenes siden 1980 eller sådan noget og de har været igang med at rive ned og bygge om... hun var dog yngre - omkring 5 - 7 år. Når jeg kom ned og gik længere ind end køkkenet havde jeg det som om jeg gik i en sæbebobbel og der var pres fra alle sider der bad mig GÅ... men ja, svigerfar fik hende over på den anden side..

• #82   26. sep 2007 Men tænkte på Aníka, om du, hvis vi gør alvor af det, kunne vejlede omkring valg af sådan en til at komme og se på sagerne, da du lader til at være lidt inde i det jo, eller kender en som kan (vejlede altså)?

Mere fordi jeg synes det er en jungle at finde rundt i. Der er jo rigelig der tilbyder det og hvem skal man lige tro på:o/

• #83   26. sep 2007 (og lidt mere)

Jo han sagde noget til mig smiley
    Kan ikke huske at have drømt om ham... desværre...

• #84   26. sep 2007 Oraklet........jamen det er da rigtigt........måske vi skulle spare sammen til det.........en af ulykkerne er jo, at min mand er kommet meget tilskade og er uarbejdsdygtig........det kunne selvfølgelig ha sket uanset hvad........men det virkede bare så underligt da det skete........han gled på et trappetrin og fik den sofa han bar på , ovenpå hovedet og nu er hans nakke smadret :o(

Men hvad koster sådan en "hovedrengørring" af hjemmet egentligt ?

• #85   26. sep 2007 Tror på dem, taler med dem og synes det er vildt spændende smiley

Vi havde så sent som i weekenden klarsyn, hvor jeg fik besøg af min mor, det var så dejligt. Kan klart anbefales, bare det at se andre få beskeder og hvor nøjagtige oplysninger der kommer er dybt facinerende smiley

• #86   26. sep 2007 Anika..det kan meget vel tænkes for der var flere i sommerhuset.. en voksen mand blandt andet. Men det var hendes vrede der ramte mig som en hammer hver gang jeg kom længere end køkkenet..

• #87   26. sep 2007 Susie .mine forældre har undersøgt lidt omkring priser. Og det var alt fra næsten ingenting til 4-5.000 og når man så ingen anelse har om hvem der dur og hvem der bare vil tjene penge synes jeg det er lidt svært.

• #88   26. sep 2007 aaiih synes bare det er mega spændene .,
    følger meget med ., *GG* .,

• #89   26. sep 2007 Oraklet.........OMG.......så meget ?..........tjaaa....så er det udelukket........og hvis nu det så er en fupper, så er man jo lige vidt :o(

• #90   26. sep 2007 Aníka -hold da op, det var ellers noget af et tilbud:-o Jamen det er ikke utænkeligt at jeg melder mig engang så. Det skal self vendes med mine forældre engang til inden, for en ting er at de nu giver udtryk for at de virkelig gerne vil, noget andet er jo hvis det bliver virkeligt:o)

• #91   26. sep 2007 Anika...ja! helt bestemt.. men det får ikke mig til at vende om men til at blive mere opmærksom og gå længere ind..
    min svigerfar var alene i sommerhuset en weekend og den ene aften (sent) var han gået i seng og lå og så tv.. alle døre og vinduer var lukket og låst, det havde han tjekket.. pludselig hører han skridt på trappen så han smider sig hen og låser soveværelsesdøren og lige efter ser han dørhåndtaget blive trykket ned...

• #92   26. sep 2007 Anica du vil måske gerne se der hvor det kunne have startet- det kan så være svært at svare på - for der siges der var ånder slev fra bans ben af, hvad havde jeg være 9- 11 år gammel, hvor mine forældre snakkede om en som hed Fru Ipsen var i kælderen og jeg var sgu bange, men dengang mærkede jeg ikke noget, så har der været boliger hvor jeg flyttede ind og efter nogle måneder sagde en anden lejer der var ånder der og jeg sagde så - jeamen så kommer der flere til hvor jeg har også nogle med i bagagen.... det er næsten lige før vi skal lave en åndelig gruppe så vi kan snakke om det store og ubesvaret emne

• #93   26. sep 2007 Susie -det var langt fra alle der tog den slags priser... Nogen af dem lå på kun omkring 500... så det kommer jo helt an på hvem man henvender sig ved. Men det er jo osse rigtig træls at bruge 500 på en fupper, så mn intet får ud af det.

Skal det være så skal det være rigtigt synes jeg (meeen ville dog ikke give 4000 for det:-o)

• #94   26. sep 2007 anika.........min mand råbte en dag til hende damen at hun skulle gå sin vej.......at hun skulle gå ind til vores nabo ...........han havde sagt at vi bare skulle sende hende derind for han bor alene og kunne da godt bruge lidt selskab..........og min mand har ikke set hende siden..........om hun så er væk ved vi ikke........

• #95   26. sep 2007 aaaaiih -.
    Puuha føj .,

Vi sad en dag hjemme ved nogen af vores tidligere venner og lige pludselig hørte vi skridt oven på .,
    og børnene lå og sov ., og der var ingen deroppe .,
    det var klamt .,

hun har også oplevet at hver gang hun gik ud til spejlet der hang i gangen begyndte lyset og blinke og når hun gik på badeværelset faldt alt ned fra hylderne og har flere gange set en mand på et billed eller noed .,
    hendes nu tidligere mand troedee ikke på hende og gjorde bare grin en dag tog hun ham med ud til spejlet og lysene begyndte og blinke ., Så var afklaret med at der var noget .,

hun har haft sådan en dims ud op til flere gange .,
    og været til flere "samlinger"
    Hvor der også en sket en masse omkring hende og en anden jeg kender .,

• #96   26. sep 2007 Uuuuha anika.......lyder "interssant"........måske denne dame kunne være min mands mor? ........selvom han ikke syntes det lignede hende da han så hende.

Denne mand ved jeg virkelig ikke hvem kunne være.....men det behøver vel heller ikke være en, som jeg har kendt ?

• #98   26. sep 2007 Anika........vi bor ikke i det hus mere, hvor det skete.......så måske han så stadig er der.......vi flyttede for 2 år siden

• #99   26. sep 2007 det er jo så ?? - da jeg legede ånden i glasset der boede jeg på noget som dengang blev kaldt banets hus og det var på adressen : Munkerup strandvej 57 , 3120 Dr. mølle fra årstal /dato 13/5. 1986 - til 30/1 1988 - jeg sidder med en bopælsatest derfor kan jeg presisgører dette .. men der lavede jeg ånden i glasset- fordi jeg ville gerne se gruppen Herreys - så spurgte jeg om en masse ting og til sidst spurgte jeg hvis det gik i opfyldese ville stolen ryste og enet fyrfadslys slukke idet jeg skulle til at gøre det hele færdigt, dernest skedte det sgu og jeg hørte herefter uglen eller høgen tude - jjeg fik et glimt af herrys gruppen lige inden de skulle på Scenen, mener det var inde i tivoli - så jaa det gik i opfyldelse ,men vil aldrig ind og spørge til ånder igen, smed ånden i glasset sætte væk - man kan jo selv lave det med sine egne brikker, samt har jeg også prøvet ånden i glasset lidt senerer i min ungdom og der spurgte jeg om, møde jeg en sød fyr i aften - det svarede den ja til hvad hedder han , den svarede han hed Jes menordret hed han Yess tror nok det var sådan, jaa jeg mødte ham på diskoteket da jeg skulle i byen samme aften jeg brugte ånden i glasset igen og jeg sprugte så til sidst hvor længe forholde holdet ca 1½ år og det passede det hele

• #100   26. sep 2007 jeg bodede på barnets hus fordi jeg kunne ikke med min stedmor som drak og var voldelig, jeg skred hjemmefra og da de fik snus om hvor jeg var da nogen sladrede - min mor sagde bare skete det igen ville jeg blive sendt væk - jeg sagde gør bare det - så har jge mulighed for at udvikle mig istedet for en druksut og voldelig mor

• #101   26. sep 2007 Vi har også oplevet mange andre ting.........pludselig kulde........underlige lugte........et billede som begyndt at svinge meget hurtigt på væggen........dørhåndtag som går ned uden der er nogen.......min gamle hund som pludselig reagere voldsomt midt nat og vi mærker ligesom en der går forbi døren.......o.s.v

• #102   26. sep 2007 jeg mener også jeg gjore det ,men msåke gjore jeg det ikke korrekt- det er mange år siden, kan du teleopati Anica for det kan man oså hvis du ser et billede af mig, kan du mærke vibrationer - jeg ved jeg havde meget ondt i hovedet og spændiger de sid 2- 3 år ånderne var der - så har det været væk ,men er komme igen efter vi har snakket herinde - håber ikke der kommer flere ånder fordi man deltager i en åndelige debat / snak ...

• #103   26. sep 2007 jeg er også træt nu - kan i sove godt ...

• #104   26. sep 2007 Nej anika.........ikke her.....det er hvad vi har oplever førhen........her er der stille og fredeligt.........men vi kan faktisk ikke lide at bo her...........måske vi bare SKAL have ånder i vores liv :o)
    Jeg er da glad for at slippe for ham den jaloux mand *SS*.........men det er da lidt hyggeligt med den ældre dame........vi håber da lidt at det er min mands mor.........hun døde da han var 13 år :o(

• #105   26. sep 2007 Jeg syntes du er kanon Anika........det er virkelig sejt gået.......:o)

Vil lige tilføje at vi aldrig som sådan har være bange eller utryg........men det er da lidt underligt når man står i alle de mystiske hændelser.........og så alt denne uheld som følger os.........men det kan jo også forklares på andre måder.........ånderne skal ikke have skyld for alt *SS*

• #106   26. sep 2007 Jeg tror desværre ikke rigtig på det - men jeg er også meget skeptisk anlagt og skal have tydelige beviser før jeg tror på tingene... *ss*
    Men dermed ikke sagt, at I andre ikke har oplevet noget - og at Anika kan noget... Men så længe jeg ikke selv har set "beviserne" så er og bliver jeg lidt en skeptiker..

Ville ønske jeg var lige så åben overfor nye og uforståelige ting som I andre... :O)

• #107   26. sep 2007 Jeg er da lidt spændt på hvad maja, som startede tråden, finder ud af......

• #108   26. sep 2007 Susie...det har vi også haft her det med svingende billede... før vi flyttede ind var min kæreste inde i en skunk der var på 1. salen. Jeg stod udenfor og kiggede på et indrammet udklip fra et ugeblad og det blev bare ved med at svinge fra side til side i et kvarter..der var temmelig koldt selvom det var midt i juli måned.. vi har også haft en med i bilen fra huset og til søborg.. vi måtte køre med varme på i bilen hele vejen hjem fordi der var koldt og i vores udhus her oppe (der var proppet op med gamle ting) har vi haft en meget vred dame samt en sur hund.. hundens kæde måtte vi ikke fjerne og den ligger der endnu...

• #109   26. sep 2007 det kan godt være, der var engang hvor jeg følte jeg kunne noget med den åndelige verden,men jeg blev bange- så jeg tør ikke at magte eller prøve at styre dem - er bange for at blive besat - dengang hvor jeg ville have åndernvæk, fik jeg sådan en underlig drøm - jeg havde ikke sovet i 10 minutter og følte at jeg ikke kunne komme ud af den og mærkede en syg ånd som ville mig det ondt, jeg ved ikke om jeg har 6 sans også min første drøm var da jeg var lille- der levede min Farfar ,men drømt at han snat ville dø, hans kiste steg til vejs og min hævede sig få meter fra jorden- 10 dage efter denne drøm døde min farfar og noget lige at holde Guldbryllup, en anden hægtigst drøm og jeg anede intet om Prinsesse Diana og hendes død,men den morgen hun døde, drømte jeg både at skete under tunellen og hun var i en bil, så hendes ansigt i drømme og kunne godt tyde den,men tænkte syg drøm, men da jeg mødte på arbejdede snakkede nogen om det - jeg havde drømt det uden jeg havde vist det- det forstår jeg ikke da jeg ikke kendte til ulykken

• #110   26. sep 2007 MT.......ja det billede ved os blev også ved og ved........og det hang altså et sted hvor man ikke kunne komme til at skubbe til det.........så der var ingen forklaring på, hvorfor det begyndte........vi kiggede på det længe, men så gik min mand hen og stoppede det.......

• #111   26. sep 2007 Jeg tro på dem... Det sidste sted jeg boede inden jeg flyttede hjemme fra boede der en gammel mand (ånd) der passede på mig da hans egen datter var handicappet og han derfor så mig som den datter han aldrig fik, vi fik en ud til at hjælpe ham over på den anden side og derefter var der ingen underlige hændelser...
    af hændelser kan jeg nævne: Lys der tændte og slukkede af sig selv når jeg var alene, tv + anlæg der slukkede eller skruede ned af sig selv og en stor hanhund der aldrig satte et ben inde på mit værelse uden jeg var der og han gik ikke længer end lige ind for døren og sådanne var han kun ved mit værelse og han var ikke sådanne før vi flyttede ind i huset...

• #112   26. sep 2007 Karin.........hold da op..........det lyder da til, at du kan et eller andet.........

• #113   26. sep 2007 Susie...dette her hang også hvor han umuligt kunne have skubbet til det, der var ingen træk eller noget som helst andet der kunne få det til at svinge...
    men nogle af dem der har været her er væk nu..dog ikke alle og skal ikke stå udenfor og snakke om det om aftenen for så bliver der pludselig meget koldt omkring mig...

• #114   26. sep 2007 MT........Gyyyyyyyyyyyysssssss..........får sku helt ståpels nu :o)

Anika.......helt okay..........vi skal jo heller ikke dræne dig totalt *S*

• #115   26. sep 2007 anika...har læssevis af ting her hjemme - naboens clavoyant har bedt dem smutte hjem igen når de har været inde hos hende og kigge.. men er ikke bange for dem for de har da ikke gjort mig noget endnu og har boet her i nogle år efterhånden..de holder sig ganske pænt bagerst i haven - når ikke man snakker om dem altså..

• #116   26. sep 2007 anika...og ja, jeg plejer at hive sådan noget til mig, desværre..det er ikke altid lige hyggeligt..

• #117   26. sep 2007 Annika... Vend lige tilbage til mig... Nu er jeg altså nysgerrig... Hvad mente du med, det ikke altid er det som man tror det er? Ikke min far eller...?

Nu tror jeg godt nok ikke jeg får lukket et øje i nat....

• #118   26. sep 2007 jeg ved ikke hvorfor jeg for disse drømme, de samme med min tidligere hund lige inden hund døde, først at hun var i en søs og ikke kunne komme op- i den tit skete der noget med hun skulle have renses tænder- hun kunne ikke tåle nakosen men de fik hende til live alligevel, så derefter drømte jeg min hund blev bidt af en sort Shæfer og denne havde bit hende i halsen og ville komme denne syge hund til omsætning- i drømmen mener jeg hun dødede, men så kom min hund i løbetid og efter endt løbetid fik hun underlivsbetændese, først fik vi piller mod dette,men for at undgå yderligere risiko ville jeg lade hende sterilisere - det dødede hun desværre af - de minete hun ikke kunne tåle nakosen ,samt fik en blodprob eller hjernblødning - jeg bestemmer ikke selv min drømme, men mange fa min drømme går i opfyldes- bare ikke de gode.... Føler snart jeg jeg har fortjent at finde lykke, føler altid jeg skal kæmpe, kæmpe og kæmpe og for intet godt tilbage

• #119   26. sep 2007 jeg smutter nu- jeg staver som jeg ved ikke hvad .....

Nat, Nat : )

• #120   27. sep 2007 Ej jeg vil altså også have nogle skytsengle........dem kunne jeg godt bruge et par stykker af....kan man ikke lige bestille nogen ? .*S*

• #121   27. sep 2007 Har jeg en skytsengel?

• #122   27. sep 2007 Kan du se hvem ens skytsengel/engle er?

• #123   27. sep 2007 Anika... Ej seriøst?? Kan du fortælle lidt om de 4? Er mega nysgerrig lige nu...
    Det altså lidt spooky det her... smiley

• #124   27. sep 2007 Glem ikke mig.. Er ved at gå til af nysgerrighed... smiley

• #125   27. sep 2007 Anika........ihhh jeg er da glad for at jeg har 2.......men hvad mon de har hjulpet mig med ?..........hmmmm.......kan slet ikke komme i tanke om det :o))

• #126   27. sep 2007 vores gamle hund Freddy sad en dag og kikkede på noget rundt om hjørnet af vores stald, han sad og vippede hovedet frem og tilbage, som hvis der var en der talte til ham. Samtidig kom den anden gamle hund ned fra skoven, kikker på det som Freddy kikker på, og straks rejste børsterne sig på hele hans ryg, halen ind imellem benene og hen til os. Vi går hen og ser hvad det er Freddy kikker på, og der stod der en høj søjle, sitrende ligesom når man ser ud over den varme ørken. Det var nok 2 meter højt. Vi stak vores hænder ind i det, og de blev helt kolde. Vi har haft masser af oplevelser her og i andre huse, hvor min mand har sendt ånder afsted. Der er helt sikkert et liv efter døden. Jeg tror ikke det er noget vi skal være bange for.

• #127   27. sep 2007 Anika.......kender man altid sine skytsengle ?.......altså er det ofte nogen som har stået en nær eller kan det godt bare være nogen som har valgt en ?

• #128   27. sep 2007 Anika... jaaaa.... Der har da været et par tomulter... Som har fyldt rimeli gmeget i mit liv... Den beslutning ku det involvere fremtiden??

Hvorfor er de fire mine skytsengler, hvis jeg ikke kender dem? Kan du komme ind på om det andet familiemedlem er han eller hunkøn? Har mistet lidt af hvert...

• #129   27. sep 2007 Åh ja hvad... Kan du se ting Anika??? Prøv mig prøv mig, kan du se en skytengel? Hva kan du ellers se? Jeg er vildt fasineret af sådan noget

• #130   27. sep 2007 Kender jeg mine skytsengle? Har de nogen sinde hjulpet mig med noget?

• #131   27. sep 2007 Anika... Jamen der har skam været beslutninger om fremtiden jeg har skulle træffe...
    Den eneste kvinde i min famile som er død, i hvert fald lige af hvad jeg ved er min oldemor... En super dejlig dame... Så hende dog ikke så tit... Ku det være hende? Hun har i 90'erne da hun døde...kunne det være hende?

• #132   27. sep 2007 Jeg må vist i tænkeboks........men kan faktisk komme i tanke om en episode. Jeg var ved at blive mast af en lastbil, som jeg var ved at overhale og som så trak ud ........jeg jokkede på speederen .......det drejede sig blot om 1 cm så havde jeg været færdig...........det var virkelig et held.......var jeg kørt hjemme fra 1 sec tidligere så........:o(

• #133   27. sep 2007 Anika du er bare for sej!

• #134   27. sep 2007 :-O..... Kommer an på hva du mener med sjove tanker.....

Og er disse skytsengle nogle jeg kender eller har kendt?

• #135   27. sep 2007 Kan du sige noget mere om mig? Om mine skytsengle? ANIKA DU ER BARE FOR SEJ!

• #136   27. sep 2007 anika... Og du er sikker på det var familie? Hvordan var det en speciel måde?

• #137   27. sep 2007 hmm men i hva retning, kan du sige noget om det?
    Hvorfor får man de skytsengle man gør? vælger de en eller hvordan??

• #138   27. sep 2007 Bare i orden anika.. smiley

• #139   27. sep 2007 Helt fair anika! flot du også siger fra.... Det er bare så spændende

• #140   27. sep 2007 Anika... Den eneste udover min oldemor som er død af kvindekønnet er en veninde.. Hun døde af leukæmi som 16 årig... Kan ikke komme på andre... smiley

• #141   27. sep 2007 Mange tak Anika...

Bare jeg havde din evne ;b

• #142   27. sep 2007 Anika... Nej, det vil jeg ikke sige... Hun var en god veninde, men ikke som en søster ...

• #143   27. sep 2007 Anika, hvordan opdagede du at du havde sådanne evner??

• #144   27. sep 2007 Anika... Hun var den bedste oldemor man kunne tænke sig... smiley Tag en god slapper... smiley Og tak... Det har været spændende... smiley

• #145   27. sep 2007 Hold da op smiley 4 styks, det var ikke så lidt smiley Tak for oplysningen smiley

• #146   27. sep 2007 Anika.. Er du medlem i den spirinoget gruppe?

• #147   27. sep 2007 Anika... Ved du så om det er nok at interessere sig for det åndelige eller om man skal have *særlige* evner for at blive medlem... Overvejer nemlig af skrive til askepot, som jo står for den.... smiley

• #148   27. sep 2007 Anika... Ingen fordomme her,,,, smiley

• #149   27. sep 2007 Tusind tak, Anika for det hele........det er jo sindsyg spændende og jeg er da dig dybt taknemlig, at du gider sidde her og bruge din tid og ikke mindst kræfter på det.

Jeg kan huske engang for nogle år siden, at der var en udsendelse i tv med en præst her fra Aalborg, som drev en ond ånd ud, som havde besat et mand.......det var virkelig uhyggeligt at se, hvordan denne mand pludselig blev en helt anden.......han skar sig selv og kastede blod og papir op........rystede og var i det helt taget fuldstændig ude af kontrol..........når han så kom ud af denne tilstand kunne han slet ikke huske hvad der var sket........hans kone måtte gemme alle knive o.l i huset..........nøj hvor var det et barsk og uhyggeligt program.........nogen som så det ?

• #150   27. sep 2007 Ja dem så jeg også..........men det her var helt anderledes........manden havde opsøgt denne præst fordi han var sikker på, at han var besat af djævlen eller noget...........folk troede han var skør, men de ting vi så var så utrolige, at man ikek kunne være itvivl om, at der var noget........han gik også med et kors om halsen og når han blev en anden så rev han korset af........og det havde flere gange lavet et stort brændemærke på ham.........hans stemme blev også anderledes..........uha........jeg husker det program meget tydeligt.........

• #151   27. sep 2007 Jeg forsøger ikke at forklejne at I tror på at I oplever ting, og tror på ånder, men jeg tror lige så meget at det handler om at man drejer sine behov hen på at se/høre det man gerne vil høre.. Man kan få mange informationer til at passe i de rigtige rammer hvis man vil det nok.. Og så tror jeg at nogle mennesker er rigtig rigtig gode til at læse andre mennesker.

Jeg tror ikke på ånder!

• #152   28. sep 2007 Smilende Sussie, det var det der hed Åndernes magt, det program du fortæller om og det var meget uhyggeligt...

Kommentér på:
ånder-- tror i???

Annonce