{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

mangler et sted lge og bo {{forumTopicSubject}}

nogle der evt har noget de vil leje ud nogle der måske har et for stort hus og gerne villeje kælderen ud elller måske skal ud og rejse i længere tid og skal ud leje sin lejlihed. skriv hvad i har der ude..... og det må gerne være i stor KBH men skal dog være på sjælland men ikke noget krav
kh jesper


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mangler et sted lge og bo
Kommentér på:
mangler et sted lge og bo

Annonce