{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

hjælp søges!!! de ødelægger! {{forumTopicSubject}}

jeg har 2 dejlige hunde men for godt nok lyst til at smide dem ud når jeg kommer hjem. de gør og bider i alt. skraldespanden ligger i små stykker over hele gulvet og toilet papir i små stykker. jeg har prøvet alt. de har gangen og køkkenet at gå i for der kan ikke lukkes mere af. toilet døren lukker ikke helt så den åbner de. jeg har brug for hjælp. er der nogen der har nogloe gode fif?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp søges!!! de ødelægger!
  • #1   27. sep 2007 hundebur------begrebet er fint forklaret i "Hunde for dummies"--ja undskyld,det hedder bogen,men den er god.
    Har brugt hundebur i 4,5 år nu både med vores 1. hund og også med vores hvalp,så der nu er 2 hunde i buret---fra Harald Nyborg,pænt stort og rimeligt i pris.Vores hunde elsker at komme i bur,når vi går,de får lidt hundelækkerier med ind,døren bliver lukket derind til og --ja,ingen ulykker når vi kommer hjem--
    sådan gør vi altså


  • #2   27. sep 2007 I kan evt. sætte et børnegitter op ud mod badeværelset, så går de da ikke derind... Eller evt. nøjes med at de er i gangen - medmindre den er meget lille... Alternativt ha' dem i gagen med børnegitter ind til et andet rum, så de ikke føler sig lukket inde...
    Kødben er super - vi puttede hundemad i de ben, hvor marven allerede var spist, og puttede dem så i fryseren, sådan et ben kan der godt blive brugt lang tid på ;o)
    Tror også det er en god idé at hoppe på en bog om emnet, det lyder som om der er ret meget gang i den...


  • #3   27. sep 2007 gagen = gangen

  • #4   27. sep 2007 Bliver de aktiveret nok? Ellers så find evt nogle øvelser hvor de skal bruge deres hjerner... ellers vil jeg også sige et bur..

  • #5   27. sep 2007 Kravlegård, kravlegård, kravlegård og noget lækkert at ligge og gnave i.
    Husk bare at put dem i hver deres kravlegård.
    Ideen om to hunde der ryger i totterne på hinanden men uden mulighed for at den ene kan trække sig, er ikk så rar!!!!

    Det bruger vi, og det er en fryd at kunne ta fra hundene uden at frygte hvordan det ser ud, når man åbner døren igen!!!

    Oscar er dog blevet forfremmet, så han kan gå frit i køkken og stuen. Så kan han jo også beskytte huset og Mille, hvis lirkelømlerne skulle komme på besøg....


  • #6   27. sep 2007 Tænker også at de virkelig er i lømmelalderen - den tid kommer der jo nogle stykker af ;o)

  • #7   27. sep 2007 Nike ødelagde også alt, da vi skulle lære hende at være alene hjemme så i starten brugte vi bur til hende.
    Vi fandt så senere ud af at det var fordi hun kunne høre Aiko i et andet rum, så vi prøvede at lade dem være sammen og hun har ikke ødelagt noget siden... de har så kontoret/indgangen, men vi er også så heldige at de bare sover når vi ikke er hjemme....


  • #9   27. sep 2007 Vores første hund ødelagde også alt.
    Nu er den for længst død og vi har fået nye.
    For at undgå dette hvilket vi var bange for fordi det ikke er rart at komme hjem til, lægger vi et spor ude i haven de kan gå 1 times tid før vi skal afsted. Vi er ikke kommet hjem til et roderi, det har hjulpet.


  • #10   27. sep 2007 grunden til at vi har 2 hunde i samme bur , er fordi det er cavalier king charles og det er mor og søn,og det er mor der styrer--havde det været en anden race havde vi nok haft dem i hver sit bur,men der er afgjort dømt hyggetid når de skal i bur,de sidder faktisk og venter på deres godbidder og på at buret bliver lukket

  • #12   27. sep 2007 jeg er glad for at vores unger kan være hjemme uden at ødelægge eller være i bur.... men buret er en løsning til nogen hunde tror jeg.

  • #13   27. sep 2007 prøv at kontakte marlene herindefra hun læser til dyreadfærdsterapeut og har hjulpet en del herindefra. Hun er rigtig sød og dygtig.
    (link fjernet)

    ang. bur så er det ikke "bare" noget man gør, det skal trænes over lang tid.


  • #15   28. sep 2007 mange tak for hjælpen allesammen!!

Kommentér på:
hjælp søges!!! de ødelægger!

Annonce