{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
541 visninger | Oprettet:

Tattoo - hvor og hvem kan tegne? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg havde egentlig fundet et fantastisk sted og var helt tryg, men vi kom ind i en uoverensstemmelse, fordi de vil ikke tegne før på selve dagen og jeg vil gerne vænne mig til hvordan min ide ser ud.

Det går nu op for mig, at det er gængs for branchen, for de er bange for at tegne og man går et andet billigere sted hen.
Åh! Det kan jeg ikke fortænke dem i, for de har sikkert erfaring, men åh!

Er der tilfældigvis nogen der kender et fantastisk sted, hvor man kan få tegnet på forhånd?
Det er ufravigeligt krav, at jeg vil have noget tid til at gå og se tegningen og se min forestilling på papiret inden den bliver permanent.

Alternativt hvis det overhovedet ikke findes, er der måske en herinde, der kan tegne hvordan jeg forestiller mig livets træ i noget ala 10*10 cm og bogstaverne always? Som har lyst til at hjælpe så det kun bliver tatovøren der foretager tatoveringen, men ikke selve tegningen.
S/H, fine line.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tattoo - hvor og hvem kan tegne?
  • #1   25. jul 2023 Måske du kan få dem til at tegne, hvis du betaler tatoveringen på forhånd, så ved de jo at du ikke går et andet sted hen ?

• #2   25. jul 2023 Force of Nature i Roskilde tegner på forhånd, men om de udleverer det ved jeg ikke. Jeg kunne ihvertfald godt komme ind og se tatoveringen inden min tid og så få lavet rettelser smiley

• #4   25. jul 2023 Jeg havde allerede overført depositummet, men de ville ikke gå med til at tegne på forhånd. smiley Det var bare noget de afviste, at det gør de aldrig.
    Jeg havde jo ikke overvejet at tilbyde det hele up-front - hmm det er jo gratis at spørge om det ændrer deres holdning.

Jeg vender tilbage smiley

Og ellers begynder jeg at researche Force of Nature i Roskilde.

• #5   25. jul 2023 Niks. Man må ikke betale det hele forud. Det ændrer ikke på, at de nægter at fremvise deres tegnearbejde før han sidder med nålen i hånden....

Øv, syntes jeg havde lavet sådan et godt research arbejde.

Kommentér på:
Tattoo - hvor og hvem kan tegne?

Annonce