{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
253 visninger | Oprettet:

CK
CK
Emner: 3 Svar: 26

Pive Mus legetøj {{forumTopicSubject}}

Ville bare se om der er held, men nogen der ved hvor man kan finde sådan nogle mus? Den er ca 6 cm stor, det er min mors hund favorit legetøj, men de er mere eller mindre bidt i stykker, de har holdt længe.
De er af gummi tror jeg, og så kan de pive, de er købt i Petworld den gang den eksisterede, i katte legetøj afdelingen, men nogen ved måske hvor man kan købe dem, eller noget lignende?

Kommentarer på:  Pive Mus legetøj
  • CK
    CK Tilmeldt:
    mar 2023

#2   17. sep Anne, tak, måske kan den, kan altid teste, men er usikker på ørenes størrelse, min mors hund er lidt kræsen med legetøj, men billedet kan måske snyde så de ikke er så store som de ligner.
    Det er til en lille Chihuahua. smiley

Men tak for at komme med en ide. smiley

• #3   17. sep Ah ja, ved chi’er kan selv et par cm jo betyde meget. Har du prøvet at tjekke i fysiske Maxizoo (som jo har overtaget Petworld)? Du kunne være heldig smiley

• CK
    CK Tilmeldt:
    mar 2023

#4   17. sep Min mor siger hun har kigget i Maxizoo uden held, og jeg har prøvet at tjekke en masse hjemmesider på nettet uden at støde på dem desværre.
    Men må blive ved prøve kigge, måske dukker de op, hvis ikke de er udgået helt med Petworld. smiley

• #5   18. sep Der er en lille pive mus i en pakke med forskelligt kattelegetøj i Harald Nyborg, og jeg mener at jeg engang også har købt en pakke med to af dem i en Super Brugsen, men om Brugsen stadig har dem ved jeg ikke. De er ikke helt magen til jeres, men måske de kunne bruges?

• Salla
    Salla Online Tilmeldt:
    maj 2015

Følger: 57 Følgere: 1008 Emner: 210 Svar: 5.692
    #6   18. sep De er fra mærket trixie. Prøv at kigge på petpower. Ejeren er tidligere distrikt chef i petworld. Ved at han samarbejder med eldorado, der har mærket trixie .

Men mener ikke at vi havde latex legetøj til katte

• Salla
    Salla Online Tilmeldt:
    maj 2015

Følger: 57 Følgere: 1008 Emner: 210 Svar: 5.692
    #7   18. sep Jeg kan ikke finde en dansk side der har dem, men her er varenummer

profilbillede
  • CK
    CK Tilmeldt:
    mar 2023

#8   18. sep Salla, mange tusinde tak, vil da helt sikkert prøve tage et kig efter den, har ikke noget imod at bestille ude fra Danmark hvis jeg kan finde den inden for EU. smiley smiley

• CK
    CK Tilmeldt:
    mar 2023

#9   18. sep Fik kigget efter musen og tror ikke de er muligt at skaffe, men fandt så nogen der minder om musen men ligner andre dyr fra Trixie, også de 6 cm med piv, dem tænker jeg prøve vise hende. smiley

Kommentér på:
Pive Mus legetøj

Annonce