{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
555 visninger | Oprettet:

Scamtosser på mail - hjælp til inputs {{forumTopicSubject}}

Hundeklubbens formands mail er blevet hacket, og hackerne har sendt mails ud til alle trænere om at købe gavekort til Apple.

Jeg har nu kørt korrespondance med dem i en times tid, og pt tror de at jeg er i Kvickly for at købe gavekort. De vil have at jeg skal sende billeder af koderne. Jeg har skrevet tilbage, at vi jo har snakket om, at kameraet i min telefon ikke virker.

Jeg har ikke lyst til at lade den dø allerede nu. Så har I ideer til hvordan jeg kan holde den gående længst mulig, og til størst mulig irritation for hackerne? Det skal virke nogenlunde troværdigt, men gerne som at jeg er HELT blank.

Slå jer løs smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scamtosser på mail - hjælp til inputs
  • #1   18. sep 2023 spørg om det udtales a-pel, æble eller pære?

  • #2   18. sep 2023 Der er nogle virkelig gode videoer på youtube med folk der bruger oceaner af tid på den slags, det er så underholdende, men jeg tænker der også må være rigtig mange gode ideer til hvordan du holder dem hen smiley

    Vigtigste tip, spil dum, med ALT, som i alt. Hvor køber du den, hvor meget skal der på, hvordan kommer det på gavekortet, "køb" det forkerte gavekort eller forkerte beløb. Osv ??

    God fornøjelse og del gerne hvis du oplever noget sjovt smiley


  • #3   18. sep 2023 Kvickly har udsolgt, så i skal finde nogle andre butikker.

    Tak for din samfundsmæssige indsats, smiley


  • #4   18. sep 2023 bare lige for en ordens skyld, så erdet altså ikke sikkert vi taler hacket.
    Det er supernemt at "bare" fake afsenderadressen. Altså jeg kan sagtens sende en mail fra min konto - hvor det ligner at mailen kommer fra en helt anden.. fx dronning Margrethe.


  • #5   18. sep 2023 Sig at du har fået det her fantastiske nyhedsbrev om katte og at du synes at I er så gode venner nu at du har tilmeldt dem og håber at de vil elske det så højt som du gør

    Og så sender du bare løs

    https://catfactstexts.com/





    profilbillede
  • #6   18. sep 2023 Hovsa, det er formandens mail via klubmodul, og det er noget alle foreninger efterhånden har prøvet.

    Men jeg spillede med. Længe. Skrev at jeg havde købt forkert. Noget med taletidskort. Måtte køre i Føtex efter nye. Og at jeg ville komme forbi med dem. Men han var ikke hjemme, sagde han. Jeg tilbød at lægge dem i postkassen, men så blev han lidt stram, og skrev, at han ville have dem på mail. Jeg skrev at han skulle skrive ordentligt, for ellers ville jeg sladre om hans affære med den tidligere kasserer (som er 85 år gammel, og mere kedelig end en blød mariekiks). Så blev han venlig, og vi prøvede igen, men jeg blev ved med at kludre i numrene jeg skulle sende. Og så blev han utålmodig. Så jeg sendte ham et billede af min langemand og Ellies tænder i baggrunden, og skrev at han var en lille p*ikspiler, og at det var sjovt at spilde hans tid smiley Og SÅ blev han sur!


  • #8   18. sep 2023 Jeg har nu aldrig prøvet det med mail, men for tit sådanne nogle her. De er også sjove at køre på.

    profilbillede
Kommentér på:
Scamtosser på mail - hjælp til inputs

Annonce