{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

Saunatæppe vs varmetæppe {{forumTopicSubject}}

Min kranio sakral terapeut synes, at jeg skal ønske mig et varmetæppe i julegave smiley

Da jeg kiggede efter et varmetæppe, faldt jeg over saunatæppet, og jeg må indrømme, at det lyder lækkert.

Er der nogen, der har erfaring med saunatæpper, og kan et til 1.000/1.500 kr (dolphin healthcare) være godt nok?
Jeg synes, at 3.000+ er lige i overkanten smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Saunatæppe vs varmetæppe
  • #1   4. okt 2023 Forskellen på et saunatæppe og et varmetæppe, er at førstnævnte benytter det infrarøde lys, mens sidstnævnte bare har varmetråde.
    Saunatæpper ser ud til at være lavet til især fedtforbrænding og muskulære udfordringer.
    Infrarødt lys forbedrer blodgennemstrømningen og kan være med til at forbedre heling og velvære på en hel masse områder.
    Der findes forskellige former for bestråling med det infrarøde lys, og det er de tal du skal sammenligne for at se effektiviteten.
    Jeg ejer ikke et tæppe, men i stedet en form for lygte med infrarødt lys, som bruges på både os og hunde.


  • #2   5. okt 2023 Jeg har et varmetæppe og det er jeg ret glad for smiley

  • #5   7. okt 2023 Mit nye saunatæppe kom med GLS i dag.
    Det er afprøvet - og godkendt smiley
    Jeg følte ikke, at det var specielt varmt, men havde heller ikke skruet helt op for varmen.
    Det var utrolig behageligt, så det skal jeg nok blive glad for smiley


Kommentér på:
Saunatæppe vs varmetæppe

Annonce