532 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

En ulykke kommer sjældendt alene.. En ulykke kommer sjældendt alene..

Det ordsprog kender vi vist alle.. og den er god nok - det holder stik!
Jeg synes alt vælter om ørene på mig lige pt! Og nu trænger jeg dælme til at brokke mig!

1: Kæresten går fra mig - han har fundet en anden (det kan så egentlig siges at være en gave - har det langt bedre uden - men det havde jeg ik da det skete)
2: Bilen giver problemer (det plejer være kæresten der lavede den)
3:Katten bliver syg og får stress af flytning.
4:Katten begynder at pisse overalt i den nye lejlighed.
5:Hunden bliver sløj 1 uge efter vi var til dyrlæge for at få sundhedstjek og vaccine. Go timing ikke? (hun skal til dyrlæge i dag og tjekkes igen)
6: Min økonomi (hvis det kan kaldes det når man ingen har) STINKER efter flytning og alle de ovenstående problemer.

Grrrrrrrrr! Det hele sker altid OVEN i hinanden!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En ulykke kommer sjældendt alene..
  • #1   4. okt 2007 Det var da noget af en omgang!Får håpe ting ordner sig for dig snart:-)

• #2   4. okt 2007 Peter: Jeg skal skam nok klare den - og hvad jeg ik dør af påstår de kloge, gør mig stærkere.
    Men det gør det ik mindre surt! hehehehe

• #3   4. okt 2007 Det er ikke engang løgn.. Har aldrig oplevet at der kun var én ting galt af gangen..
    Er ked af at høre at du har været ude for så mange dårlige ting på så kort tid.. Og din kæreste er da en tumpe.. Godt at du slap for ham i tide så du kan finde en ordentlig fyr! Jeg ønsker dig virkelig en masse lykke nu.. Nu har du vist haft din uheldige periode..
    Håber også der går lang tid før jeg kommer ind i en rigtig uheldig periode igen.. Synes jeg har haft min omgang for det næste lange stykke tid..

• #4   4. okt 2007 Åhh jeg kender det desværre alt for godt smiley

Men det gode er, at ligegyldigt hvor modbydeligt det hele kan være, så bliver det bedre på et tidspunkt, det handler bare om at ikke lade sig slå ud smiley

• #5   4. okt 2007 pu ha sikken en omgang.....
    men husk kære Heidi, "at oven over altijng stråler solen, stadig" også på dig.....
    held og lykke fremover til dig....

• #6   4. okt 2007 Åhhh - hvor jeg kender det - står selv midt i det hele lige pt - men vælger oxo at sige til mig selv - at når jeg kommer ud på den anden side - så er jeg stærk som en okse - ss...

Held og lykke med alt -

• #7   4. okt 2007 Årh hvor træls..

Men jeg kender det godt..

Bilen på værksted for 4. gang pga. olietab
    Scooteren vil ikke starte
    vaskemaskinen er gået i stykker
    Vandhanen i køkkenet er utæt ( meget)
    computeren brændte af
    Fiskene dør af svamp
    katten er død ( rottegift måske ? )
    Hundene fik kennelhoste

Kommentér på: