{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
438 visninger | Oprettet:

Svært at sige fra.. {{forumTopicSubject}}

Vi får som sagt Svea hjem d. 12 oktober.. og alle er jo
interesseret i at se den lille ny, men jeg synes det er vigtigt at
hun får ro den første tid.
Synes bare det er svært at blive ved med at sige nej til folk.. Det er jo ikke fordi de ikke må se hende, men hun skal jo ikke blive stresset af alle de mennesker der farer ind og ud.. det jo ikke noget der normalt vil foregå her.. hun skal også vende sig til vores dufte først inden hun lærer nye menneskers dufte at kende..

Gode råd til hvordan jeg siger fra uden at være en røv?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svært at sige fra..
  • #1   8. okt 2007 Forklar folk, venner og familie, hvorfor du gerne vil have de ikke allesammen kommer brasende den første uge, kan de ikke forstå det er de underlige smiley

    Det vil givet være nogen der ikke forstår det, men det er så bare ærgeligt ( i min verden ) de må enten vente eller holde sig helt væk.


  • #2   8. okt 2007 jeg tror det er vigtig så tidligt som muligt at hun lærer så mange at kende som muligt, selvfølgelig ikke gøre hende stresset men almindeligt besøg tror jeg kune er godt.
    Hun skal også opleve mange lyde og dufte ude i byen, jo før jo bedre.

    Tillykke med hende :o))


  • #3   8. okt 2007 Ja det ved jeg godt.. men hvis hele den første uge står på besøg, synes jeg det bliver for meget for hende.. der kommer nogen.. men vil gerne holdedet på et minimum..
    Vil gerne have at hun ved hun har fred hjemme.. og at det er her vi slapper af og hygger.. ikke at det er her folk kommer og går?
    Hun skal self. ud og møde både mennesker og hunde.. og se den store trafik smiley men hjemme skal hun have fred til hun er faldet ordentligt til..


  • #4   8. okt 2007 enig med tanja! det er ret vigtigt hun lige får fred den første tid..

  • #5   8. okt 2007 Ja så hun lærer hendes nye hjem at kende ikke? hun skulle jo nødig tro at alle de menneskerhører til flokken..

  • #6   8. okt 2007 Jeg vil sige, at så længe det er hjemme hos jer.........og gæsterne lader hende selv komme så ser jeg det ikke som et kæmpe problem........der skal selvfølgelig ikke komme 20 mennesker på en gang......men et lille kort besøg vil hun ikke tage skade af.
    Hun har jo sikkert været vant til det hos opdrætter.......

    Men nu spurgte du jo ikke om det var en god ide´ men om hvordan du får sagt fra *GG*

    Men du kan jo bare forklare dem, at du gerne vil have, at hun falder lidt til før hun møder hele den "pukkelrygget" :o)


  • #7   8. okt 2007 Hehe sussie.. jeg tror jeg siger fra til jeg kan mærke hun er tryg ved os.. og så kun ladede de tætteste komme til at starte med.. og i små hold.. lidt tid af gangen.. men først når jeg vurderer hun er klar..

  • #8   8. okt 2007 Sara.......he he.......ja se DET tager hun heller ikke skade af *GG*.......jeg syntes det er super, at du tænker over det........mange flyver og farer afsted med den bette hvalp og den er helt rundforvirret.

  • Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 32 Svar: 750
    #9   8. okt 2007 Det må sq være en af de sødeste hundehvalpe jeg har set! smiley

  • #10   8. okt 2007 Hvis jeg rundforvirrer hende går det jo ud overmig..ikke fedt at have en snotforvirret og stresset hund smiley og fandme synd for den.. jeg tænker meget over hvad der er godt for hende.. vil gerne gøre det rigtigt smiley

  • #11   8. okt 2007 Rasmus K - Mange tak.. synes jeg også smiley

  • #12   8. okt 2007 He he.... hun er sød....er vild med hunde der ser sådan ud...hun ligner en pugalier... tillykke med hende.

Kommentér på:
Svært at sige fra..

Annonce