627 visninger
|
Oprettet:
:'( miin hund lig aflivet :'( {{forumTopicSubject}}
vi har desværre måtte aflive mii elskede lille skat<3
det er barså utroligt hårdt og græder hele tiden . det kan slet ikke beskrives hvor meget jeg allerede savner den dejlige ven . hun har altid været miin ven for livet og jeg vil altid savne hende fra nu af . der kommer aldrig en hund der kan erstatte hende ALDRIG ! hun var noget helt speciælt . savner hende allerede så utroligt meget, det er så hårdt nu er hun her slet ik til a trøste miig, det var ellers altid hende der trøstede miig
ja måske sku jeg ik ha skrevet det her men har bar så meget brug for a komme ud me det !
sep 2004
Følger: 57 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 643 Svar: 3.041
trøste knus fra Nicki og Bolette
mar 2006
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 8
og mange tak .
mar 2006
nov 2006
Følger: 20 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 94 Svar: 3.107
Ikke så underligt du er knust - du har jo haft vovsen halvdelen af dit liv - men 8 år er også flot for så stor en hund, selvom man ser flere der bliver ældre...
dec 2006
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 3.325
Jeg havde det også hårdt da vi måtte af med Rufus, og savner ham stadig rigtig meget. Han vil altid være noget specielt, og vil aldrig glemme ham. Aldrig. Føler med dig.
Mange 1000 trøstekram fra os.
okt 2006
Følger: 58 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.864
Varme knus herfra
apr 2006
Følger: 83 Følgere: 85 Hunde: 5 Emner: 253 Svar: 6.286
Mine allerstørste trøstekrammer til dig, det gør mig virkelig ondt.......
mar 2006
sep 2004
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 289 Svar: 2.462
Regnbue broen:
Her på denne vor side af himlen findes et sted kaldet Regnbuebroen. Når et dyr, som har stået et af os mennesker særlig nært, dør, rejser det hen til Regnbuebroen. Dér er grønne enge og bakker, så vore særlige dyrevenner kan løbe rundt og lege sammen. Der er masser af mad, vand og solskin, som sørger for at vore venner er glade og har det godt.
Alle dyr, som engang var syge og gamle, får deres styrke tilbage. De som var skadede eller lemlæstede bliver gjort hele og stærke igen, præcis sådan som vi husker dem og mindes dem, som de var engang. Dyrene er glade og tilfredse på nær een enkelt ting; alle som een savner de deres kære, som engang var dem nær, og som de måtte lade tilbage.
Sammen løber de og leger; men den dag kommer, da et af dem med ét stopper op og ser hen mod horisonten. Blikket er klart og opmærksomt, kroppen begynder at skælve. Pludselig begynder dyret at løbe bort fra gruppen, det næsten flyver henover det grønne græs så hurtigt, som dets ben kan bære det.
Det har set dig, og når du og din specielle ven endelig mødes, omfavner I hinanden i glædeligt gensyn for aldrig nogensinde mere at skilles. De glade kys nærmest regner ned over dit ansigt, dine hænder kærtegner igen det elskede dyr, og du ser endnu engang ind i disse dit dyrs trofaste øjne. Alt for længe var det borte fra dit liv; men aldrig et øjeblik fra dit hjerte.
Derpå krydser i Regnbuebroen sammen…
http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html
Varme tanker herfra
okt 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 37 Svar: 203
Sender varme trøstende tanker
:'( miin hund lig aflivet :'(