{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
627 visninger | Oprettet:

:'( miin hund lig aflivet :'( {{forumTopicSubject}}

vi har desværre måtte aflive mii elskede lille skat<3
det er barså utroligt hårdt og græder hele tiden . det kan slet ikke beskrives hvor meget jeg allerede savner den dejlige ven . hun har altid været miin ven for livet og jeg vil altid savne hende fra nu af . der kommer aldrig en hund der kan erstatte hende ALDRIG ! hun var noget helt speciælt . savner hende allerede så utroligt meget, det er så hårdt nu er hun her slet ik til a trøste miig, det var ellers altid hende der trøstede miig smiley

ja måske sku jeg ik ha skrevet det her men har bar så meget brug for a komme ud me det !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  :'( miin hund lig aflivet :'(
  • #1   9. okt 2007 åhhh det gør mig ondt at læse, var hun syg?

trøste knus fra Nicki og Bolette

• #2   9. okt 2007 ja hun var blevet meget syg på meget kort tid og det enste der kunne gøres var at indlægge hende, men det ville vi ikke da hun var så gammel det ville være syndt .

og mange tak .

• #3   9. okt 2007 ja det gør meget ondt, jeg havde forberedt miig, men det hjalp ikke. det slår bar hårdt smiley

• #7   9. okt 2007 nej hvor trist - det gør mig ondt for dig...

Ikke så underligt du er knust - du har jo haft vovsen halvdelen af dit liv - men 8 år er også flot for så stor en hund, selvom man ser flere der bliver ældre...

• #8   9. okt 2007 Det gør mig ondt.
    Jeg havde det også hårdt da vi måtte af med Rufus, og savner ham stadig rigtig meget. Han vil altid være noget specielt, og vil aldrig glemme ham. Aldrig. Føler med dig.

Mange 1000 trøstekram fra os.

• #9   9. okt 2007 Oh nej, gør mig ondt smiley

Varme knus herfra

• #10   9. okt 2007 Det gør så ufatteligt ondt at ingen fatter det, som ikke selv har prøvet det.
    Mine allerstørste trøstekrammer til dig, det gør mig virkelig ondt.......

• #11   9. okt 2007 mange tak for alle de dejlige og støttende svar !

• #13   9. okt 2007 Åh nej... Det gør mig ondt.. Kender det, desværre. smiley

Regnbue broen:

Her på denne vor side af himlen findes et sted kaldet Regnbuebroen. Når et dyr, som har stået et af os mennesker særlig nært, dør, rejser det hen til Regnbuebroen. Dér er grønne enge og bakker, så vore særlige dyrevenner kan løbe rundt og lege sammen. Der er masser af mad, vand og solskin, som sørger for at vore venner er glade og har det godt.

Alle dyr, som engang var syge og gamle, får deres styrke tilbage. De som var skadede eller lemlæstede bliver gjort hele og stærke igen, præcis sådan som vi husker dem og mindes dem, som de var engang. Dyrene er glade og tilfredse på nær een enkelt ting; alle som een savner de deres kære, som engang var dem nær, og som de måtte lade tilbage.

Sammen løber de og leger; men den dag kommer, da et af dem med ét stopper op og ser hen mod horisonten. Blikket er klart og opmærksomt, kroppen begynder at skælve. Pludselig begynder dyret at løbe bort fra gruppen, det næsten flyver henover det grønne græs så hurtigt, som dets ben kan bære det.

Det har set dig, og når du og din specielle ven endelig mødes, omfavner I hinanden i glædeligt gensyn for aldrig nogensinde mere at skilles. De glade kys nærmest regner ned over dit ansigt, dine hænder kærtegner igen det elskede dyr, og du ser endnu engang ind i disse dit dyrs trofaste øjne. Alt for længe var det borte fra dit liv; men aldrig et øjeblik fra dit hjerte.

Derpå krydser i Regnbuebroen sammen…

http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html

Varme tanker herfra

• #14   9. okt 2007 Åh hvor er det trist at hører.. Forstår godt du er ked af det.. syntes det er helt i orden og normalt at du har oprettet denne tråd.
    Sender varme trøstende tanker

Kommentér på:
:'( miin hund lig aflivet :'(

Annonce